Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri orgasmin, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
13.01.2012 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle kysyjälle vastaan että käytän mielelläni asusteita.

Mitä asusteita? Tiettyjä materiaaleja tai tyylejä?

Vierailija
22/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunette. Pitkällä raskaus on. Pimppa tuntuu hieman erilaiselta, muuten seksi melko samaa. Odotan kyllä mahasta eroon pääsemistä jolloin tunnen olevani seksikkäämpi

raskaana seksi millä tavalla erilaista kuin muuten?

mones kuukausi?

blondi vai brune?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu- vai iltarakastelu?

Vierailija
24/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen päälleni mitä mies ostaa tai haluaa nähdä päälläni. Olen kokeillut ihan perus pantteriyöpaidasta peruukkiin. Olen kokeilunhaluinen asusteiden suhteen niinkuin varmasti muutkin naiset

Mitä asusteita? Tiettyjä materiaaleja tai tyylejä?

[/quote]

Vierailija
25/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusin saattaa olla valmiiksi märkä mutta iltaisin sitä on yleensä enemmän laittautunut ja valmistautunut. Puolensa kummallakin.

aamu- vai iltarakastelu?

Vierailija
26/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronilaatikosta?

Vierailija
27/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään makaronilaatikosta, kunha sitä ei sotketa mitenkään seksileikkeihin. Käytän ketsuppia päällä.

makaronilaatikosta?

Vierailija
28/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja dildo löytyy mutten juurikaan käytä. Ei oikeaa munaa mikään korvaa.

Silloin harvoin kun dildottelet, käytätkö sitä yksin vai antaako miehesi sinulle koskaan "sauvahoitoa" dildolla?

Vierailija
29/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro seksielämästäsi joku salaisuus mitä kukaan ei ole vielä tässä ketjussa hoksannut kysyä!

Vierailija
30/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkäisi antaa dildolla kyytiä minulle,mutten näe siinä mitään järkeä jos on kerran oikeakin muna käytössä. Käytän dildoa vain hätätilanteissa kun mies on matkoilla. Ei tartte sitten vieraisiin mennä:D

Silloin harvoin kun dildottelet, käytätkö sitä yksin vai antaako miehesi sinulle koskaan "sauvahoitoa" dildolla?

[/quote]

Vierailija
31/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erikoisin paikka missä olet rakastellut?

entäs omituisin?

Vierailija
32/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro seksielämästäsi joku salaisuus mitä kukaan ei ole vielä tässä ketjussa hoksannut kysyä!

haluaisin selvittää naisten yhdyntäorgasmien salaisuuden ja sitten kaikki saisi pippelillä isoja orkkuja ja minä nobelin. Mieheni epäilee että saan orgasmeja niin helpolla vahvojen vatsalihasten ja lantiopohjalihasten takia. Enpä tiedä tuosta. Salaisuuksia ei oikeen muita ole. Haluaisin harrastaa seksiä jossain rannalla tai metsässä mutta mieheni on ujo.

Vierailija
33/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni rakastellut missään erikoisessa paikassa. Anopin piharivissä, autossa, pesukoneen päällä.

on erikoisin paikka missä olet rakastellut?

entäs omituisin?

Vierailija
34/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja alushousut. Olen menossa nukkumaan

Vierailija
35/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja alushousut. Olen menossa nukkumaan

joskus takaisin?

Vierailija
36/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen

Vierailija
37/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin selvittää naisten yhdyntäorgasmien salaisuuden ja sitten kaikki saisi pippelillä isoja orkkuja ja minä nobelin. Mieheni epäilee että saan orgasmeja niin helpolla vahvojen vatsalihasten ja lantiopohjalihasten takia. Enpä tiedä tuosta. Salaisuuksia ei oikeen muita ole. Haluaisin harrastaa seksiä jossain rannalla tai metsässä mutta mieheni on ujo.

Itselläni on ollut joskus eikoinaan sixpack ja nyt ei todellakaan, vaan läskiä kymmenen kiloa tilalla ja orkut on yhtä voimakkaat ja hyvät, joskus jopa voimakkaammat ja paremmat, joten miehesi teoria hyytyi.

Vierailija
38/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[joo en mäkään tosissani usko tuohon lihasteoriaan vaikka se että on lihonnut ei kyllä tarkoita sitä että alimmat lihakset ovat huonossa kunnossa. Mutta jos joku keksii orgasmeille jonkun toisen teorian niin olen kuulolla. Mihinkään avoin mieli juttuihin en usko, koska itse saan vaikka olisi stressantunut tai kiireinen.

[/quote]

Itselläni on ollut joskus eikoinaan sixpack ja nyt ei todellakaan, vaan läskiä kymmenen kiloa tilalla ja orkut on yhtä voimakkaat ja hyvät, joskus jopa voimakkaammat ja paremmat, joten miehesi teoria hyytyi.

[/quote]

Vierailija
39/40 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[joo en mäkään tosissani usko tuohon lihasteoriaan vaikka se että on lihonnut ei kyllä tarkoita sitä että alimmat lihakset ovat huonossa kunnossa. Mutta jos joku keksii orgasmeille jonkun toisen teorian niin olen kuulolla. Mihinkään avoin mieli juttuihin en usko, koska itse saan vaikka olisi stressantunut tai kiireinen.

Luottamus. Jos luottaa toiseen, uskaltaa heittäytyä ja saada orkun.

Luottamus itseen on myös tärkeää eli itseluottamus. Jos koko ajan miettii miltä näyttää tai onkohan nyt läski tms. ei kyllä saa orkkuja.

Vierailija
40/40 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmeja 8 viikonlopun aikana.mies hieroi g-pistettä.

Rakastelu orgasmin jälkeen mahtavaa.vaikkakin on paikat hellänä.

Kannattaa kokeilla.

Miten itse sait orgasmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän