Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruvennut tökkimään, voiko kaikki muka olla aina näin ihqua, kaunista ja helppoa??

Vierailija
14.01.2012 |

kuin eräässä blogissa missä rvalla on kaikki mitä hän on aina halunnut.

Elämän kipupisteinä (vanhan) koiran kuolema, taaperon ajoittain aiheuttama univaje ja se ettei päässyt aikanaan lääkikseen..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos jokun vakuuttelee kysymättä moneen kertaan ettei ole kateellinen, on totuus usein se että hän on kateellinen, ei vaan myönnä sitä edes itselleen. Eikä siinä mitään, kateus on luonnollinen ja inhimillinen tunne. Pienen itsetutkiskelun avulla tämänkin asian kanssa pääsisi sinuiksi, omiin ajatuksiinsa ja tekoihinsa kun voi vaikuttaa. Ei muiden.

T. yksi kovia kokenut, ja siitä opiksi ottanut

Vierailija
22/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin asiaa kyllä eilen mutta annoin olla.

No joo olkoon, hyvä että edes joku tajusi pointtini.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sinällään häiritse blogit, joissa ei kerrota mitään kovin kamalaa. En edes jaksaisi lukea mitään vali-vali-vali-juttua, joita kuulee muutenkin ihan liikaa.

Tuossa nimeltä mainitsemattomassa blogissa kuitenkin häiritsee jotenkin jatkuva oman onnen ja erityisyyden korostaminen, mikä vaikuttaa hieman epäaidolta ja selittelevältä. Oikeasti onnellisen ia itseensä tyytyväisen tuskin tarvitsee huudella pitkin kyliä hyvästä asemastaan.

Toisaalta, mitäpä sitä lukemaan ärsyttäviä blogeja.

Vierailija
24/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Alibia, ehkä se sopisi sulle paremmin.

Vierailija
25/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaan keskittyy enemmän niihin hyviin puoliin elämässä (ja niitä löytyy jokaiselta) kuin huonoihin asioihin...

mullakin on kaikki mitä mä oon halunnu ja kipupisteet vieläkin pienempiä kuin nuo mainitut..

ja olen todella kiitollinen siitä mitä mulla on ja miten elämä on mua kohdellut. ja vaikeampiakin aikoja on ollut, todellakin. mutta niitä ei tässä tilanteessa edes osaa muistella. pitäisikö?

elämä on ihanaa ja esimerkiksi lasten kanssa tällä hetkellä tosi helppoa, miksi en nauttisi siitä? tulevaisuudessa voi taas olla toisin, tätä aikaa voi sitten ilolla muistella!

Vierailija
26/26 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemiseesi. Käytä sitä!