Yksi tuttava antoi ukolleen isänpäivälahjan syntymättömältä sikiöltä! VIDDU MIKÄ ÄÄLIÖ
Kommentit (26)
tulevat vanhemmiksi.Ap osottauduit todella ääliöks alotukses kanssa.No kai sitä on kateellinen toisten onnesta.Oikeestikko on noin köyhää oma elämä?
Vierailija:
tulevat vanhemmiksi.Ap osottauduit todella ääliöks alotukses kanssa.No kai sitä on kateellinen toisten onnesta.Oikeestikko on noin köyhää oma elämä?
Meille syntyy vauva parin viikon sisään ja olen ainakin tuntenut itseni äidiksi jo pitkään. Ja aivan sama syntyykö sieltä sairas vai terve lapsi, se on silti meidän lapsi ja me olemme sen vanhempia.
Ja tiedoksenne, että olen osatnut isänpäivälahjan miehelleni. Jos se on todellakin jonkun mielestä ärsyttävää, niin en voi olla kuin iloinen ihmisen puolesta jos ei tuon suurempia murheita elämässä ole.
Joten ihan oikein on antaa lahja miehelle. :)
Eikä mun mielestä siinä edelleenkään ole mitään omituista.
Ap taitaa olla taikauskoinen. Ei saisi nuolaista ennen kuin tipahtaa, ja jos juhlistat isyyttä ennen vauvan syntymää niin rangaistukseksi vauva kuolee - niinkö?
En voi ymmärtää miksi aina täytyy haukkua toisten tekemisiä? Mitä sitten jos jonkun mielestä on lapsellista antaa isänpäiväkortti syntymättömän lapsen isälle?? Minun mielestäni on lapsellista tehdä siitä avaus, todella lapsellista. Ei elämän täydy aina olla niin vakavaa ja harmaata, joillain on mielikuvitustakin. Eihän heidän onni ole teiltä pois? Höllätkää hei sitä pipoanne vähän, jospa sieltä tulisi hymy joskus...
voihan sitä tosiaan olla tulevasta lapsesta innoissaan, ihana huomionosotushan se on! ja on se kumma että AIKUISET ihmiset esittää asiansa noin lapsellisesti. Toisinaan tuntuu että tää on mielialan huonontamispaikka koko netti ja nämä sivut. Harvoin täällä mitää mukavaa lukee, taidan pitää piiitkän tauon ja odotella, josko ihmiset täällä tulisi onnellisimmaksi..