Tarviin teidän apuja.. olen ihastunut yhden lasten päiväkodin tytön isään..
Miedän lasten päiväkodissa on tyttö, jolla on ihana iskä! Olen tiennyt hänen monta vuotta, mutta nyt viime aikoina huomannut ajattelevani vähän muutakin:) Hän tuo ja hakee aika tytön. Luulen, ettei tytön äiti ole kuvioissa mukana. Mutta en ole varma. Itse olen eronnut viime kesänä.
Ja mihin siis tarvitsen apua? En tiedä miehen, enkä tytönkään nimeä. En tiedä tytön ryhmääkään. Miten pääsisin miehen juttusille. Tai miten selvitän hänen nimensä? Usein haetaan lapset samoihin aikoihin. Katseita meidän välillä on, hän aina hymyilee, tervehtii, katsoo, avaa ovia,, luulen, että hänenkin puoleltaan voisi olla jotain?? Mutta miten etenisin tässä? En ole oikein semmonen tikusta asiaa tekevä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita:)
Kommentit (43)
yrittää iskeä asiakas tai tässä tapauksessa lapsen isä! Kun meidän esikoinen meni päiväkotiin, niiin yksi lastenhoitajista oli aina mielistellyt lastamme ja ollut yliystävällinen isää kohtaan. Sitten oli lähennellyt miestäni baarissa ja kun tämä oli kieltäytynyt seurasta, niin loppui hyvin äkkiä meidän lapsen suosiminen ja miehelleni hymyily.
En ymmärrä ihmisiä, jotka sekaantuvat pomoonsa tai asiakkaisiinsa. Niistä ei yleensä mitään hyvää seuraa ainakaan työpaikan näkökulmasta.
yrittää iskeä asiakas tai tässä tapauksessa lapsen isä! Kun meidän esikoinen meni päiväkotiin, niiin yksi lastenhoitajista oli aina mielistellyt lastamme ja ollut yliystävällinen isää kohtaan. Sitten oli lähennellyt miestäni baarissa ja kun tämä oli kieltäytynyt seurasta, niin loppui hyvin äkkiä meidän lapsen suosiminen ja miehelleni hymyily. En ymmärrä ihmisiä, jotka sekaantuvat pomoonsa tai asiakkaisiinsa. Niistä ei yleensä mitään hyvää seuraa ainakaan työpaikan näkökulmasta.
Eihän se tee miehestä ap:n asiakasta että heidän lapsensa ovat samassa tarhassa! Lue vähän tarkemmin!
En sotkeutuisi perheen elamaan. Rekkarin perusteella selvittaminen olisi minusta liian dramaattista. Kyllahan perheellisetkin hymyilee, ehka mies haluaa olla ystavallinen. Ehka tulee joskus sopiva tilaisuus puhua. Odottaisin, etta mies tulee ensin juttelemaan. Siirtyisin sivuun, katsoisin, tapahtuuko mitaan.
'odottele rauhassa että mies tulee juttelemaan. Katselet, tapahtuuko mitään.'
Terveisiä sinne kapioiden ompeluun.
Luulin, etta taalla haluttiin selvittaa jonkun henkilollisyys. Ja viela oli puhe ammattietiikasta.
Sitten eniron kautta, onko nainen samassa osoitteessa tai fb:stä.
Mutta varmista ensin, että äiti ei tosiaan ole kuvioissa.
Yrität päästä juttusille, ei muu auta.
naimisissa olemmekin.
Älä sitten mene perheellisen väliin.
tytön, mutta en ole enää kauaa kuvioissa niin sanotusti, niin että käy kiinni vaan! :D (lapsen kuvioista en toki katoa, mutta miehen)
Tuo rekkarijuttu oli hyvä. Taidan jäädä maanantaina odottelemaan, että hän saapuu tyttöä hakemaan ja katson rekkari sitten:)
En usko, että äiti on kuvioissa. En ole koskaan nähnyt ainanakaan häntä. En juhlissa tai hakemassa tyttöä. Ja ne miehen katseet eivät kyllä minusta ole naimisissaolevan miehen katseita.. Voin tietty ola väärässäkin.
Isä puhuu tytölle usein, että mentäiskö kauppaan, mentäiskö puistoon.. Miellä ainakin exä aina toi lapset aina suoraan kotiin ja kävi sitten yksin kaupassa. Tommisista pienistä jutuistakin olen päätellyt, ettei äitiä olisi.
hymyilee aivan varmasti kaikille, availee ovia ja puhuu nätisti. Menee p-kodin jälkeen lapsen kanssa kauppaan tai puistoon, kun minä teen ruokaa tmv.
Ei kaikkia katseita kanna tulkita ihastukseks. Sitäpaitsi, jos olis ihastunut, miksei tee alotetta??
En sotkeutuisi perheen elamaan. Rekkarin perusteella selvittaminen olisi minusta liian dramaattista. Kyllahan perheellisetkin hymyilee, ehka mies haluaa olla ystavallinen. Ehka tulee joskus sopiva tilaisuus puhua. Odottaisin, etta mies tulee ensin juttelemaan. Siirtyisin sivuun, katsoisin, tapahtuuko mitaan.
Viimeksi kun nähtiin, oli mies mennyt tytön kanssa jo autoon. Kun hän näki, että ajoin hänen viereensä, hän heilutti autosta. Ja sitten vielä avasi oven ja tervehti uudestaan hymyillen pilke silmissä. Ei siellä päiväkodissa ole kukaan toinen isä koskaan mua noin huomioinut. Mutta siis voin olla väärässä. Hän on ihana ja söpö ja aion selvittää, onko hän varattu.
Miksi tuo rekkarijuttu olisi liian dramaattinen. Eihän kukaan saa tietää, että selvitän asian?
halutessaan käyttää.
Lisään myös tähän minäkin hymyilen vieraille miehelle, enkä todellakaan ole seuran tarpeessa tai muuten isku mielessä liikkeellä:)
Vilkuttelen autosta jne.
jutusteluvälit lapsesi ryhmän aikuisiin, voit myös huumorin varjolla kysäistä, onkohan tuo "Sannin" isä varattu, kun on sinusta niin kivan näköinen mies :). Minulta on joskus joku äiti kysynyt :) .
Voi kiltti pidäthän meidät sitten ajan tasalla tämän jutun kanssa, että miten hommat etenee ja tuleeko teidän välille mahdollisesti jotain!
Toivottavasti mies olisi vapailla markkinoilla, tsemppiä :))
Ajattelinkin kysyä hoitotädeiltä,, mutta kun en tiedä tytön nimeä. Jos saisin sen selville ensin:) Kyllä näissä katseissa on muuta, kun ihan tavallista mun mielestäni ainakin:)
tyttö, sanot että se tyttö jolla on sininen haalari ja keltainen kaulahuivi ja jota aina isä hakee :) .
kun tapaatte seuraavan kerran, että "oliskohan meidän aika esittäytyä?" Hymyile ja sano käsipäivää. Juttua voi jatkaa arkisesti vaikka lapsista ym, etkä vaikuta siltä, että olisit erityisesti iskemässä.
Pitäkää peukkuja, että saan huomenna pongattua sen rekkarin. Kauhea ikävä sitä miestä:)