Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviin teidän apuja.. olen ihastunut yhden lasten päiväkodin tytön isään..

Vierailija
13.01.2012 |

Miedän lasten päiväkodissa on tyttö, jolla on ihana iskä! Olen tiennyt hänen monta vuotta, mutta nyt viime aikoina huomannut ajattelevani vähän muutakin:) Hän tuo ja hakee aika tytön. Luulen, ettei tytön äiti ole kuvioissa mukana. Mutta en ole varma. Itse olen eronnut viime kesänä.

Ja mihin siis tarvitsen apua? En tiedä miehen, enkä tytönkään nimeä. En tiedä tytön ryhmääkään. Miten pääsisin miehen juttusille. Tai miten selvitän hänen nimensä? Usein haetaan lapset samoihin aikoihin. Katseita meidän välillä on, hän aina hymyilee, tervehtii, katsoo, avaa ovia,, luulen, että hänenkin puoleltaan voisi olla jotain?? Mutta miten etenisin tässä? En ole oikein semmonen tikusta asiaa tekevä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita:)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä lapsen nimeä ja ikää. Aloita sitten keskustelu nimen erikoisuudesta/yleisyydestä tms.

Vierailija
42/43 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutusteluvälit lapsesi ryhmän aikuisiin, voit myös huumorin varjolla kysäistä, onkohan tuo "Sannin" isä varattu, kun on sinusta niin kivan näköinen mies :). Minulta on joskus joku äiti kysynyt :) .

Päiväkotihenkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus, ei heillä ole oikeutta kertoa, onko jonkun vanhempi esim. eronnut heidän tietojensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jonkun lapsen isä naimisissa vai ei? Ja vaikkei olisikaan naimisissa, voihan sillä olla jo joku naisystävä.

Minusta ap:n tapauksessa mies on ihan normaalin ystävällinen. Kyllä minäkin vilkutan auton ikkunasta naapurin miehelle, ihan normaalia tervehtimistä ja huomiointia minusta.