Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla vähän seksiä parisuhteessa. Millaista hellyyttä teillä on?

Vierailija
14.01.2012 |

Onko kosketukset ja hellyys vielä tallella?Tapauksessa jossa mies haluton, koskettaako hän sinua kuitenkin rinnoista tms hellästi, vaikkei se ajautuisi seksiin?

Meillä tilanne, jossa mies haluton, seksiä pari kertaa kuussa. Hellyyttä ja suukottelua on, mutta suutelua ja esim rintojen tai takapuolen koskemista ei ole lainkaan huomiointimielessä miehen puolelta. Ei myöskään mitään myönteisiä katseita vähäpukeisena tms. Meillä tuntuu olevan Tabu koko seksi ja kaikki siihen liittyvä poissa. Seksittömyyden lisäksi mua loukkaa kun mies ei huomioi minua naisena millään tavalla :(.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä kainalokkain ja pusutellaan ja kerrotaan rakastavamme. Se että mies oma-aloitteisesti mitenkään huomioisi minua naisena ja seksuaalisena olentona on vuosien varrella jäänyt pois. Hellyyttä siis on, muttei mitään, minkä voisi tulkita seksuaaliseksi. Kukaan ulkopuolinen ei tätä varmaan uskoisi. Olen kertonut mieheni haluttomuudesta parille ystävälleni ja molemmat olivat todella yllättyneitä, sillä vaikutamme yhä niin rakastuneilta. Itse olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja olen kokenut kriisin seksittömyyden vuoksi. Arvostan liikaa muita puolia suhteessamme, joten yritän pärjäillä ilman seksiä ja koittaa jos jossain vaiheessa tapahtuisi muutos. Mies kärsii itsekin haluttomuudestaan, joten en enää ole valittanut asiasta, kun keskustelukin saa miehen usein täysin lukkoon.

Itse niin kaipaisin kosketusta rinnoilleni ja pepulleni, mutta ne tuntuvat olevan kiellettyjä tai unohdettuja vyöhykkeitä vartalossani. Pitelenkin nykyään itse toisinaan rintojani usein käsissäni, mikä tuntuu joskus surulliselta, kun huomaan tekeväni niin. Tuntuu typerältä olla niin täynnä halua ja kaipausta, kun mies ei lainkaan huomaa minua naisena.

Vierailija
2/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aika tasaisesti kerran kuukaudessa miehen aloitteesta, mutta ne onkin sitten todella lyhyitä sessiota, ei pitkiä lämmittelyjä, hommat hoidetaan vaan ikäänkuin pois alta.

Hellyydesta sitten: puhuu usein kauniisti ja kertoo rakastavansa minua. Öisin nukutaan lähekkäin lusikka-asennossa ja silloin saattaa ottaa minua rinnasta tai lantiosta kiinni jos pyydän, ei kovin usein oma-aloitteisesti. Peppua joskus "kourii" ohimennen kotona ja kehuu hyväksi perseeksi, se tuntuu kivalta :) Rintoja minäkin huomaan itse "piteleväni kädessä" kun kaipaavat tosiaan kosketusta. Jos koskettelee rintoja, niin usein vain nännejä ja ne taas on minulla niin herkät että helposti tekee kipeää.

Muutenkin tuntuu että jos mies sitten joskus uskaltautuu koskettamaa seksuaalisemmin, niin se on niin karskia tai sellaista kokemattoman oloista, että sattuu.. kuitenkaan ei raaskis työntää pois kun se on niin harvinaista .. sit vaan koetan olla vaik sattuu.

Vähän sama sen harvinaisen seksin kanssa.. ei viitsi ohjailla eikä neuvoa kun niin harvoin innostuu.. mutta totuus on että on liian kovakourainen ja nopea. en ehdi mukaan, ja enemmänkin kiristelen hampaita sen seksin aikana kui nautin.

Aika surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus kausi, että mies olisi halunnut seksiä paljon useammin kuin minä. Lähekkäin olimme kyllä muuten (halasimme ym), mutta suoraan sanottuna vältin vahingossakaan koskettamasta miestä "sieltä", koska mies olisi välittömästi luullut sen tarkoittavan kutsua seksiin. Koskettaminen oli sitten kaikki tai ei mitään. Ikävää mutta totta. Olisiko miehillänne kyse tästä?

Nykyään meillä on melko samanlaiset seksitarpeet, eli molemmat haluavat pari kertaa kuussa. Eihän se järin usein ole, mutta mitä sitten. Tämä tuntuu meille ihan sopivalta tahdilta. Muuta läheisyyttä on mm. halailu, suukottelu tai rapsuttelu.

Vierailija
4/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin normaalia olla koskematta kriittisiin kohtiin, kun ei ole muutakaan toimintaa.

Niin on, harmi kyllä, meilläkin. Muuten kaikki hyvin ja onnellista.

Vierailija
5/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä suhde, todella kiinteä rakkaussuhde. Mieheni oli ennen hyvin aktiivinen, mutta sairaus vei halun ja kyvyn. Itse en ole koskaan seksistä nauttinut, joten tämä on ihannetilanne. Olen kirjoittanut tästä joissain muissakin yhteyksissä. Sain masentavaa palautetta, jonka mukaan en ole parisuhteessa. Vastaaja terotti monessa eri viestissä, että ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä. Että yhtä hyvin vois muuttaa äitinsä kanssa asumaan.

Onneksi itsetuntoni ei kuitenkaan ole näiden AV-kommenttien varassa. Meillä on mieheni kanssa tosi hyvä olla, juuri näin.

Vierailija
6/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekkin ajattelin, että ehkä mies juuri varoo antamasta "seksi-signaaleja" kun ei kosketa tieten tahtoenkaan naisellisia paikkojani. Mutta minua se loukkaa ja olen siitä puhunutkin, mutta mies vain sanoo "että en ole sellainen". Meillä nyt lapsivapaa vknloppu, ollaan kahdestaan ja molemmat aika ahdistuneita tilanteesta, ei oikein tiedä mitenpäin olisi: mies tietää että haluan seksiä, tiedän, että mies ajattelee, että sitä pitää minulle antaa kun sitä odotan, etten pettyisi. Jotenkin tuntuu, että sitten kun sen seksin aika koittaa, niin tuntuu vain, että huh sen sai alta pois ja molemmat voi olla taas vapautuneemmin. :( harmi, että tämä mennyt tähän ja hiertää muuten niin hyvää suhdetta :( ap.

Vierailija
7/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi silloin todella harvoin, kun mies seksiä haluaa. Se tapahtuu noin kerran kuukaudessa tai kahdessa, ja miehen aloite on nimenomaan koskettaa joko rintoja tai peppua. Mihinkään muualle hän ei sitten koskekaan, ei seksin aikana eikä koskaan muulloinkaan.

Minä haluan kyllä seksiä, useammin kuin mitä mies on sitä valmis mulle antamaan, mutta ensisijaisesti kaipaisin huomiota nimenomaan ihmisenä. Kaiketi se johtuu siitä, etten saa sellaista ollenkaan, sekin vähä huomio mitä saan, on sitä seksuaalista huomiota. Vaikka sitäkin on liian vähän.

Eikä asiasta voi puhua ollenkaan, edes terapiaa ei voi harkita saati keskustella edes siitä. En oikein tiedä, miten mies kuvittelee tän tilanteen ratkeavan - että se vain haihtuu pois omia aikojaan ilman että sitä edes yritetään ratkaista? Tai ehkä hän odoottaa, että mä myönnyn tilanteeseen ja alan hyväksyä sen, etten minä ole sen enempää vaimo, nainen kuin ihminenkään. Pelkkä kotikonerobotti.

Vierailija
8/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä pari kertaa kuussa,meillä vaan kerran kolmessa tai neljässä kuussa..

muuten sama homma kun teillä.

Vierailija
9/49 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme noin kolmikymppisiä, mies minua pari vuotta vanhempi. Olen hyvässä kunnossa ja ulkoisesti miehen mieleen, mutta ei se koskaan ole haluihin vaikuttanut alkuihastusta lukuunottamatta. Mittani ovat 172 cm ja 64 kg, olen urheilullinen ja notkea ja pidän itsestäni hyvää huolta. Mieheni on lihonut muutaman kilon, mutta minua se ei ole hetkauttanut eikä halujani haitannut, päin vastoin. Mitään kummempia syitä mies ei ole osannut hiipuneille haluilleen esittää, mutta kuulemma haluaisi haluta enemmän. Kai kyse on eriparisista libidoista. Aina ihmiset kuvittelevat, että ongelmat ovat yksinkertaisia ja niihin löytyy korjattavissa olva syy. Itse olen alkanut miettimään avoimen suhteen mahdollisuutta, mutta mieheni ei ole innostunut asiasta.

ajatusleikkinä miehesi tai sinun uusi sekskikumppani saisi taas liittonne toimimaan (elämänilon, energian, toisen huomioimisen löytymään) niin olisiko se huono asia`? yksi tie ulos tilanteesta on kyseenalaistaa järkyttävä vaatimus siitä että yksi ihminen pysyy muuttumattomana ja täyttää kaikki tarpeemme

Mieheni ei vaan voi ajatella "jakavansa" minua kenenkään muun miehen kanssa. Itse haluaisin keskustella tästä syvällisemmin, mutta mies ei kykene muuttamaan näkemystään seksuaalisesta yksiavioisuudesta. Kokee epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, mikä on varmasti luonnollista nyky-yhteiskunnassamme vallitsevien normien valossa.

10

Vierailija
10/49 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä erittäin aktiivinen seksuaalisesti. Pitkän seksittömän jakson jälkeen olen lopettanut koskettelun ja kaiken edottelun, sillä koskettelusta tulee välittömästi negatiivinen palaute ja toisaalta ei sitä määräänsä enempää jaksa vongatakkaan.

