te, joilla vähän seksiä parisuhteessa. Millaista hellyyttä teillä on?
Onko kosketukset ja hellyys vielä tallella?Tapauksessa jossa mies haluton, koskettaako hän sinua kuitenkin rinnoista tms hellästi, vaikkei se ajautuisi seksiin?
Meillä tilanne, jossa mies haluton, seksiä pari kertaa kuussa. Hellyyttä ja suukottelua on, mutta suutelua ja esim rintojen tai takapuolen koskemista ei ole lainkaan huomiointimielessä miehen puolelta. Ei myöskään mitään myönteisiä katseita vähäpukeisena tms. Meillä tuntuu olevan Tabu koko seksi ja kaikki siihen liittyvä poissa. Seksittömyyden lisäksi mua loukkaa kun mies ei huomioi minua naisena millään tavalla :(.
Kommentit (49)
Meillä on hellyyttä mutta seksi vähenemään päin. Mulle ei pelkkä hellyys riitä. En aio jäädä suhteeseen jos tämä kehitys jatkuu, vaikka rakkautta onkin.
Ei mitään. Seksiä ei ole - mies tietää että se on minulle tärkeätä. Siksi pihtaa, lääketieteellistä tai muuta syytä ei ole. Myöntänyt että tekee tahallaan. Yksi väkivallan muoto.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole koskaan pitänyt halailusta tai kyhnäämisestä. Pussaa pari kertaa päivässä ja rapsuttaa ohimennen kuin koiranpentua. Huoh.... Ja nyt kun näyttää siltä että seksi alkaa hiipumaan nyt 50+ niin olen ihan paniikissa. Nyt on mennyt edellisestä rakastelusta jo 3 viikkoa.
Tästä tulee vaikeaa, ilman läheisyyttä mua ihan sattuu!
Jatkan vielä - tässä ei ole todellakaan mitään pluspeukutettavaa. Olen myös kokenut suhteen jossa sekä läheisyys että seksi on ollut taivaallista ja valitettavasti nuo muistot 30v takaa tulee yhä mieleen....
Tähän saakka on ollut seksiä kerran viikossa, teknisesti oikein tyydyttävää mutta yleensä mun on pitänyt tehdä aloite jo muutamaa päivää aiemmin ja "lämmitellä" miestä. Viimeisen puolen vuoden aikana olen kieltäytynyt tästä koska haluan joskus olla se "vietelty" osapuoli. Ja tässä ollaan, pari päivää sitten tuli puheeksi tuo 3 viikon tauko ja mies vain naureskeli että ohhoh! Mitään ei tapahtunut. Ok, hänellä on lääkkeet jotka heikentää kykyjä mutta ikävää että myös haluja.... Hän vain unohtaa...
Olen yhä hyvässä kunnossa, huoliteltu, hoikka jne kuten 20v sitten joten ulkoiset seikat ei voi vaikuttaa. Rakastan (nuorempaa) miestäni yli kaiken mutta tiedän että jonain päivänä tarvitsen läheisyyttä - enkä tiedä mitä silloin tapahtuu!! Olemme parhaat ystävät ja kumppanit toisillemme enkä tiedä kenen muun kanssa haluaisin jakaa elämäni mutta toisaalta alan tuntemaan että jo toinen iso osa sitä putoaa pois. Ensin olen luopunut läheisyydestä ja kohta seksistäkin!? Pelottaa
Miten niin tallella? Ei meidän parisuhteeseen koskaan mitään hellyyttä ole kuulunut. Sellainen on minusta tyhmää lässytystä parien välillä. Ihan kuin ei osattaisi olla aikuisia! Mutta meillä on silti mukavaa yhdessä, tykätään toisistamme. Mies koittaa joskus lääppiä, mutta en pidä siitä. Ei se miestä haittaa. Sitten joskus on seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tallella? Ei meidän parisuhteeseen koskaan mitään hellyyttä ole kuulunut. Sellainen on minusta tyhmää lässytystä parien välillä. Ihan kuin ei osattaisi olla aikuisia! Mutta meillä on silti mukavaa yhdessä, tykätään toisistamme. Mies koittaa joskus lääppiä, mutta en pidä siitä. Ei se miestä haittaa. Sitten joskus on seksiäkin.
Älä sä siellä alapeukuta, mun tilanne on paljon parempi kuin sun tilanteesi, koska täyttymättömiä toiveita ei ole. Jos miehellä onkin eikä se sano niistä, vaikka olen kysynytkin niin asiahan on mieheni ongelma. Se kestää ongelmia hyvin, siitä se on hyvä mies.
Ihminen ei ole yksiavioinen. Parisuhdeseksi on nykyajan keksintö!
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/parisuhdeseksi_syntyi_my…
Yhdessä olemme olleet 18 vuotta, lapsia on ja periaatteessa kaikki asiat ovat hyvin, mutta hellyyttä ei ole ollut enää vuosiin. Viimeisestä spontaanista halauksesta on ainakin kymmenen vuotta, suudelmasta lähes sama aika ja emme koskettele toisiamme oikeastaan ollenkaan. Lasten syntymän myötä miestäni alkoi kuin hävettää minuun koskeminen muiden nähden ja lapset eivät ole ikinä nähneet isänsä koskettavan ja katsovan minua kauniisti. Ne vähäiset kosketukset tapahtuvat sitten ovien takana makuuhuoneessa ja sielläkin pimeässä.
Enää minäkään en yritä edes koskettaa miestäni muulloin, en edes ajattele pyytäväni häntä hieromaan kipeitä hartioitani tai meneväni hänen viereensä sohvalle, se ei vain käy. Lasten ollessa vaikka syyslomalla mummolassa ei meidän meno ollut yhtään villimpää vaikka yritin miehen syliin mennä. Mies piti kätensä puuskassa edessään ja ei antautunut ollenkaan halailuun. Ja se sattuu. Seksiä on minun aloitteestani viikon parin välein, mutta siinäkin saan vain minimaaliset kosketukset ja omat kosketukseni väistetään elleivät ne kohdistu miehen alapään suuntaan. Testosteronitasot ovat olleet miehellä matalat jo vuosia, ne on testattu ja hoitoa mies ei halua. Olemme molemmat aika lailla saman kokoisia kuin seurustellessakin ja ulkonäkö on molemmilla siisti. Kaipaan hellyyttä ja hyvää seksiä, mutta en enää mieheltäni, se juna meni jo. Mietin monta kertaa päivässä muita miehiä, mutta mitään en ole asian hyväksi tehnyt. N41
Mun mies ei ole koskaan pitänyt halailusta tai kyhnäämisestä. Pussaa pari kertaa päivässä ja rapsuttaa ohimennen kuin koiranpentua. Huoh.... Ja nyt kun näyttää siltä että seksi alkaa hiipumaan nyt 50+ niin olen ihan paniikissa. Nyt on mennyt edellisestä rakastelusta jo 3 viikkoa.
Tästä tulee vaikeaa, ilman läheisyyttä mua ihan sattuu!