Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset 3päivää myöhässä ja nyt raskaana, emme voi pitää lasta

Vierailija
13.01.2012 |

Onko lääkkeellinen tyhjennys näin alkuvaiheessa helpoin vai mikä on helpoinn keskeytysmuoto?

Vauvaa emme voi pitää, sillä meillä on vauva (minulle tehty sektio 4kk sitten) ja toinen 2-vuotias.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän päätöksesi ja tuen sitä. Tiedän, että hyväksynnälläni ei ole mitään merkitystä, mutta tunnen pakkoa sanoa se. Muuten tämän ketjun viestit vääristävät todellisuutta liikaa. Kaikki eivät ole syyllistäviä abortinvastustajia. Humaanisuuttakin on.

Itselleni on keskeytyneen keskenmenon yhteydessä tehty lääkkeellinen tyhjennys. Se ei kohdallani ollut kivulias, mutta monta viikkoa kestänyt vuoto oli kiusallista.

Toivon sinulle hyvää alkanutta vuotta ja onnellisia hetkiä perheesi kanssa.

Vierailija
2/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

filosofinen tämä alkio/sikiö/vauveli! Biologia todistaa vauvan puolesta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittynyt ja se on elävä!!!!!!!!!!!! Hedelmöityksestä lähtien sillä on oma geneettinen koodi -siis oma, ihan niinkuin sullakin! Toisen kuukauden aikana sillä on jo sydän, silmät, nenä, suu ja hampaat ja vauveli on elävä!

Sitten tämän te imuroitte pois kuin pölyn ja kissan ja piskin tappoa itkette!

Jos näkisit? Erotatko esim rotan alkiosta?

Vierailija
4/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin, koska pari ystävääni ovat sanoneet ettei siitä abortista toivu koskaan. En kylläkään halua ottaa kantaa sen enempää!

Vierailija
5/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesithän että tämä vauvan alku on yhtä tärkeä kuin nyt syntynyt lapsesi. .

Sama kuin luomen näppäisi iholta pois. Solumöykky jossa ei ole vielä mitään inhimillistä.

Vierailija
6/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät lapsen ja tulet tilittämään väsymystäsi samat tuomarit ruoskivat sinut henkisesti "mitäs teit nin paljon lapsia" tyyppisesti.

Samat mammat ovat tuomitsemassa myös lapsensa tappaneita naisia, jotka eivät ole tajunneet tai saanneet apua ajoissa. Ehkäpä joku heidän säälimättömistä kommenteista on ajanut jonkunkin naisen tappamaan itsensä.

Vierailija
7/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaahtoa on tarkoitus käyttää KONDOMIN lisänä

"Täysin oikein käytettyinä spermisidien teho on jopa 98,4 - 99,7 % (0,3 - 1,6 raskautta sataa käyttäjää kohti) eli kondomien luokkaa. Käyttöön liittyvien epätarkkuuksien vuoksi pelkän spermisidin käyttäjistä kuitenkin 20 naista sadasta tulee raskaaksi vuoden aikana ja niinpä niitä suositellaankin käytettäväksi vain yhdessä kondomin kanssa. Parhaan ehkäisytehon saavuttamiseksi tulee käyttöohjeita noudattaa tarkasti."

Eli ei siis kovin varma ehkäisymenetelmä.

Vierailija
8/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tosissani. Sovitaan asiasta av:n ulkopuolella.

Vierailija
9/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intohimoinen abortinvastustaja enkä mikään uskovaishihhuli. Silti olen sitä mieltä, että noin typerää ehkäisyä käyttäessä olis vaan kannettava vastuu siitä tuloksesta. Varmasti on hutiloiden käytetty, pahoittelen, tää on mun mielipide.

Mutta jos abortin teet, ota hormonikierukka itsellesi, muuten tulet tekemään vielä monta aborttia. Tai mieti, jos nyt tekisittekin sen kolmannen, niin saisit sen sterilisaation.

Mutta ei kuulu mulle, tsemppiä sulle, mitä sitten teetkin.

Vierailija
10/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin törkeä että ennemmin tappaa lapsen kun antaa sen tälle joka haluaisi lapsen? Toivottvasti ymmärsin väärin. Muuten kyllä ap: lla itsellä ei ole oikeutta elää.

Vierailija
11/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoinen syntyi sektiolla ja toinen lapsi syntyi 11kk esikoisen jälkeen. Kolmas lapsi syntyi kakkosen ollessa 2v.