No erotiikkaa löytää internetin ihmeellisestä maailmasta :)

Vierailija
11/49 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kannattanut uskollisuutta. Tätä ketjua lukiessa herää kyllä kysymys, että onko sekään oikein, että puoliso voi kieltää toiselta puolisolta seksin. Ihminen on seksuaalinen olento (yleensä) ja monelle on vaikeaa elää elämäänsä ilman seksiä tai liian vähällä seksillä. Pitäsikö sallia toiselle vieraissa käynti, jos itse ei halua seksiä ja toinen haluaa?

Vierailija
12/49 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kannattanut uskollisuutta. Tätä ketjua lukiessa herää kyllä kysymys, että onko sekään oikein, että puoliso voi kieltää toiselta puolisolta seksin. Ihminen on seksuaalinen olento (yleensä) ja monelle on vaikeaa elää elämäänsä ilman seksiä tai liian vähällä seksillä. Pitäsikö sallia toiselle vieraissa käynti, jos itse ei halua seksiä ja toinen haluaa?

Ennen en olisi halunnut seksiä pitkäaikaisen parisuhteen ulkopuolella, mutta kun seksuaalisuuttani on niin pitkään laiminlyöty, olen tullut toisiin ajatuksiin. Yhä haluan vain miestäni, mutta vastakaikua ei juuri tule.

10

Vierailija
13/49 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdotonta antaa kumppanilleen lupaa hakea seksiä muualta, jos se seksi ei muuten kovin tärkeää tunnu olevan?

Vierailija
14/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta totta. En pääse koskaan kainaloon iltaisin esim. televisiota katsellessa, mistään muusta puhumattakaan. Nyt on ollut riitaa parisen kuukautta, joten emme ole kommunikoineet muutenkaan kuin lasten asioista lyhyesti, Mietin, erotako vai jäädä tähän kylmään sisar-veli -suhteeseen. Lapsemme ovat kuitenkin vielä kovin pieniä, eikä yksin- tai yhteishuoltajuus tunnu hyvältä ajatukselta.

Vierailija
15/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama tilanne kuin muilla, tosin seksiä ei ees noin usein... nytkin kuukausien tauko ja silloinkin oli pikaset. Enkä jaksa ite enää jankuttaa taikka puhua asiasta, olkoot kun en kerran kelpaa. Pusutteluja oli ennen enemmän, nyt nekin jääneet pikkuhiljaa pois. Argh! noita miehiä!

Meillä oli kans lapsivapaa yö, odotin seksiä, no ei tullut :/ ja jotenkin tuntuu että silloin kun mulla on menkat, niin mies vihjailee seksistä, kait kun tietää etten silloin siitä hommasta tykkää!

Vierailija
16/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erokin käynyt mielessä, mutta tuntuu tyhmältä erota seksin takia. Mutta riitaisuutta tuo seksittömyys suhteeseen meillä tuo..

Vierailija
17/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan hellyyttä ainoastaan seksin yhteydessä ja sen jälkeen.

Meillä mies ei taputtele peppua tai puristele tissejä just for fun. Hän vain ei ole sellainen. Hänen mielestään se halveeraa naista. Hän on heikkilibidoinen, kaikki miehet eivät vain ole puristelijoita.

Haluaisin sitä kovasti, mutta hän vain ei ole sellainen.

Meillä on vähän seksiä 1-2 krt/vko. Olemme tästä puhuneet ja keskustelu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
18/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä suhde, todella kiinteä rakkaussuhde. Mieheni oli ennen hyvin aktiivinen, mutta sairaus vei halun ja kyvyn. Itse en ole koskaan seksistä nauttinut, joten tämä on ihannetilanne. Olen kirjoittanut tästä joissain muissakin yhteyksissä. Sain masentavaa palautetta, jonka mukaan en ole parisuhteessa. Vastaaja terotti monessa eri viestissä, että ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä. Että yhtä hyvin vois muuttaa äitinsä kanssa asumaan.

Onneksi itsetuntoni ei kuitenkaan ole näiden AV-kommenttien varassa. Meillä on mieheni kanssa tosi hyvä olla, juuri näin.

Lainasin tässä omaa viestiäni, anteeksi vaan. Pahoitin vain mieleni kovasti eräässä ketjussa, kun yksi ja sama tyyppi eräänkin kerran kävi mulle sanomassa, että en hänen mielestään ole parisuhteessa. Että jos ei seksiä ole, niin ei ole olemassa parisuhdetta. Että kukaan, jolla ei seksi toimi, ei ole parisuhteessa!

Minä olen parisuhteessa silti, oli muut mitä mieltä tahansa. Rakastan miestäni sellaisena kuin hän on.

Vierailija
19/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 44v.mies ja suhteemme on kestänyt noin 5v.Meillä tilanne toisin eli minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä mutta naiselleni riittää kerta 2kk.Minä olen se joka halaa,pusuttelee,hieroo hänen kipeitä paikkoja,kehuu kauniiksi ihanaksi ja kerron rakastavani häntä päivittäin,avaan hänelle ovet,kannan kauppakassit ym.ilman vastakaikua.Olenkin alkanut miettimään onko hänellä toinen mies.

Vierailija
20/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis mut vaan vihaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi