Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkaverini on ihana..

Vierailija
28.12.2011 |

Hieman pyöreähkö nainen. Usein matkustamme työmatkamme yhdessä, hän tosin asuu hieman pidemmällä. On aviossa ja lapsiakin. Välillä juttumme ovat olleet pikkutuhmia, mutta jääneet kuitenkin siihen. Muutaman ottaneena hänkin on rohkeampi, yleensä firman juhlissa ollessa. Vuosien saatossa kuitenkin olen alkanut tuota naista himoitsemaan, kuitenkaan en ole saanut sanotuksi, uskaltaisinko? Kuinka?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koeta ei voita.. Naimisissa olen minäkin, suhde kuitenkin nuutunut. Jotenkin vaan ei innostanut ja niinhän sitä yhden työkavein kanssa pikkujouluissa paneskelin. Kykenevä kaveri kaikin puolin, pari kertaa viikossa ollaan naitu ja katsotaan nyt jatkuuko. Mutta ei kun kokeilemaan kepillä, kyllä se siitä.

Vierailija
2/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyway, anna mennä vaan. Kerran tässä eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kiínnostunut niin lähtee kanssasi. Sitten ei kuin härkää sarvista kiinni. Halut ne on hiirelläkin nääs.

Vierailija
4/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntele kokemusta.. rikot vaan perheesi eikä se ole sen arvoista.

Vierailija
5/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuse tätkin hommaa ja jätä kertomatta, muuten tilanne etenee siihen pisteeseen että tunnet sen ennemmin sisarukseksesi kuin seksikumppanina. Viivyttelemättä kerrot tunteistasi ja olet vähän hyökkäävä se on ensiarvoisen tärkeää tuossa kohdassa, painat sen vaikka seinää vasten toisella kädellä ja toisen laitat sen haarainväliin ja sanot sen mitä pitää sanoa "olen rakastunut sinuun ja haluun sua, nyt, HETI!" . Tilanne toden-näköisesti jaktuu eteenpäin ja tulette viettämään ikimuistoisia hetkiä keskenänne, oi jospa saisin olla housuissasi.

Vierailija
6/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikinä mitään vastaustakaan saa??

Siitä käden laittamisesta haaraväliin toki olen vähän eri mieltä :D

Vierailija
7/8 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmälle ei sovi mennä.

Vierailija
8/8 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenvuoden lupaus on että otan tämän puheeksi. Ottaisipa edes salarakastajaksi. Kunhan ei vaan loukkantuisi? Tekee niin tuota ihanaista mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi