Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt nyt raskaana ollessa perheohjaajan juttusilla.. nyt tuli postista

Vierailija
13.01.2012 |

"kotitehtäviä" seuraavaa kertaa varten. Näissä kysytään esim. Miltä tuntuu kun vauva liikkuu mahassa, tunnetko iloa vai inhoa? Miten vauva reagoi tupakointiin / alkoholiin? Mulla tuli niin huono olo noista kysymyksistä, ikäänkuin niillä haettaisiin että haluan pahaa lapselleni?

En todellakaan ole pyytänyt jutteluapua siksi että mua ahdistais tämä lapsen tulo!!!! Miten ottaisitte asian esille seuraavassa tapaamisessa? Mua muutenki on alkanut ärsyttää se ohjaajan tyyli penkoa "mun asioita" (vaikka naurettavalta se kuulostaakin, mutta siis sellaisia ihan asiaankuulumattomia asioita) ja on niin sopimassa tapaamisia sitten synnytyksen jälkeen...

Tais vielä todeta et jos tunnen itseni väsyneeksi hän mielellään tulee auttamaan... Joo no mulla on kyllä se mieskin apuna vaikka tukiverkkoa ei hirveesti olekaan. Mutta ne tärkeimmät avut on!!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko se lastensuojelualahan on paisunut aivan valtavaksi!

Laki on muotoiltu niin, että sinne koneiston hampaisiin voi joutua ihan kuka vaan. Riittää että on jollakulla jossakin on jokin "huoli". Eikä aina sitäkään.

Vierailija
82/82 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juttelee, mutta tarjolla pitäisi sitten olla koulutettua henkilökuntaa. Siis psykologeja/psykiatreja, eikä mitään sosiaaliohjaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla