Sain juuri orgasmin, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (40)
Brunette. Pitkällä raskaus on. Pimppa tuntuu hieman erilaiselta, muuten seksi melko samaa. Odotan kyllä mahasta eroon pääsemistä jolloin tunnen olevani seksikkäämpi
raskaana seksi millä tavalla erilaista kuin muuten?
mones kuukausi?
blondi vai brune?
Puen päälleni mitä mies ostaa tai haluaa nähdä päälläni. Olen kokeillut ihan perus pantteriyöpaidasta peruukkiin. Olen kokeilunhaluinen asusteiden suhteen niinkuin varmasti muutkin naiset
Mitä asusteita? Tiettyjä materiaaleja tai tyylejä?
[/quote]
Aamusin saattaa olla valmiiksi märkä mutta iltaisin sitä on yleensä enemmän laittautunut ja valmistautunut. Puolensa kummallakin.
aamu- vai iltarakastelu?
Kyllä tykkään makaronilaatikosta, kunha sitä ei sotketa mitenkään seksileikkeihin. Käytän ketsuppia päällä.
makaronilaatikosta?
Ja dildo löytyy mutten juurikaan käytä. Ei oikeaa munaa mikään korvaa.
Silloin harvoin kun dildottelet, käytätkö sitä yksin vai antaako miehesi sinulle koskaan "sauvahoitoa" dildolla?
Kerro seksielämästäsi joku salaisuus mitä kukaan ei ole vielä tässä ketjussa hoksannut kysyä!
Mieheni tykkäisi antaa dildolla kyytiä minulle,mutten näe siinä mitään järkeä jos on kerran oikeakin muna käytössä. Käytän dildoa vain hätätilanteissa kun mies on matkoilla. Ei tartte sitten vieraisiin mennä:D
Silloin harvoin kun dildottelet, käytätkö sitä yksin vai antaako miehesi sinulle koskaan "sauvahoitoa" dildolla?
[/quote]
on erikoisin paikka missä olet rakastellut?
entäs omituisin?
Kerro seksielämästäsi joku salaisuus mitä kukaan ei ole vielä tässä ketjussa hoksannut kysyä!
haluaisin selvittää naisten yhdyntäorgasmien salaisuuden ja sitten kaikki saisi pippelillä isoja orkkuja ja minä nobelin. Mieheni epäilee että saan orgasmeja niin helpolla vahvojen vatsalihasten ja lantiopohjalihasten takia. Enpä tiedä tuosta. Salaisuuksia ei oikeen muita ole. Haluaisin harrastaa seksiä jossain rannalla tai metsässä mutta mieheni on ujo.
En ole mielestäni rakastellut missään erikoisessa paikassa. Anopin piharivissä, autossa, pesukoneen päällä.
on erikoisin paikka missä olet rakastellut?
entäs omituisin?
T-paita ja alushousut. Olen menossa nukkumaan
T-paita ja alushousut. Olen menossa nukkumaan
joskus takaisin?
haluaisin selvittää naisten yhdyntäorgasmien salaisuuden ja sitten kaikki saisi pippelillä isoja orkkuja ja minä nobelin. Mieheni epäilee että saan orgasmeja niin helpolla vahvojen vatsalihasten ja lantiopohjalihasten takia. Enpä tiedä tuosta. Salaisuuksia ei oikeen muita ole. Haluaisin harrastaa seksiä jossain rannalla tai metsässä mutta mieheni on ujo.
Itselläni on ollut joskus eikoinaan sixpack ja nyt ei todellakaan, vaan läskiä kymmenen kiloa tilalla ja orkut on yhtä voimakkaat ja hyvät, joskus jopa voimakkaammat ja paremmat, joten miehesi teoria hyytyi.
[joo en mäkään tosissani usko tuohon lihasteoriaan vaikka se että on lihonnut ei kyllä tarkoita sitä että alimmat lihakset ovat huonossa kunnossa. Mutta jos joku keksii orgasmeille jonkun toisen teorian niin olen kuulolla. Mihinkään avoin mieli juttuihin en usko, koska itse saan vaikka olisi stressantunut tai kiireinen.
[/quote]
Itselläni on ollut joskus eikoinaan sixpack ja nyt ei todellakaan, vaan läskiä kymmenen kiloa tilalla ja orkut on yhtä voimakkaat ja hyvät, joskus jopa voimakkaammat ja paremmat, joten miehesi teoria hyytyi.
[/quote]
[joo en mäkään tosissani usko tuohon lihasteoriaan vaikka se että on lihonnut ei kyllä tarkoita sitä että alimmat lihakset ovat huonossa kunnossa. Mutta jos joku keksii orgasmeille jonkun toisen teorian niin olen kuulolla. Mihinkään avoin mieli juttuihin en usko, koska itse saan vaikka olisi stressantunut tai kiireinen.
Luottamus. Jos luottaa toiseen, uskaltaa heittäytyä ja saada orkun.
Luottamus itseen on myös tärkeää eli itseluottamus. Jos koko ajan miettii miltä näyttää tai onkohan nyt läski tms. ei kyllä saa orkkuja.
orgasmeja 8 viikonlopun aikana.mies hieroi g-pistettä.
Rakastelu orgasmin jälkeen mahtavaa.vaikkakin on paikat hellänä.
Kannattaa kokeilla.
Miten itse sait orgasmin?