Tarviin teidän apuja.. olen ihastunut yhden lasten päiväkodin tytön isään..
Miedän lasten päiväkodissa on tyttö, jolla on ihana iskä! Olen tiennyt hänen monta vuotta, mutta nyt viime aikoina huomannut ajattelevani vähän muutakin:) Hän tuo ja hakee aika tytön. Luulen, ettei tytön äiti ole kuvioissa mukana. Mutta en ole varma. Itse olen eronnut viime kesänä.
Ja mihin siis tarvitsen apua? En tiedä miehen, enkä tytönkään nimeä. En tiedä tytön ryhmääkään. Miten pääsisin miehen juttusille. Tai miten selvitän hänen nimensä? Usein haetaan lapset samoihin aikoihin. Katseita meidän välillä on, hän aina hymyilee, tervehtii, katsoo, avaa ovia,, luulen, että hänenkin puoleltaan voisi olla jotain?? Mutta miten etenisin tässä? En ole oikein semmonen tikusta asiaa tekevä. Kaikki neuvot ovat tervetulleita:)
Kommentit (43)
hyvä tapaaminen täällä. Vuosisadan rakkaustarina.
Minäkin vien lapsemme joka aamu hoitoon ja haen myös.
Avaan myös aina oven naiselle, tervehdin ja hymyilen. Juttelenkin.
En silti ole puolisoa vaihtamassa.
M. 39
mutta kyllä flirtin erottaa. Eiköhän tässä ap:n tapauksessa ole muutakin??
Tarkkuutta tarinaan, ap! Maanantain eilen on eri asia kuin tiistain eilen ja sitä paitsi sunnuntai.
Uskooko joku tähän satuun?
Pari kuukautta ollaan näkemättä päiväkotireissulla. Sitten sunnuntaina törmätään päiväkodissa.
Jos oikeasti olisi olemassa tuollainen mies, joka tulisi oikein autosta ulos vilkuttelemaan, vaikka ei tiedetä edes lasten nimiä, olsin varma, että mies ei ole henkisesti tasapainossa.
Mutta kiva aikuisten satu, ja mammat mustasukkaisia tai innoissaan romanttisista keksityistä käänteistä.
Hankkikaa elämä.
ei ole kyllä mikään satu. Ihan oikeita tunteita, mun puolelta ainakin:) ap
ei ole nimi vieläkään selvillä. On ollut vähän taukoa näkemisessä. Eilen törmättiin ja olen niin varma, että se mies on myös ihastunut. Tuli sisään meidän perässä, alkoi juttelemaan meidän lapsille.. Lähdettiin yhtä matkaa, availi portit, hymyili, katsoi mua niin ihanasti. Vielä kun menivät meidän auton ohi kääntyi katsomaan perään,, sanoi heipat moneen kertaan. Aah. Mutta miten ihmeessä tästä eteenpäin?
Ääh, no senhän pitäisi olla jo ylihelppoa tuossa vaiheessa! Jos teillä on lapset samassa päiväkodissa, olette jutelleet moneen kertaan niin eikö ole aika esittäytyä. Toisekseen lapset ovat aihe, jotka yhdistävät ihmisiä samaan tapaan kuin koirat: äkkiäkös jotain yhteistä tekemistä lötyy. Pokasin aikoinaan naapurin sinkkumiehen lasten kautta. Aluksi käytiin lasten kanssa tekemässä kaikkea, yleensä on mukavampi tehdä asioita kun lapsilla on muitakin kavereita kuin sisaruksensa. Myöhemmin tapailtiin sinkkumiestä ihan kahden keskenkin.
Miksi pitää kyttäillä rekkareita ja etsiä Enirosta?
Asun ulkomailla, jossa ihmiset kyllä puhuu toisilleen jos näkee monta kertaa viikossa. Montakohan isää muakin tänä aamuna tervehti?? En tajua tota Suomen systeemiä. Mikset voi jutella, riippumatta siitä onko äiti kuvioissa vai ei? Jos mies on vapaa se tulee varmaan aika pian ilmi.
No en mennyt sitten rekkareita kyttäämään, suunnittelin vaan.. kun oli niin kiva miettiä keinoja tutustua ja saada selville jotain.. Mutta katsotaan nyt..
Nyt toimintaa, nainan :) Ei tuo tilanne etene pelkällä haaveilulla.
ei ole nimi vieläkään selvillä. On ollut vähän taukoa näkemisessä. Eilen törmättiin ja olen niin varma, että se mies on myös ihastunut. Tuli sisään meidän perässä, alkoi juttelemaan meidän lapsille.. Lähdettiin yhtä matkaa, availi portit, hymyili, katsoi mua niin ihanasti. Vielä kun menivät meidän auton ohi kääntyi katsomaan perään,, sanoi heipat moneen kertaan. Aah. Mutta miten ihmeessä tästä eteenpäin?
yleensä aletaan juttusille sen takia, että omat lapset leikkivät keskenään ja siinä hakiessa sitten tulee juteltua. Tällöin jo tiedetään lasten nimet. Voisin kuvitella, että oman lapseni kaverin isä voisi noin innokkaasti tervehtiä minua päiväkodin parkkipaikalla, jos olisimme jutelleet usein ja muutenkin ystävystyneet.
En voisi kuvitella, että jonkun toisen ryhmän lapsen isä ottaisi noin voimakkaasti kontaktia minuun, jos edes lapsemme eivät leikkisi keskenään jne. Aika pikaisia nuo hakemiset ja viemiset ovat.
Veikkaan, että tuo mies nimenomaan hakee kontaktia ap:een ja on jotenkin saanut selville / epäilee, että ap:n kuvioissa ei ole aviomiestä..
Tsemppiä ap! Anna tilanteen kehkeytyä kaikessa rauhassa. Kyllä se etenee, jos kumpikin on kiinnostunut. Jos taas alkaisit kovin hyökkääväksi ja tilanne ei etenisikään, voisi olla aika ikäviä haut ja viemiset sen jälkeen..
Kiitti 20:)
Kyllä uskon, että päiväkodin tädit sanoisivat, jos kysyisin. Mutta ensin täytyy jotenkin selvittää tytön nimi. Luulen kuitenkin, että yritän maanantaina odottaa miestä ja katsoa rekkarin. Kun saan nimen, katson löytyykö mies fb:sta. Jos löytyy niin ulkoltaisko sitä pyytää kaveriksi?
En malta odottaa ensi viikkoon.
Muuten se saa tietää että olet stalkannut sitä sen selän takana! Tosin jonkun mielestä se voi olla imartelevaa, mutta minusta se voisi olla hieman pelottavaakin, jos joku, jota en ollenkaan vielä tunne, urkkisi tietojani!
Joka tapauksessa mies varmasti on kiinnostunut, ja minustakin on hyvä idea selvittää rekkari ja sen kautta tietoja!
mutta minusta vilkuttelu auton ikkunasta ei ole kovin voimakasta kontaktinhakua.
En ikina kyselisi tarhan tadeilta, onko jonkun isa varattu, eivatka he sita paitsi saisi kertoa, vaikka tietaisivat. Omituinen tarha, jos tadit kertovat tuollaisia asioita.
Fb:ssa en tuollaista isaa myoskaan kaveriksi pyytaisi, ellei sitten kaikki tarhan vanhemmat ole jotenkin siella kavereita keskenaan, jolloin se olisi ihan luontevaa.
Selvä, en pyydä fb-kaveriksi. Mutta nimen selvitän. Menisin muuten kyllä esittäytymään,, mutta olen sen verran ujo- etenkin kun olen ihastunut- ettei se olisi luontevaa.
Hän ei siis vilkuillut ikkunasta vaan avasi olen ja nousi puoliksi ylös tervehtimään.
eilen. Onko mies linjoilla. Oletko varattu?? ap