kukaan hoitanut keskenmenon loppuun lääkkeillä?
Mulla olis kohta alkamassa ja hiukan pelottaa et miten paljon saattuu vaikka nyt otinkin särkylääkkeet.
Oon yksin kotona ja mies tulee töist vasta iltapäivällä.
Ennen pidin keskenmenoa näin varhaises vaihees pikkujuttuna mutta en enää omalle kohdalle sattuessa!
Kommentit (5)
lääkkeellinen tyhjennys. Sain myös kipupiikin siellä, koska kivut olivat melkoiset. Kotiin pääsin kun pahin vuoto oli ohi.
mä en jaksais nyt mitään kipuja...kuka ny jaksaakaan.Mielummin oisin kipuillut tervettä vauvaa synnyttäessä.
Tää kyllä jättää pelon seuraaviin raskauksiin,mut se on elämää!Vielä ei ole mitään suurempaa tapahtunut(tunti vast mennyt) mutta sitä odotellessa...
Ap
Ensinnäkin mulle annettiin ohjeeksi, että yksin ei saa olla eikä iltaa/yötä vasten oteta lääkkeitä. Jos tulee komplikaatioita, niin sairaalassa on parempi valmius hoitaa.
Onneksi en ollut yksin, sillä toisella kerralla vuosin niin, että pyörryin ja putosin vessanpöntöltä lattialle. Seuraavat 2h makasin kylppärin lattialla, ja veri vuoti suoraan lattiakaivoon.
Mitään kauheita kipuja ei ollut, selviä supistuksia kuitenkin. Useamman lapsen olen synnyttänyt, mutta ei ne kivut ollut kuitenkaan synnytyssupistuksiin verrattavissa.
tai kokemukset niistä. Usein suru ja pelko pahentavat tuntemuksia. Yksin ei välttämättä ole hyvä olla, luottoystävä tukemaan. Surullinen tilanne.
pari kk sitten ultrassa sain kuulla että sikiö oli jo pari viikkoa sitten kuollut. Vaihtoehtot oli joko kaavinta tai lääkkeet. Lääkäri sanoi että lääkkeillä on turvallisempi ja suostuin sitteen siiheen. Aamulla otin kipulääkkeet ja 30min myöhemmin ne loput lääkkeet. Noin 5h ei tapahtunut mitään ja sitten illalla olin niin kamaloissa kivuissa että söin paketin kipulääkkeitä eikä helpotanut yhtään. Mutta sitten kun tommone iso verenklönti oli tullut ulos niin ne kivut loppuivat hetkessä. Varaa paljon kipulääkkeitä