Kohta alkaa terveillä pyöräilykausi
Kommentit (32)
Pyöräilykausi kestää 365 päivää eli läpi vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin kävelykausikin kestää 365 päivää. Siitä huolimatta, että kävellessä kaatuu paljon helpommin kuin pyöräillessä.
Vierailija kirjoitti: Ootko m vai n?
Taitaa olla a.
Minulla pyöräilykausi kestää läpi vuoden. Vain jos lunta on satanut 5+cm niin menen bussilla, koska auraus on täälläpäin surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että vihaan pyöräilijöitä
Hajoo siihen
Täällä nuo pyöräilee kesät talvet, ei ole mitään "pyöräilykausia" kun on aina pyöräilty kesät talvet, valitettavasti
Tarkoittaako tuo liikennesääntöjen unohtamista myös
Vierailija kirjoitti:
Minulla pyöräilykausi kestää läpi vuoden. Vain jos lunta on satanut 5+cm niin menen bussilla, koska auraus on täälläpäin surkeaa.
Kun on satanut paljon lunta niin pyöräilemään pääsee silti ainakin isommilla kaduilla, koska autojen pyörät tamppaavat lumen nopeasti tasaiseksi.
Harmi kun peräsuolen laskeuma ei anna periksi pyöräilylle.
Ja vähemmän terveillä alkaa Kickbike kausi. www kickbike com
Täälä Oulusa pyöräilykausi kestää 365-366 päivää vuodessa
Vierailija kirjoitti: Onko teillä nastat?
Joinakin talvina on ollut. Tekevät kuitenkin polkemisen sen verran raskaammaksi, että nykyisin ajan talvellakin kesärenkailla. Hyvin olen pystyssä pysynyt.
Ai miten niin alkaa? Just viimeksi tänään käytiin lasten kanssa pyöräilemässä. Tosi hyvä pyöräillä kun ei ole lunta teillä. Nastarenkaat tietysti pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei, jos urologi kieltää pyöräilyn.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nuo pyöräilee kesät talvet, ei ole mitään "pyöräilykausia" kun on aina pyöräilty kesät talvet, valitettavasti
Joo oishan se parempi että kaikki vaan ajaisi autolla joka paikkaan, ei ollenkaan hyvä että tuolleen saa liikuntaa samalla kun kulkee paikasta toiseen. Ja ihan aiheuttamatta päästöjäkin.
Autoilukausi kestää läpi elämän..
Ootko m vai n?