Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttu joka muutti käsitykseni Nina Mikkosesta

Vierailija
14.01.2012 |

Tuli ostettua iltasanomat ja siellä oli todella koskettava juttu Nina Mikkosesta, jonka isä tappoi itsensä, kun Nina oli pieni. Itkin lukiessani. Täytyy sanoa, että juttu pani ainakin mun käsitykseni Ninasta uusiksi. Nina puhui myös siitä kotiäitikeskustelusta ja perusteli kantojaan ja pahoitteli, jos oli jotain loukannut. Lukekaa ihmeessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Ninan täytyi ryhtyä myymään lapsuuden juttujaan. Säälittävää. En ymmärrä mitä muille kuuluu hänen lapsuutensa?

sillä ihmisellä ei ole mitään häpyä!! paitsi oma häåykumpunsa,jonka ympärillä elämän pitäisi pyöriä. ei taida t.a enää hirveästi pyöriä? :DD

Vierailija
22/25 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen isä on tehnyt itsarin... Ei se oikeuta olemaan sellainen kuin tään N.M. on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina tosi hyvä yritys saada lehdelle enemmän myyntiä, mutta sori en osta en...

Fiksu aikuinen pääsee lapsuuden traumoista eroon ihan itsekkin. Joo puhun kokemuksesta. Olen itse eroperheestä, äiti löysi uuden paskan joka hakkasi meidän päitä betoniseiniin. Oma isä kävi max kerran vuodessa kehumassa missä olivat käyneet... Omille lapsilleni olemme mieheni kanssa rakentaneet täysin erilaisen lapsuuden.

Vierailija
24/25 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hullumpiakin haastatteluja lehdille myyty.

Vierailija
25/25 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin, että ota se, missä ei ole Mikkosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä