Huomioita eilisestä vaalikeskustelusta, huomasitteko samat asiat?
Lipponen oli todella väsyneen näköinen verrattuna muihin, Väyrysen ääni alkoi loppua kohti väristä koska hän oli omasta mielestään saanut niin huonosti puheenvuoroja, Niinistön ruskea kravatti ei sopinut ollenkaan hänen muuhun asuunsa, Arhinmäen asuvalinta oli värien puolesta todella onnistunut.
Kommentit (54)
Olivat niin kyrpiintuneen oloisia että olivat just tainneet kuulla jotain häiäkisevää ja huomannut että itsellään ei ole mitään tekemistä tuossa seurassa, missä muuten lipponenkin oli ihan turhaan, näytti ihan kuolleelta lehmältä. pidee höhtti vähän väliä ja oli aina oikeassa olevinaan vaikka ei tajunnut asoista oikeastaan mitään. arhinmäki oli mikä oli, perus kommunisti joka ei ymmärrä että pitää olla meriittiä näyttää tai tehdä jotakin, väyrynen oli itsevarma ja pätevän oloinen soini oli entisensä ja tähän mennessä paras ehdokas mitä olen kuunnellut. Että meni hermot niin sen pideen kanssa ja niiden kokkkare pentujen kanssa siellä mitkä kyseli kokkare-toimiston agitaattorien laatimia kysymyksiä. Kumma kun ei ollu Haapala ja Maunu nuolemassa pideen sukkia.
"Lipponen oli todella väsyneen näköinen verrattuna muihin,"
- Tooodella väsyneen oloinen. Sai jännittää keksiikö hän sanoja miten päästä lauseen loppuun.
" Väyrysen ääni alkoi loppua kohti väristä koska hän oli omasta mielestään saanut niin huonosti puheenvuoroja,
"
- Mielestäni Väyrynen oli terhakka, huumorintajuinen ja toi tehokkaasti fakta tietämystään esille. Hyvä esiintyminen häneltä.
"Niinistön ruskea kravatti ei sopinut ollenkaan hänen muuhun asuunsa, "
- Sopi se Niinistölle, hänhän ei ole mikään värikäs tyyppi ja vastaukset niin kuivia, että suorastaan pölisevät. Köh.
"Arhinmäen asuvalinta oli värien puolesta todella onnistunut."
-Eri mieltä. Tummempi kravattipohja kuin puku näytti mauttomalta. Kravatista tuli hermanni-setä mieleen, ainut vain, että arhinmäen jutut eivät ole hauskoja. Suorastaan kylmäsi miten hän puolusti typerästi Teemu Mäkeä (kissantappajaa) tuon virheen olisi saanut olla tekemättä. Osoitti ettei kunnioita eläinten oikeuksia, henkeä tai elämää. Osoitti pitävänsä eläinten (tahallaankin aiheutettua) kärsimystä toisarvoisena asiana. Big mistake.
"Ihme, että lääkärivaimo ei saa sitä ylensyöjää kuriin."
Linnanjuhlien lähetyksissä taas katsoin, että ei se rouvakaan ehkä "karppaa" :)
itsekin huomasin, että Lipponen oli todella väsyneen oloinen.
Biaudet tuntuu olevan todella vihainen alituiseen kiemurtelevaan Soiniin, joka ei suostu vastaamaan suoraan rasismisyytöksiin.
Soinilla oli mennä konseptit sekaisin kun Arhinmäki hyökkäsi, ja se kissantappaja-veto oli aika säälittävä.
Ei Soini voi erottaa Halla-ahoa eduskunnasta.
Hän sai enemmän ääniä kuin Tuomioja taiKyse oli eduskuntaryhmästä ja puolueesta erottamisesta. persumaiseen tapaan sinulla kuin Simo Toinillakin vaikeuksia ymmärtää kysymyksiä.
Siis miksi Halla-aho pitäisi erottaa puolueesta, jos vasemmistoliittoon kelpaa kisaankiduttajat tekemään kampanjaa ja RKP:lle rasisti Freudenthal esikuvaksi? Ei Soini koe että hänen pitäsi Halla-aho erottaa
Ja että jos joku saa tuomion, kenkää tulee. Tuomioita on tullut, kenkää ei ole tullut, Soini siis söi sanansa.
Teemu Mäki ei ole Vasemmistoliiton kanssanedustaja, eikä Arhinmäki koskaan ole valehdellut erottavansa puolueestaan heti kissantappajat.
Freudenthal ei myöskään ole RKP:n kansanedustaja jne.
Ymmärrätkö nyt? Vai heitätkö vastaukseski nasevan www.mol.fi?
Kerro kuka Perussuomalasissa on rasisti. Olisi helpompi aloitta akun tietäisi kuka pitää erottaa
Olivat niin kyrpiintuneen oloisia että olivat just tainneet kuulla jotain häiäkisevää ja huomannut että itsellään ei ole mitään tekemistä tuossa seurassa, missä muuten lipponenkin oli ihan turhaan, näytti ihan kuolleelta lehmältä. pidee höhtti vähän väliä ja oli aina oikeassa olevinaan vaikka ei tajunnut asoista oikeastaan mitään. arhinmäki oli mikä oli, perus kommunisti joka ei ymmärrä että pitää olla meriittiä näyttää tai tehdä jotakin, väyrynen oli itsevarma ja pätevän oloinen soini oli entisensä ja tähän mennessä paras ehdokas mitä olen kuunnellut. Että meni hermot niin sen pideen kanssa ja niiden kokkkare pentujen kanssa siellä mitkä kyseli kokkare-toimiston agitaattorien laatimia kysymyksiä. Kumma kun ei ollu Haapala ja Maunu nuolemassa pideen sukkia.
Ne pentujen kysymykset oli ihan selvästi laadittu toimituksen taholta. Ihan nauratti kuinka läpinäkyvää ja typerää se oli ja katsojia aliarvioivaa. Haaviston kohdalle ihan vaan muuten sattui helppo ympäristökysymys ja muille muka lukiolaiset esittivät pelkkiä vittuilukysymyksiä. Ylen toiminta huononee päivä kerrallaan.
Varmaan sai korvanappiin ohjeita.
Soini laittoi hyvin jauhot suuhun Arhinmäelle, joka hämmentyi silminnähden.
Kerro kuka Perussuomalasissa on rasisti. Olisi helpompi aloitta akun tietäisi kuka pitää erottaa
tämä retorinen kysymys? James Hirvisaari sai tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Ja mitä sille pitäsi tehdä? Ei Soini ole mikään diktaattori puolueessa. Ei Soini voi erottaa ketään. Soinilla on puolueessaan yksi ääni niinkuin muillakin
tämä retorinen kysymys? James Hirvisaari sai tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan
Ja mitä sille pitäsi tehdä? Ei Soini ole mikään diktaattori puolueessa. Ei Soini voi erottaa ketään. Soinilla on puolueessaan yksi ääni niinkuin muillakin
Biaudet puhui todella huonosti suomea eikä oikein tuntunut ymmärtävänkään. Ja tuollainen aikoo Suomen presidentiksi, kaikkea sitä...
Eeva piti tasa-arvo-ongelmana sitä että naiset joutuu maksamaan itse lääkärintarkastuksen, jos haluavat pyrkiä asepalvelukseen
Biaudet puhui todella huonosti suomea eikä oikein tuntunut ymmärtävänkään. Ja tuollainen aikoo Suomen presidentiksi, kaikkea sitä...
Mä tiesin että jossain vaiheessa joku persupaska taas aloittaa valheenpuhumisen. Voi että mua vituttaa nää palstapersut. Jumalauta on ok että asioista kiistellään, mutta jatkuva sosiopaattinen valehtelu ottaa todella päähän.
Eva Biaudet puhuu täydellistä suomea. Mä tiesin että jossain vaiheessa joku persupaska taas aloittaa valheenpuhumisen. Voi että mua vituttaa nää palstapersut. Jumalauta on ok että asioista kiistellään, mutta jatkuva sosiopaattinen valehtelu ottaa todella päähän.
Puhuu hyvää suomea, mutta ei täydellistä. Todellakin kuulee, ettei suomi ole äidinkieli.
vaikka tätä ja sano missä kohtaa tämä suomi ei ole täydellistä. Ettekö te nyt jumalauta voi yrittää ihmisistä rehellistä sanottavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aina pitää valehdella, ihan aina!
No mitä sillä on väliä, jos puheesta kuulee että äidinkieli on oikeasti ruotsi?
Tämä on vaan yksi persujen paskanlevityskeinoista ettei ruotsinkieliset osaa suomea, ja sitä käytetään vaikkei asiassa olisi tietyn ihmisen kohdalla mitään perää. Se vituttaa. Valehteleminen on perseestä.
ennakkoluulon vahvistamiseen, silloin kun se asia ei ole kyseisen ihmisen kohdalla totta. Mutta tarkoitus pyhittää keinot, eikös vaan? Rehellisen ja suoraselkäisen Suomen säilyttämiseksi saa valhedella ja vääristellä asioita just niin paljon kuin huvittaa?
Mä tiesin että jossain vaiheessa joku persupaska taas aloittaa valheenpuhumisen. Voi että mua vituttaa nää palstapersut. Jumalauta on ok että asioista kiistellään, mutta jatkuva sosiopaattinen valehtelu ottaa todella päähän.
Tein huomion, että Biaudet ei puhu hyvää suomea. Sinä haukut minua persupaskaksi tietämättä minusta mitään. Kohdistat vihapuheesi Perussuomalaisiin, kuten niin monet kaltaisesi. Sinä tässä valehtelet.
Ainiin, mä äänestän keskustaa, jos se nyt mitenkään Biaudetin suomenkielen taitoon liittyy. Niin ja sitäpaitsi, kannatan ruotsinkielen opetusta peruskouluissa.
Hyvää päivänjatkoa, toivottavasti pääset vihastasi. Jos et omin avuin, ehdottaisin jotain terapiaa.
itsekin huomasin, että Lipponen oli todella väsyneen oloinen.
Biaudet tuntuu olevan todella vihainen alituiseen kiemurtelevaan Soiniin, joka ei suostu vastaamaan suoraan rasismisyytöksiin.
Soinilla oli mennä konseptit sekaisin kun Arhinmäki hyökkäsi, ja se kissantappaja-veto oli aika säälittävä.
jotain muuta kuin omaa äidinkieltään!! Äidinkieli on sydämen ja tunteiden kieli. Mä en voisi kuvitellakaan, että pystyisin jollain vieraalla kielellä välittämään lapsilleni kaikki tunteeni. En vaikka osaisin kyseistä vierasta kieltä lähes täydellisesti.
Ihan yleinen suositus on, että kaksikielisissä perheissä kumpikin vanhemmista puhuu lapsille omaa äidinkieltään. Biaudetin tapauksessa hän on ilmeisesti ollut pitkään yksinhuoltajana, jolloin ainoa kieli perheessä on ollut ruotsi. Ratkaisu suomen kielen vahvistamiseksi (jos se nyt mikään ongelma edes on) ei kuitenkaan ole se, että suomenruotsalainen äiti alkaa puhua suomea, vaan se että lapset laitetaan esim. suomenkieliseen päivähoitoon.