Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi tuttava antoi ukolleen isänpäivälahjan syntymättömältä sikiöltä! VIDDU MIKÄ ÄÄLIÖ

Vierailija
12.11.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä tosiaan olla tulevasta lapsesta innoissaan, ihana huomionosotushan se on! ja on se kumma että AIKUISET ihmiset esittää asiansa noin lapsellisesti. Toisinaan tuntuu että tää on mielialan huonontamispaikka koko netti ja nämä sivut. Harvoin täällä mitää mukavaa lukee, taidan pitää piiitkän tauon ja odotella, josko ihmiset täällä tulisi onnellisimmaksi..

Vierailija
22/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat vanhemmiksi.Ap osottauduit todella ääliöks alotukses kanssa.No kai sitä on kateellinen toisten onnesta.Oikeestikko on noin köyhää oma elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tulevat vanhemmiksi.Ap osottauduit todella ääliöks alotukses kanssa.No kai sitä on kateellinen toisten onnesta.Oikeestikko on noin köyhää oma elämä?

Meille syntyy vauva parin viikon sisään ja olen ainakin tuntenut itseni äidiksi jo pitkään. Ja aivan sama syntyykö sieltä sairas vai terve lapsi, se on silti meidän lapsi ja me olemme sen vanhempia.

Ja tiedoksenne, että olen osatnut isänpäivälahjan miehelleni. Jos se on todellakin jonkun mielestä ärsyttävää, niin en voi olla kuin iloinen ihmisen puolesta jos ei tuon suurempia murheita elämässä ole.

Vierailija
24/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan oikein on antaa lahja miehelle. :)

Vierailija
25/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun mielestä siinä edelleenkään ole mitään omituista.

Ap taitaa olla taikauskoinen. Ei saisi nuolaista ennen kuin tipahtaa, ja jos juhlistat isyyttä ennen vauvan syntymää niin rangaistukseksi vauva kuolee - niinkö?

Vierailija
26/26 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi aina täytyy haukkua toisten tekemisiä? Mitä sitten jos jonkun mielestä on lapsellista antaa isänpäiväkortti syntymättömän lapsen isälle?? Minun mielestäni on lapsellista tehdä siitä avaus, todella lapsellista. Ei elämän täydy aina olla niin vakavaa ja harmaata, joillain on mielikuvitustakin. Eihän heidän onni ole teiltä pois? Höllätkää hei sitä pipoanne vähän, jospa sieltä tulisi hymy joskus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan