Pegging + muu miehen perseen käyttö, muiden naisten kokemuksia?
Moniko tekee? Oma mies (42 v) kainosti pyysi joku vuosi sitten, että voisiko vähän hyväillä sitä "sieltä". Mikäs siinä mies tekee sängyssä mitä itse haluan. Tykkään nykyään tosi paljon, pukeudunkin domme henkisesti näitä varten, välillä remmeillä mies kiinni. Homma lähti siitä eteenpäin ja tätä nykyä mies pyllistyy tyytyväisesti parin viikon välein, välillä lähetän kauppaan tappi perseessä niin tietää mitä odottaa. Mies on iso ja oma käsi aika pieni, nyrkkikin menee sisään. Lopuksi istun kasvoille nuolentaan ja ratsastan ukon kassit tyhjiksi. Onko muut huomanneet että perseen fistauksen tai peggingin jälkeen spermaa tulee paljon enemmän, pumppaa enemmän? Mies tuntuu tosi rauhalliselta ja tyydytetyltä sen jälkeen myös. Normaalia hyvää seksiä paljon mutta nämä kokemukset intiimimpiä ja huomaan että ollaan läheisempiä niiden jälkeen. Onko muilla naisilla kokemusta samasta?
ei trolleja...
- N39
Mukava kun teillä lähensi ja on ilmeisesti sinullekin kiihottavaa. Meillä aiemman miehen kanssa lopetti lopulta seksin. Olen alistuva itse ja mies jostain tavalliselle kuolevalle käsittämättömästä syystä esitti dominoivaa kunnes myönsi, että tehnyt sitä vain siksi että joskus olisi hänen vuoro. Ekat pyllyn sormetukset ja dildotukset hänelle niin en enää koskaan nähnyt miestä samoin. Hänestä tuli myös todella henkisesti väkivaltainen kun ei saanut haluamaansa eli kun yritin varovaisesti sanoa, että tämä ei ole minun juttu, emmekä taida sopia näiltä osin yhteen. Kun en aluksi suostunut, olin estynyt ja itsekäs. Kun suostuin ja vedin homman kunnialla loppuun olin kusettaja ja petturi, koska olisi ilmeisesti pitänyt oksentaa siihen paikkaan tai huutaa ei että olisi välittynyt tarpeeksi rehellisesti etten tykkää 😅 itse ajattelin, että kyllä noin herkkä asia pitää kunnialla hoitaa loppuun eikä loukata toista kesken kaiken, mitäs läksin.
No, toivottavasti hän saa nyt jossain toisaalla pyllyn venyttelyä ja muuta alistamista.
N34