Nyt viides tulossa ja lapset 8v, 7v, 4v, ja 1v

Mikä este se on lapselle, että on ennestään lapsia?

Sen ymmärrän jos sektiosi yhteydessä on kielletty raskautuminen.??

Vierailija
12/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä näitä viestejä mut silti mun on pakko avata nähdä ihmisten julmuus. tiesithän että tämä vauvan alku on yhtä tärkeä kuin nyt syntynyt lapsesi. Nyt vain pitää päättää kummalta päätät päivät jos et kahta jaksa. Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen.

Vierailija
13/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi pitää lasta?

Teillä on siis pienellä ikäerolla jo kaksi ensimmäistä, kolmas siihen perään vaan jos ei muuten ole terveydellistä estettä. Sitten voit nauttia 5 v päästä kun lapsista on paljon seuraa toisilleen :)

Toki ymmärrän ehkä shokin kun on noin pieni vauva kyseessä, siis toinen lapsesi, mutta kyllä hän ehtii 9 kk aikana kasvamaan :D

Vierailija
14/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko minua, että aborttia tulet katumaan loppuelämäsi...=(

Vierailija
15/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nopeasti lääkäriin ja kysy. Äläkä välitä näistä hurmosmammoista, jos vauva ei nyt sovi, niin abortti on täysin laillinen ja luvallinen keino keskeyttää raskaus. Siitä on turha mitään syyllisyyttä alkaa tuntea, jos ei sovi niin ei sovi.

Ja kaikki te syyllistäjät siellä, tätä asiaa ei tässä kysytty, joten voitte pitää hurmosmielipiteenne omana tietonanne.

Vierailija
16/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä näitä viestejä mut silti mun on pakko avata nähdä ihmisten julmuus. tiesithän että tämä vauvan alku on yhtä tärkeä kuin nyt syntynyt lapsesi. Nyt vain pitää päättää kummalta päätät päivät jos et kahta jaksa. Toki lain puolesta pääset helpommalla murhaamalla vatsassa olevan, henkisesti tilanne on yhtä tuskallinen.

ottamaan sun lääkkeet ja en itke vaikka vetäisit vähän od oletko muuten joskus murhannut jo syntyneen lapsesi vai mistä revit "tiedon" miten raskasta se on?

Vierailija
17/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 4kk ehtii hyvinkin kasvaa raskausaikanasi ja pian alkaa jo touhuta teidän esikoisen kanssa.

Itselläni on kolme lasta melko pienillä ikäeroilla, niin kaksi vanhinta "touhusivat" paljon yhdessä sillä aikaa, kun minä imetin vauvaa tai laitoin ruokaa. Raskasta tulee olemaan, mutta uskon, että selviätte, kunhan pyydät ja otat vastaan kaiken mahdollisen avun!

Vierailija
18/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nopeasti lääkäriin ja kysy. Äläkä välitä näistä hurmosmammoista, jos vauva ei nyt sovi, niin abortti on täysin laillinen ja luvallinen keino keskeyttää raskaus. Siitä on turha mitään syyllisyyttä alkaa tuntea, jos ei sovi niin ei sovi.

Ja kaikki te syyllistäjät siellä, tätä asiaa ei tässä kysytty, joten voitte pitää hurmosmielipiteenne omana tietonanne.

Ja muutenkin noin äkkiä sektion jälkeen raskaana. Kyllä kaikki tietää riskit.

Jos ette ap halua vauvaa, niin soitto lääkäriin/äitiysneuvolaan ja menoksi.

Vierailija
19/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se oli säikähdys, sillä abortti olisi ollut ainoa ratkaisu tuossa tilanteessa meille.

Meillä siis 2 lastan kahden vuoden ikäerolla ja kolmatta ei tule. Saatika niin, että ikäeroa olisi ollut vain vuosi. En olisi mitenkään jaksanut.

Se, että jotkut jaksaa pusata lapsia kuin liukuhihnalla ei tarkoita sitä, että kaikkien tarvitsisi jaksaa. MInusta on hyvä jos nainen tajuaa voimavaransa. Eipähän tarvitse kenenkään tulla heittämään legendaarista av:n lausetta "miksi teit lapsia jos et jaksa niitä hoitaa".

Vierailija
20/64 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinäkö sitten olisit valmis tappamaan nelikuisen vauvan.. Tuntuu kyllä välillä, että nää abortin vastustajat vois käydä jollain osastojaksolla vähän lääkitystä hakemassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi