PUTOUS sarjasta. Siis voi juma niitä hahmoja.
Siis varsinkin se mummo ja sitten se blondi WT pimatsu.
Täähän on jo samanlainen kausi, kun eka, missä oli ne vammaiset.
Kommentit (57)
Ainoa joka ei juurikaan pohjautunut mihinkään "suomalaisen yhteiskunnan kipukohtaan" oli Sulo-mörkö, joka sitten eilen putosi jengistä samantien.
Onnea kaikille hahmoille!
ekassa lähetyksessä:D Että ihan mekin siellä oltiin:D Koko palstan väki! Ja nauroin ihan helvatasti:D
Meillä vauvakin hörötti ihan hulluna (mutta se taas kyllä räkättää koiralle ja kissoillekkin samalla tavalla..).
Meillä vauvakin hörötti ihan hulluna (mutta se taas kyllä räkättää koiralle ja kissoillekkin samalla tavalla..).
se lentäjä lopulta nousi ylös, ei ollut ilmoittautunut koska kukaan ei ollut kysynyt onko lentäjää paikalla :D-. Ja se Yossun biisi eilen, hulvaton!! Yossulla on toinen, hehhee =))
kyllä se putouksen huumori on vielä aika siveellistä ja harmitonta siihen juttuun verrattuna, johon täällä av-palstalla törmää.
Suomalaisen kulttuurin alennustilaa kuvaava jana siivoimmasta pahimpaan:
Putous > Aasiakas.net >>> >>> >>> >>> Av-palsta.
ekassa lähetyksessä:D Että ihan mekin siellä oltiin:D Koko palstan väki! Ja nauroin ihan helvatasti:D
Loukkaavaa?? Vanhaa mummoa esittävä sketsihahmo?? Loukkaantukaa ennemmin siitä miten vanhuksia laitoksissa kohdellaan!
Ja mua loukkaa se , ett teita kaikkia loukkaa Purouksen hahmot.
Hm.
suomalaisten läpimädästä ja surkeasta huumorintajusta.
ja sitten koko typerä kansanosa hokee näiden tyyppien sloganeita:/ Jee kuinka hauskaa
kyllähän vammastenkin pitäisi pystyä nauraan itselleen. toihan on vaan huumoria. ei kai pelkästää solariumia ottaneiden pitäisi huumoria ottaaa osakseen kyllä se on ihan kaikkia varten. myös hyvää uutta vuotta pohjoisen valkoisille heteroille ja muillekin ryhmille.
pullollaan!
Se mummo on haloo 112v. Minun mielestä tällä hahmolla ei ole elävässä elämässä vertaisiaan pahemmin joita pilkata. Vai onko teidän mummonne 112 -vuotiaita jotka laukku heiluen uhoavat, että omat on rahani ja itse olen kaiken tienannut jne.
Asiaa pitää katsoa eri näkövinkkelistä. Tästä lähtien katsokaapa mummoa ja sen sanomaa tarkemmin.
t: henkilö, jonka suvun vanhimmaksi elänyt tällä hetkellä on ollut kuollessaan 94v. Kunnioitettavan korkea ikä oli sekin, mutta oli pari viimeistä vuotta aika vuoteen omana.
"Mikset sä sanonut, että oot lentäjä??!!" EI KYSYTTY :D Ja se valelääkäri, ei juma :D Mä nauran tolle vieläkin.
Mitä siinä ekassa jaksossa tapahtui? Näin vaan loput 45 minuuttia.
Pohjautuu selvästi tuksuun kaikkine glamoureineen ja kansainvälisine kaunottarineen, tanssiurineen jne, ja silloin tulee hiukkasen huono fiilis, kun jotain oikeaa ihmistä pilkataan oikein tv-ohjelmassa.
Muuten hassu, mutta.. Olis nyt valinnut edes vähän vähemmän osoittelevan nimen.
Mutta kai se on kiva kun tuollaisia hupiohjelmiakin edes yrittää olla, vaikkei noi nykyiset suomalaiset viihdeohjelmat oikein kummoisia ole.
Noi "nyhjää tyhjästä"-kohtaukset ei kyllä millään muotoa ole hauskoja, eihän niissä mitään vitsiä ole. Kuinka kauan pelkkä näyttelijöiden oma repeileminen jaksaa naurattaa?
Mutta kyllä mä nauroin poliisien säästölinjalle ja isän lopettamiselle..
Awwwwwww.
av-äipästä sketsihahmon! Juu ja ei ole mummot sen paremmin kuin bimbotkaan tabu.