Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset 3päivää myöhässä ja nyt raskaana, emme voi pitää lasta

Vierailija
13.01.2012 |

Onko lääkkeellinen tyhjennys näin alkuvaiheessa helpoin vai mikä on helpoinn keskeytysmuoto?

Vauvaa emme voi pitää, sillä meillä on vauva (minulle tehty sektio 4kk sitten) ja toinen 2-vuotias.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on raskasta sillä eräs äiti joka oli tehnyt abortin, katui sitä niin pahasti että näki kaikki yöt painajaista jossa lapsi huusi ämaan alta haudasta äitiään hakemaan hänet pois. Joutui mielisairaalaan muttei edes sieltä saanut apua vaan teki itsemurhan. Siitä arvelen että on tuskallista tehdä abortti. Onhan se oman lapsen murhaamista, sitä ei voi kiieltää.

en kestä näitä viestejä mut silti mun on pakko avata nähdä ihmisten julmuus. tiesithän että tämä vauvan alku on yhtä tärkeä kuin nyt syntynyt lapsesi. Nyt vain pitää päättää kummalta päätät päivät jos et kahta jaksa. Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen.

ottamaan sun lääkkeet ja en itke vaikka vetäisit vähän od oletko muuten joskus murhannut jo syntyneen lapsesi vai mistä revit "tiedon" miten raskasta se on?

Vierailija
22/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on raskasta sillä eräs äiti joka oli tehnyt abortin, katui sitä niin pahasti että näki kaikki yöt painajaista jossa lapsi huusi ämaan alta haudasta äitiään hakemaan hänet pois. Joutui mielisairaalaan muttei edes sieltä saanut apua vaan teki itsemurhan. Siitä arvelen että on tuskallista tehdä abortti. Onhan se oman lapsen murhaamista, sitä ei voi kiieltää.

mielisairaalaan joutuvat? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisi valmis tappamaan ketään, en vatsassa olevaa enkä elävää. Eikös se ole ihan perusasia tässä maailmassa että toiselta ei viedä elämää.

en kestä näitä viestejä mut silti mun on pakko avata nähdä ihmisten julmuus. tiesithän että tämä vauvan alku on yhtä tärkeä kuin nyt syntynyt lapsesi. Nyt vain pitää päättää kummalta päätät päivät jos et kahta jaksa. Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen.

Että sinäkö sitten olisit valmis tappamaan nelikuisen vauvan.. Tuntuu kyllä välillä, että nää abortin vastustajat vois käydä jollain osastojaksolla vähän lääkitystä hakemassa...

Vierailija
24/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa juuri toi mikä ap tulisi sun nuorimmille. Nyt ovat 2v ja 1v ja niin ihanat yhdessä. :) Pussailevat toisiaan, leikkivät leikkejään. Tllä hetkellä paras leikki on pyöriä musiikin tahdissa "touhumatolla" ympyrää ja kaatua sitten. Toinen hauska on kuopuksen keksimä leikki, jossa sanotaan "tip tap tip tap" ja nauretaan päälle hurjaa tekonaurua. :)

Ihanat lapset. :) Mulla on myös täällä päivisin hoitolapsi, eli kolmen pienenkin kanssa pärjää hyvin. Vähän kuin olis 2v ja 1v kaksoset. :)

Mutta tietenkin mietit voimavarasi ja teet niinkuin parhaaksi näet. Voimia vain!

Vierailija
25/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan toitotatte että abortti on murha yms.

Vierailija
26/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäthän nuo ilkeät kommentit omaan arvoonsa, ei sinun tarvtse selitellä ratkaisuasi kenellekään varsinkaan netissä. Lääkäreille joudut tietty tilanteen kertomaan.

Minulle tehtiin joitakin kuukausia sitten keskeytys viikoilla 5+4 lääkkeillä, kotona. Eka lääke piti ottaa polilla valvonnan alaisena. Loppu hoitui kotosalla sitten. Koko homma meni todella helposti (fyysisesti siis) ihan voi verrata normaali kuukatisiin. kipujakaan ei juuri ollut. Toki sitten mitä enemmän tulee viikkoja, sitä enemmän sieltä tulee tavaraa ulos ja kipeämpi on varmasti.

Minulle oltiin joka paikassa koko ajan ystävällisiä ja asiallisia, vaikka pelkäsinkin että mua pidetään tekoni johdosta hirveänä ihmisenä. Tarkoin myös harkitse kenelle lähipiirissäkään kerrot! Säästyy omia voimia jos ei monelle joudu tilannetta selittelemään.

Päivääkään en ole katunut enkä aiokaan, vaikka minullakin jo 1 lapsi on eli tiedän mitä menetin.

Vierailija
27/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä jeesustelijoita, menet nyt vain äkkiä lääkäriin, he kertovat parhaan ratkaisun. Alkiohan on vielä aivan olemattoman pieni.

Vierailija
28/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teistä parempi, että tämä äiti pitäisi lapsen, jota ei halua, ja sairastuisi sitten totaalisen väsymyksen vuoksi psyykkiseen sairauteen ja pahimmassa tapauksessa tappaisi vaikkapa perheensä?

Tämähän ei ole tässä tapauksessa varmaan tilanne, miksi vauvaa ei pidetä, mutta monilla on myös tuollaisia syitä. Turha vastustaa jotakin, jos ei edes kuitenkaan tiedä/piittaa seurauksista, mitä tuollainen ihmekiihkoilu aiheuttaa.

Vierailija
29/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen."

Helvetistäkö sinä tiedät, miltä se keskeytys tuntuu, kun ilmeisesti et sitä itse ole kokenut. Minä en kadu pätkän vertaa oaa aborttiani, päinvastoin olen tyytyväinen että tajusin omat voimavarani (sekä muutkin varani) enkä silloin lasta pitänyt.

Tehkää pliis näille lyttäämiskommenteille oma topicci!

Vierailija
30/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan alle 1-vuotiaiden lasten äideille tehdään paljon abortteja. Ilmeisesti ehkäisystä ei osata huolehtia niin kuin pitäisi, jos on pieni vauva hoidettavana. Pidennetyn imetyksen käyttäminen ehkäisynä ei liene paras mahdollinen ehkäisymuoto, rinnalle suosittelisin kondomin käyttöä.

Ymmärrettävää on, että raskaus keskeytetään jos perheen taloudellinen tilanne ei kestäisi useampaa lasta ja jos äiti ei usko jaksavansa uutta vauvaa niin pian.

Vierailija
31/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon suoraan niin mielestäni olet kylmäverinen murhaaja, olisit antanut adobtioon jos omista voimavaroista jäi kiinni eikä mistään sairaudesta. En voi käsittää kaltaisiasi julmia ja kylmiä ihmisiä. Jotenkin en voi edes uskoa että sinunlaisia on, olet samaa kastia kuin nämä perheensurmaajat, ymmärrät varmaan hyvin heitä. Julmaa tekstiä mutta näin ajattelen näillä tiedoin.

"Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen."

Helvetistäkö sinä tiedät, miltä se keskeytys tuntuu, kun ilmeisesti et sitä itse ole kokenut. Minä en kadu pätkän vertaa oaa aborttiani, päinvastoin olen tyytyväinen että tajusin omat voimavarani (sekä muutkin varani) enkä silloin lasta pitänyt.

Vierailija
32/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttia harkinneen kannata vauvaa pitää vaan antaa adobtioon. sen on velkaa että raskauden jaksaa kun itse on törttöillyt ehkäisyn kanssa.

Olisiko teistä parempi, että tämä äiti pitäisi lapsen, jota ei halua, ja sairastuisi sitten totaalisen väsymyksen vuoksi psyykkiseen sairauteen ja pahimmassa tapauksessa tappaisi vaikkapa perheensä?

Tämähän ei ole tässä tapauksessa varmaan tilanne, miksi vauvaa ei pidetä, mutta monilla on myös tuollaisia syitä. Turha vastustaa jotakin, jos ei edes kuitenkaan tiedä/piittaa seurauksista, mitä tuollainen ihmekiihkoilu aiheuttaa.

Vierailija
33/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan on samanvertainen murhaaja kuten nämä jotka ovat murhanneet perheensä :O

Huh huh, sairasta ajattelua. Alkiotahan pystyy vertaamaan kokonaiseen perheeseen. Ottakaa ne lääkkeenne ja aloittakaa uusi ketju.

Vierailija
34/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulla ap, mikä ikinä OMA päätöksenne onkaan!

Keskustele asiasta MIEHESI kanssa, neuvolassa.. Ei kannata täältä "neuvoja" hakea koska ihmisten on niin helppo nimettömänä täällä aukoa päätään.

Vierailija
35/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon suoraan niin mielestäni olet kylmäverinen murhaaja, olisit antanut adobtioon jos omista voimavaroista jäi kiinni eikä mistään sairaudesta. En voi käsittää kaltaisiasi julmia ja kylmiä ihmisiä. Jotenkin en voi edes uskoa että sinunlaisia on, olet samaa kastia kuin nämä perheensurmaajat, ymmärrät varmaan hyvin heitä. Julmaa tekstiä mutta näin ajattelen näillä tiedoin.

Vierailija
36/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka paasaa ehkäsystä....että kyllä sekin voi pettää...

nimim.raskaaksi pillereitten aikana

Vierailija
37/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttia harkinneen kannata vauvaa pitää vaan antaa adobtioon. sen on velkaa että raskauden jaksaa kun itse on törttöillyt ehkäisyn kanssa.

Vierailija
38/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ehdottomasti olen potentiaalinen perhesurmaaja tekoni ansiosta. Mene kotiin ja syö lääkkeesi.

terkuin 19

Vierailija
39/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan sun lääkkeet ja en itke vaikka vetäisit vähän od oletko muuten joskus murhannut jo syntyneen lapsesi vai mistä revit "tiedon" miten raskasta se on?

Vierailija
40/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulla ap, mikä ikinä OMA päätöksenne onkaan!

Keskustele asiasta MIEHESI kanssa, neuvolassa.. Ei kannata täältä "neuvoja" hakea koska ihmisten on niin helppo nimettömänä täällä aukoa päätään.

ei näitä asioita kehtaa päin naamaa sanoa vaikka mieli tekisi, äin kuitenkin moni ajattelee abortista. Syntymätön on vaan yhtä arvokas kuin jo syntynyt. Niin se vaan on. Mielestäni edes äidin mahdollinen kuolema askauden seurauksena ei riitä abortin syyksi jos kuolema ei ole varma, silloin pitää harkita onko äiti vai syntyvä vauva arvokkaampi. Olisitko itse valmis kuolemaan lapsesi tähden? Minä olisin. Ehkä olen vain liian hyväsydäminen. En kestä että ihmisiä murhataan, tuntuu tosi pahalta, jokainen meistä on yhtä arvokas on mielipiteeni mutta jos joku on valmis murhaamaan toisen, sellaista en pidä arvokkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän