Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hauskaa lapsenne ovat viime aikoina sanoneet?

Vierailija
14.01.2012 |

Meillä taapero sanoi kysyttäessä olevansa "rääkynä". Hetken mietittyäni tajusin, että sanoo olevansa fröökynä, siis neiti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= rupsauttelee pieruja.

Vierailija
2/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin viime lauantaina 7v pojalle, että tulen kohta olohuoneeseen katsomaan putousta. Poika siihen vastasi että "sun pitää mennä makuuhuoneeseen, ei se näy olohuoneessa". Minä siihen sitten sanoin että kyllä se näkyy ihan kaikista telkkareista se kolmonen.

No poika siihen sitten viisaana vastasi että "mä kuulin kun ne sanoi mainoksessa, että putous maikkarilta" Luuli siis että maikkari=makkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli kanssani tv:tä, josta tuli Ginatricotin mainos, jossa vaalea pimu keimailee. Sanoin pojalleni, että, katso, kuinka nätti tyttö! Hän katsoi tyttöä ja sanoi: Mooii!

Vierailija
4/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mutisin jotain että voi kun olet jo niin painava, johon hän vastasi ihan tyytyväisenä että joo, niin kuin aarrearkku!

Vierailija
5/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 4v huusi pikkusiskolleen naama kiinni älykääpiö :DD oli naurussa pitelemistä...

Vierailija
6/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi jotain mille naurettiin. Kohta hän totesi: "multa vaan tupsahtelee näitä sanoja suusta". Joo, totta on. On melko rikas kieli hänellä.

Vierailija
7/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului 'hemmetti'.

Edelläajava oli taas kerran painanut kaasua mamman mielestä aivan liian hitaasti...

Olen ärhäkkä liikenteessä, enkä jaksa hidastelijoita - etenkään hitaita naisia...

Onneksi "vain" hemmetti.

Niin ja lapsi on tasan 3.

Vierailija
8/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin viime lauantaina 7v pojalle, että tulen kohta olohuoneeseen katsomaan putousta. Poika siihen vastasi että "sun pitää mennä makuuhuoneeseen, ei se näy olohuoneessa". Minä siihen sitten sanoin että kyllä se näkyy ihan kaikista telkkareista se kolmonen.

No poika siihen sitten viisaana vastasi että "mä kuulin kun ne sanoi mainoksessa, että putous maikkarilta" Luuli siis että maikkari=makkari.

Vierailija
9/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mutisin jotain että voi kun olet jo niin painava, johon hän vastasi ihan tyytyväisenä että joo, niin kuin aarrearkku!

Vierailija
10/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut oma lapsemme, mutta olin tänään seuraamassa poikamme sählymatsia. Siinä vieressä jonkun pelaajan äiti huusi pojalleen (poika oli siis juuri pelaamassa), että "herätys", kun poika ei ollut ihan skarppina. No tän pojan pikkuveli huus äidilleen, että " se on jo herännyt jo aikoja sitten" :)

Vierailija
11/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut oma lapsemme, mutta olin tänään seuraamassa poikamme sählymatsia. Siinä vieressä jonkun pelaajan äiti huusi pojalleen (poika oli siis juuri pelaamassa), että "herätys", kun poika ei ollut ihan skarppina. No tän pojan pikkuveli huus äidilleen, että " se on jo herännyt jo aikoja sitten" :)

Vierailija
12/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paapatin miehelleni kuinka pitäisi päästä ihmisten aikaan nukkumaan, mutta kun ei viitsisi makkariin mennä kun on niin tylsää kun uni ei tuu...

Esikoinen (4 v) tuumasi että "sä voit leikkiä siellä iskän kanssa ja mä voin lainata teille mun autoja".

Vierailija
13/18 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päivänsäde 2v. sanoi juuri tänään kun oltiin äitini luona kylässä, yhtäkkiä kahvipöydässä suureen ääneen: "Haista mummi vittu" tiedän kyllä että on oppinut isoveljeltään joka elää pahinta murkkuikää ja haistattelee jatkuvasti.

Vierailija
14/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen tankkaamaan (bensa)autoa. Tyttö 4v sanoo:

-Isi miksi sä aina tankkaat tuota vihreää etkä koskaan sinistä (diesel)?

tyttö miettii hetken ja sanoo...

-Jaa mutta sehän onkin traktoreille.

Vierailija
15/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v. ei ollut ennen nähnyt. Emme sen puoleen mekään olleet sitä nähneet yli 15 v, joten tunnelma ennen videon katsomista oli odotusta täynnä. Tovin jo videota katsottuamme, kuului sohvasta pieni itkunpyrskähdys ja kysyin ihmeissäni, että mikä nyt on? Poika siihen: Kun tämä on niin romanttista !!! Minä en pystynyt olla halaamatta ja nauramatta samalla kertaa romantikkoamme :).

Vierailija
16/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi: "Äiti, mää haluan halata sua, koska se on sellainen rakkauden mielisyys."

Vierailija
17/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa oli kyselty mitä vanhemmat tekevät ammatikseen. Tyttö pian 3 v vastasi, "äiti on ulaäiti. Isi on loot esti."

= äiti siis tekee aika paljon työhommia ja tyttö keksinyt termin "uraäiti". Isä osa-aikatöissä, tytölle painunut mieleen Lord Est jotain hämmästyttävää kautta

Vierailija
18/18 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus suutus päissäni sanonut että muutan mummolaan jos ei kiukuttelu lopu...

Ja olikohan se eilen kun auttelin 4vee poikaa pukemaan ulkovaatteita ja jostain se kränääminen taas alkoi pojalla meinaan.Ja poika mulle sitten tokaisi että koskas ajattelit muuttaa? tokihan piti kysyä sitten että kuka sitten tekee ruuat ja pesee pyykit jos muutan niin poik avastasi tyynesti että kyllä ISI osaa pyykätä ja se kyllä tietää että sulla on niitä kokki-kirjoja