Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla vähän seksiä parisuhteessa. Millaista hellyyttä teillä on?

Vierailija
14.01.2012 |

Onko kosketukset ja hellyys vielä tallella?Tapauksessa jossa mies haluton, koskettaako hän sinua kuitenkin rinnoista tms hellästi, vaikkei se ajautuisi seksiin?

Meillä tilanne, jossa mies haluton, seksiä pari kertaa kuussa. Hellyyttä ja suukottelua on, mutta suutelua ja esim rintojen tai takapuolen koskemista ei ole lainkaan huomiointimielessä miehen puolelta. Ei myöskään mitään myönteisiä katseita vähäpukeisena tms. Meillä tuntuu olevan Tabu koko seksi ja kaikki siihen liittyvä poissa. Seksittömyyden lisäksi mua loukkaa kun mies ei huomioi minua naisena millään tavalla :(.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä suhde, todella kiinteä rakkaussuhde. Mieheni oli ennen hyvin aktiivinen, mutta sairaus vei halun ja kyvyn. Itse en ole koskaan seksistä nauttinut, joten tämä on ihannetilanne. Olen kirjoittanut tästä joissain muissakin yhteyksissä. Sain masentavaa palautetta, jonka mukaan en ole parisuhteessa. Vastaaja terotti monessa eri viestissä, että ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä. Että yhtä hyvin vois muuttaa äitinsä kanssa asumaan. Onneksi itsetuntoni ei kuitenkaan ole näiden AV-kommenttien varassa. Meillä on mieheni kanssa tosi hyvä olla, juuri näin.

Lainasin tässä omaa viestiäni, anteeksi vaan. Pahoitin vain mieleni kovasti eräässä ketjussa, kun yksi ja sama tyyppi eräänkin kerran kävi mulle sanomassa, että en hänen mielestään ole parisuhteessa. Että jos ei seksiä ole, niin ei ole olemassa parisuhdetta. Että kukaan, jolla ei seksi toimi, ei ole parisuhteessa! Minä olen parisuhteessa silti, oli muut mitä mieltä tahansa. Rakastan miestäni sellaisena kuin hän on.

joiden mielestä seksitön suhde ei ole varsinainen parisuhde. Näistäkin viesteistä täällä paistaa se miten erilleen useimmat parit joutuu - monellakin tapaa kun hellyys ja läheisyys katoaa. Kun ei ole seksiä kaiken muunkin joutuu minimoimaan ettei anna vääriä signaaleja aktiivisemmalle osapuolelle. Tai aktiivisempi ei uskalla koskea enää edes halatakseen kuin ystävä ettei tulisi torjutuksi. Mikä kierre!!

Olet onnellisessa asemassa jos olette päässeet molemmille (varmasti?) sopivaan kompromissiin seksin puuttumisesta ja sallitun läheisyyden tavoista. Läheltä ko kaltaista tilannetta seuranneena tiedän kyllä torjutun olevan lähellä sekoamista kun yrittää tyytyä puolison asettamiin "ehtoihin" - rakkaudesta joka kestää ja sietää kaiken?

Vierailija
22/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa sitä on hyvin hyvin minimaalisesti, jos lainkaan.

Toki mies pyytää päivitäin kainaloon mutta eri asia huvittaako minua mennä siihen. Ja tekee iltapalaa minulle.

Mutta en edes muista milloin hän olisi koskettanut "arjen hyörinän keskellä" rintoihini, peppuuni tms, ei hän kai ole koskaan tehnyt niin..

Seksiä ollut viimeksi muistaakseni marraskuussa, tai lokakuussa.

Viimevuonna olis myös 6kk totaalinen selibaattivaihe.

Ei myöskään mitään katseita olin säkissä tai alasti eikä kehu ulkonäköäni koskaan, ei toki haukukaan, mutta olen kai kuin ilmaa..

Että näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joillekin se 1-2x/vkossa seksiä on siis tosiaankin vähän?? voikun saisikin niin PALJON seksiä mutta siitä voinen vain unelmoida.

Tämä tilanne on jatkunut nimittäin ainakin 6-7v ajan eikä mikään ole sitä muuttanut/parantanut, ei edes miehen ottamat testosteronipiikit vaikka arvot olikin ns normaalien sisällä. Kuvitelkaas miltä SE tuntui:´(

Mies on sanonut että hälle riittäisi 1x/vkossa ja siitä tulee sitten paineita kun hän tietää minun haluavan enemmän. Jepjep.

Siispä seksiä ei ole lainkaan tai parhaimmillaan 1x/kk mutta yleensä ei sitäkään.

-19-

Vierailija
24/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunipaikkojen kahvihuoneissa valitetaan kun miehet lääppii blaa blaa ja sitten valitetaan siitäkin jos joku ei halaa tai kosketa

Vierailija
25/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. ja kiitos sinulle nro 18, vastauksestasi. Meillä tämä on nyt meille molemmille ihannetilanne, aidosti. Siis seksiä ajatellen, mutta se ei toki ole hyvä, että mieheni sairastui.

Tunnen kyllä empatiaa heitä kohtaan, joissa pariskunnasta jompikumpi joutuu elämään puutteessa. Tiedän, että kaltaisiani ei ole monia. En silti ole provottaja. Tsemppiä ;)

Vierailija
26/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä onjoskus jopa kerrankuussa, yleensä harvemmin. Mitään - siis ei tasan mitään - kohteliaisuuksia ulkoisesta habituksesta en saa, olin sitten tällänyt tai en. Jos olen miehen mielestä huonosti valinnut vaatteet, siitä kyllä voidaan sanoa. Ei halauksia, ei suutelua, ei lääppimisiä. Pikaiset panot pimeässä peiton alla. Ei esileikkiä, ja yleensä just kun on menkat alkamassa, eli paikat muutenkin kuivina.

Kyllä tämä naista syö.

Vierailija
27/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ketjusta, että monella pariskunnalla on seksin määrä ollut suhteen alussa suurempi. Onko seksi vähentynyt sen takia, että olette esimerkiksi lihonneet 30 kg tai lakanneet huolehtimasta itsestänne? Monelle miehelle naisen ulkonäkö vain sattuu olemaan aika tärkeä seikka.

Vierailija
28/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ketjusta, että monella pariskunnalla on seksin määrä ollut suhteen alussa suurempi. Onko seksi vähentynyt sen takia, että olette esimerkiksi lihonneet 30 kg tai lakanneet huolehtimasta itsestänne? Monelle miehelle naisen ulkonäkö vain sattuu olemaan aika tärkeä seikka.

No ensinnäkään en ole ainakaan lihonut suhteemme aikana, jossain vaiheessa laihduin hiukan, nyt olen taas ennallani, mutta ei nämä vaihtelut ole vaikuttaneet mihinkään.

Kyllä mä luulen että kyse on ihan siitä libidosta johon ei pysty vaikuttamaan, onko se sitten perinnöllistä tjt. Tai sitten jostain kasvatuksen tai huonojen kokemusten pohjautuvista estoista. OMani kohdalla luulisin estoisuudesta olevan kyse, koska helpommin heltiää jos hän on kännissä tai joskus keskellä yötä saattaa herättää minut himokkaana.. kun on vähän unen pöpperössä eikä ole valoja.

Kaikenlainen rohkeampi sekstailu on kammotus hänelle.

Mä olen todellakin sitä mieltä että naisen ulkonäöllä on miehen seksuaalisessa kiihottumisessa itseasiassa aika pieni osa. Kyllä niitä panettaa jos niitä panettaa.

Vierailija
29/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikuttaako ikänne libidoon?

Vierailija
30/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä on vähän, mutta hellyyttä paljon. Eli suukkoja, halauksia, paijausta, js kosketellaan myös esim. takapuolta ja rintoja. Kivaa kommentointia esim. suihkusta vähäpukeisena tullessa tms. Kaikkea tätä on paljon, mutta itse seksiä vähän.

Vierailija
31/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää kummallakin 35, ei olle lihottu vaan samoissa mitoissa kun tavattaessa parikymppisenä (mun koko S/36 ja miehen vaatteet ovat yleensä M-kokoa).

En tiedä miksi seksiä on nyt paljon vähemmän kuin aiemmin, kun parisuhde on pysynyt hyvänä ja hyvin samanlaisena koko tämän ajan (tietty alkuhuuma katosi jo vuosia sitten, ollaan oltu yhdessä 15 v). Hellyyttä siis tosiaan on paljon, nauramme ja juttelemme myös paljon jne. Tosin seksin väheneminen ei ilmeisesti kumpaakaan haittaa, kun kumpikaan ei ehdottele toista useammin seksiä - eikä myöskään kieltäydy.

Meillä seksiä on vähän, mutta hellyyttä paljon. Eli suukkoja, halauksia, paijausta, js kosketellaan myös esim. takapuolta ja rintoja. Kivaa kommentointia esim. suihkusta vähäpukeisena tullessa tms. Kaikkea tätä on paljon, mutta itse seksiä vähän.

Vierailija
32/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi vähentynyt sen takia, että olette esimerkiksi lihonneet 30 kg tai lakanneet huolehtimasta itsestänne?

Olen lihonut ehkä kilon suhteen alkuajoista, nyt hirmuinen elopainoni huitelee 49 kilossa.

Yhdessä on oltu parikymmentä vuotta, ja yhden lapsen olen punnannut ja imettänyt. Ikää on jo 39 vuotta, eli kyllähän se ikä ja painovoima tekee tehtävänsä. En ole ollut mikään missi nuorenakaan, jos en susirumakaan.

Ei sillä, että se mieskin vanhenee, mutta vain naisenko pitäisi pysyä ikuisesti nuorena?

Minulle vain osui heikkolibidoinen mies.

Paskempi nakki. Terv nro 23 vai-mikä-se-nyt-oli.

Vierailija
33/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin (kerran kolmessa kuukaudessa). Halaillaan, pussaillaan, on koskettelua jne. Siinä suhteessa ei ole valitettavaa mutta kyllä seksin puute kiristää välejä. Minä hermostun helpommin ja huomauttelen välillä ilkeästikin seksin vähyydestä (joo tiedän, se tuskin tilannetta parantaa). Mies tiedostaa kyllä ongelman, mutta ei tee asialle mitään (omien sanojensa mukaan johtuu stressistä mutta ei paranna tilannetta poistamalla noita tekijöitä vaikka se olisi mahdollista).

Vierailija
34/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on tarpeeksi 2-5 kertaa viikossa, mutta hellyytä ei juuri lainkaan. En välittäisi niinkään paljon tuosta seksistä, kun saisi niitä halauksia ja pusutteluja paljon enemmän. Peppun puristelua ja tollasta. Seksin aikana ne pikakelataan pois ja siirrytään suoraan asiaan, mikä taas on erittäin masentavaa. Tuntuu, että miehellä on aina joku kiire päästä laukeamaan ja sitte ihmettelee minkä takia olen "möks" kun itse en saanut tai jäi puuttumaan ihan pienestä.

Mä olen sellainen ihminen, että seksiä ennen tykkäisin erittäin paljon hellitellä, vaikka se ei edes johtaisi hellittelyyn niin arvostan niitä kuitenkin enemmän kuin seksiä.

Vierailija
35/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vertailun vuoksi vastaan. Painan 15kg enemmän kuin parikymppisenä, mutta olen vieläkin normaalipainoinen. Mulla on seksihullu lähes 40 vuotias mies, joka haluaa minua ja saan seksiä vaikka joka päivä.

Vierailija
36/49 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivisemmaksi, enkä enää tee aloitteita ja näytä halujani entiseen malliin. Jatkuvat torjunnat ja miehen passiivisuus ovat vaikuttaneet niin, etten enää osaa luontevasti ehdottaa seksiä. Mies saa siis thdä aloitteet, vaikka joskus toki ilmaisen, että kiinnostusta olisi. Olen alkanut elää miehen rinnalla omaa elämääni ja koittanut tehdä oloni muuten mahdollisimman hyväksi. Muutokseeni meni kriiseinen pari kolme vuotta. Suoraan en enää lähesty miestä, koska en halua aiheuttaa paineita tai toisaalta tulla torjutuksi.

Se, että olen passivoitunut on vihdoin herättänyt jopa mieheni. Hän sanoi tässä äskettäin, ettei minun nykyinen seksuaalinen passiivisuus ole hyvä juttu ja että hän yrittää muuttua aktiivisemmaksi. En tiedä tapahtuuko mitään muutosta, mutta olen tyytyväinen siihen, että mies huomaa jonkin muuttuneen. Olen oppinut tuntemaan itseni naiseksi miehestä riippumatta, mutta toki yhä kamppailen itseni kanssa. Kysyn jatkuvasti miksi juuri minulle osui mies, jonka kanssa haluan elämäni jakaa, mutta joka ei ole seksuaalisesti minulle sopiva. Tai muuten on, mutta seksiä on niin harvoin, ettei se riitä tyydyttämään minua.

Alun kolmisen vuotta meni hyvin, mutta vuosien karttuessa miehen halut hiljentyivät olemattomin. Itse olisin ollut niin halukas vielä vuosia, että vaikka päivittäin olisi kelvannut. Tai edes viikottain. Nyt saan olla tyytyväinen, jos mies innostuu seksistä kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
37/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme noin kolmikymppisiä, mies minua pari vuotta vanhempi. Olen hyvässä kunnossa ja ulkoisesti miehen mieleen, mutta ei se koskaan ole haluihin vaikuttanut alkuihastusta lukuunottamatta. Mittani ovat 172 cm ja 64 kg, olen urheilullinen ja notkea ja pidän itsestäni hyvää huolta. Mieheni on lihonut muutaman kilon, mutta minua se ei ole hetkauttanut eikä halujani haitannut, päin vastoin. Mitään kummempia syitä mies ei ole osannut hiipuneille haluilleen esittää, mutta kuulemma haluaisi haluta enemmän. Kai kyse on eriparisista libidoista.

Aina ihmiset kuvittelevat, että ongelmat ovat yksinkertaisia ja niihin löytyy korjattavissa olva syy. Itse olen alkanut miettimään avoimen suhteen mahdollisuutta, mutta mieheni ei ole innostunut asiasta.

Vierailija
38/49 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme noin kolmikymppisiä, mies minua pari vuotta vanhempi. Olen hyvässä kunnossa ja ulkoisesti miehen mieleen, mutta ei se koskaan ole haluihin vaikuttanut alkuihastusta lukuunottamatta. Mittani ovat 172 cm ja 64 kg, olen urheilullinen ja notkea ja pidän itsestäni hyvää huolta. Mieheni on lihonut muutaman kilon, mutta minua se ei ole hetkauttanut eikä halujani haitannut, päin vastoin. Mitään kummempia syitä mies ei ole osannut hiipuneille haluilleen esittää, mutta kuulemma haluaisi haluta enemmän. Kai kyse on eriparisista libidoista.

Aina ihmiset kuvittelevat, että ongelmat ovat yksinkertaisia ja niihin löytyy korjattavissa olva syy. Itse olen alkanut miettimään avoimen suhteen mahdollisuutta, mutta mieheni ei ole innostunut asiasta.

ajatusleikkinä miehesi tai sinun uusi sekskikumppani saisi taas liittonne toimimaan (elämänilon, energian, toisen huomioimisen löytymään) niin olisiko se huono asia`?

yksi tie ulos tilanteesta on kyseenalaistaa järkyttävä vaatimus siitä että yksi ihminen pysyy muuttumattomana ja täyttää kaikki tarpeemme

Vierailija
39/49 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin tämän ketjun, kun juuri olen pohtinut samaa.. Olemme olleet 5 ja puoli vuotta yhdessä, siitä vajaa 3kk naimisissa. Olemme rakastuneita, meillä on hellyyttä, pusuja, haleja, kosketusta, sylikkäin oloa jne. Mutta seksiä vain muutaman kerran kuukaudessa.. Mietin, että missä on vika.. ?? Minusta seksiä pitäisi olla edes kerran viikossa.. Mutta jotenkin se vaan aina jää.. Miehellä on pitkiä päiviä töissä ja minä stressaan opisleluistani + töiden saamisesta kokoajan.. Ehkä se on sitä.. Mutta en tiedä miten asian voisi ratkaista! Olemme kyllä puhuneet seksin vähäisyydestä, mutta se ei ole johtanut oikein mihinkään..

Vierailija
40/49 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä avioliitto takana, eikä lainkaan seksiä tai fyysistä hellyyttä suhteessa. Mies on sairas, ei jaksa eikä kykene. Omat vaihdevuoteni veivät libidon.

Kuitenkin sanallista hellyyttä ja rakkautta on. Toiselle haluaa parasta, vaikka omatkin voimat uupuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi