Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
Että asiakas oli tilannut tuotteen. Yrittäjä oli `lähettänyt` tuotteen. Tuotteen oli posti kadottanut. Asiakas oli ottanut yhteyttä ja yrittäjä lähettänyt uuden tuotteen kadonneen tilalle ja UUTTA pakettia lähettäessään kysynyt osoitetta mikä oli `hukkunut` sähköposteihin. Asiakkaalla oli tullut mieleen että hetkonen enhän ole osotettani ikinä edes kertonut joten miten yrittäjä on voinut edes `lähettää` ensimmäisen paketin??? Asiakas oli käynyt kaikki lähettämänsä viestit ja sähköpostit läpi eikä ollut todellakaan lähettänyt omaa osoitettaan kertaaakaan nipsulalle!!
Tässä tämä rautalangasta väännettynä.. Ja tähän ei nipsula vielä vastannut!!!!!!!!1
Hei!
En usko että näin on käynyt, meillä ei taatusti asiakkaalle väitetä lähetetyksi jos oikeasti tilanne on se ettei ole lähetetty.
Myönnämme näissä tapauksissa virheemme aivan avoimesti jos tällainen väitetty tilanne olisi tapahtunut.
Olisiko tässä tapauksessa asiakas itsekin vaikka viestejään poistellut joten ei ollut kaikki lähetetyt viesti tallessa?
Ihmettelen suuresti edelleen kun tällaista ei kuitenkaan meille ole kerrottu, että mikä tämän kohtalo oikein on.
Kiinnostaisi kovasti selvittää tämä ihan mielenkiinnosta, tulee väkisinkin tunne että tämä on joku provo, joita täällä ilmeisesti on aika paljon muutenkin?
Kuten jo aiemmin totesin, meillä halutaan nyt saada ihan kaikki asiat kuntoon ja asiakkaat tyytväiseksi, täällä moneen otteeseen on spekuloitu siitä että yrittäjän tulisi skarpata ja alkaa hoitaa asioita niin asiakkaatkin olisivat tyytyväisiä, on pyydetty rehellistä vastausta ym.
Ja kun minä täällä rehellisesti teiltä kaikilta ketjua lukevilta anteeksi pyydän, täydestä sydämestäni ja yritän kertoa miten asiat oikeasti ovat ja mitä parannuksia on tehty/miten asiakaspalvelua on kehitetty, miksei se riitä?
Ihana kuulla että täälläkin kuitenkin on ihmisiä jotka eivät lähde loanheittoon mukaan.
Pyydän anteeksi jo tätä, mutta aivan pakko nyt ihmetellä, että onko nämä keskustelupalstat todella sellaisia ettei ole mitään merkitystä vaikka kaikkesi teet tilanteen parantamiseksi, silti kaivetaan jotain uutta mistä keskustella.
Voisiko asiat olla vain hyvin? Olemme pyytäneet nöyrimmin anteeksi, kehittäneet asiakaspalvelua, jättäneet perusteelliset selvityspyynnöt postiongelmista, sähköposteihin vastataan ja fb sivuilla ei ole ollut negatiivista kirjoittelua.(Ja ei, en poista kommentteja kuin siinä tapauksessa että ne ylittävät hyvän maun rajan, pitkät keskustelut olen poistanut ihan siitä syystä että keskustelut eivät pysyneet aisoissa eikä totuuksissa.)
Joten kaikki kanssanaiset, oltaisiinko sovussa ja eleltäisi tätä elämää toisia arvostaen ja ennenkaikkea elämästä nauttien eikä käytettäisi energiaa turhien draamojen kehittelyyn??
Mutta nyt nukkumaan ja aamulla jälleen reippaana ompelutöihin. :)
-Nipsulan väki-
niin silti jokin edelleen mättää?
Itse uskoin ja halusin pitkään uskoa, että yrittäjä on vilpitön, syyt postissa ja muissa vastoinkäymisissä. Sitten eräänä yönä tuli vain sellainen fiilis, että "entäs jos...". Eksyin sitten näihin Nipsulaa käsitteleviin Vauvan keskusteluihin. Ja ikävä kyllä epärehellinen vaikutelma alkoi olla niin vahva, ettei sitä nyt pysty hevin sillä villaisella painamaan.
Vieläkin vaan mietityttää, kun yrittäjä sanoo näin: "En usko että näin on käynyt, meillä ei taatusti asiakkaalle väitetä lähetetyksi jos oikeasti tilanne on se ettei ole lähetetty. Myönnämme näissä tapauksissa virheemme aivan avoimesti jos tällainen väitetty tilanne olisi tapahtunut." Silti moni on sanonut yrittäjän ilmoittaneen postittaneensa x päivänä, mutta todellisuudessa on postitettu paljon myöhemmin, minkä esimerkiksi leimaus paljastaa. Ja sitten jollekin asiakkaalle oli vallan myönnetty, että aika loppui kesken eikä tilausta postitettukaan silloin kun piti.
Lisäksi ihmettelen sitä kunnianloukkausjupakkaa. Kukahan siinä nyt sitten muka olisi asianomaisena syytettynä, millä syytösperusteilla? Aika kaukaa haettua.
Hyvä, jos Nipsula saa jatkettua (rehellistä) yritystointansa ja asiakkaita jostain riittää, nättejä ja oman kokemukseni mukaan hyvin ommeltujahan tuotteet ovat. Huono maine vain nyt on se mikä saa ainakin itsessäni kielteisen ostopäätöksen aikaan.
haluaisin kyllä uskoa yrittäjää mutta todisteet pahasti puhuu vastaan. En todellakaan usko tähän etteivät olisi väittäneet postittaneensa vaikka todellisuudessa ei olla postitettu, tästä on NIIN monen kuluttajan sana yrittäjää vastaan. Eikä tuo Nipsulan selitys netissä tehdyn rikosilmoituksen "vahvistamisesta" pidä paikkaansa joten uskon ettei mitään rikosilmoitusta ole edes tehty (ja miksi olisi kun syytökset on pitkälti totta Nipsulaa vastaan).
Liian monta asiaa jotka ei täsmää...
Onpas täällä juttua. Itse olen kerran Nipsulasta tilannut pari pipoa, jotka olivat heti valmiina. Ne tulivat nopeasti eikä minulla ole mitään valittamista. Hyvää jälkeä ja ihana kuosi joista lapset tykkäsivät kovasti.=)
Tilaustöitä en ole kuitenkaan uskaltanut tilata juuri näiden mahdollisten pitkien toimitusaikojen vuoksi. Pelkään, että lapset ehtivät kasvaa ulos niistä. Enkä ole varmasti ainoa...
haluaisin kyllä uskoa yrittäjää mutta todisteet pahasti puhuu vastaan. En todellakaan usko tähän etteivät olisi väittäneet postittaneensa vaikka todellisuudessa ei olla postitettu, tästä on NIIN monen kuluttajan sana yrittäjää vastaan. Eikä tuo Nipsulan selitys netissä tehdyn rikosilmoituksen "vahvistamisesta" pidä paikkaansa joten uskon ettei mitään rikosilmoitusta ole edes tehty (ja miksi olisi kun syytökset on pitkälti totta Nipsulaa vastaan).
Liian monta asiaa jotka ei täsmää...
Ja mua kalvaa myös se, että joku sanoi yrittäjän olleen valehtelijaluonne. Jotenkin toi kaikki selittely ja todistelu ja ylisanojen käyttö... Mut ei kai nyt kukaan menis myöntämäänkään, että avoimesti on valehdeltu. Sit vielä lisäks risoo, että Nipsula ihan vilpittömästi syyttää osoitejupakassa asiakkaan poistaneen osoitteen sisältämän viestin! Ja eiks viime ketjussa kadonneita lähetyksiä ollut alle 10, nyt niitä on 20, vaikka seurattavia lähetyksiä on käytetty jo hyvän aikaa? Mä veikkaan, että joku on kadonnut, jotta todenperä tälle postisyyttelylle on saatu, mutta oikeesti seon 1-3 luokkaa, ei sen enempää.
kuukausitolkulla, niin eiks ne ole jo pieniä sitten siinä vaiheessa, jos ne joskus saa??
jos kukaan ei pysty todistamaan, että mitään on milloinkaan lähetetty, kun kyseessä on tavallinen kirjelähetys, niin sitähän voi väittää lähettäneensä sata kirjettä ja kaikki ovat muka hävinneet. Voihan sitä kirkkain silmin postiinkin niin väittää, kukas sen muka todistaa. Sitten niitä muka etsitään ja tutkitaan eikä niitä, hupsheijaa, ikinä mistään löydy.
joissa ihmiset kertovat, että Nipsulasta sanottiin, että tuote on postitettu x päivänä. Tuotetta ei kuulu. Ja sitten Nipsulasta on sanottu, että ei lähetettykkään, ku oli x ongelma.
rohkaistuneena "muiden karmeista kokemuksista" väittää, ettei ole koskaan saanut sitä. On sitä varkaita asiakkaissakin...
ja maksusta kulunut kuukausi. Olen lähettänyt lukuisia sähköposteja, joihin ei ole vastattu. Soitin myös yrityksen omistajalle viikko sitten ja hän vaikutti kovin ystävälliseltä ja lupasi laittaa tuotteen postiin "vielä saman päivän aikana". Eipä ole tainnut laittaa... Eilen lähetin tekstarin, jossa kerroin tekeväni rikosilmoituksen, ellen saa tuotetta/rahoja/yhteyttä myyjään tämän viikon aikana. :(
poistunut rekistereistäkin jo...onkohan poliisi siis käynyt oven takana?
facebookista Eve Kirppis-sivut. Asiakkaat huutelee rahojensa perään eikä niille ilmeisesti viikkokausiin oo vastattu :(
Rikosilmoituksenhan voi tehdä ihan mistä vaan, en vaan tajua mitä siinä ketjussa muka oli sellaista mikä saisi rikosilmoituksen tekemään. Käsittääkseni ne toimitusongelmat kuitenkin on ihan todellisia.
totta on se että poliisin resurssit ei riitä tutkimuaan tuommosta asiaa, missä ei edes tutkittavaa ole. Yritys tehdä rikosilmoitus tekee vain yrittäjän naurunalaiseksi. Jos poliisi alkaa tutkia kirjoittelua, niin pitäähän sen ensin tutkia yrittäjän toimintaa että onko niissä perää. Todistusaineistoa aina riittää täältäkin suunnalta.
Harmi kun kävi näin. Nipsulan sivuilta oli myös nyt poistettu eräitä negatiivisia kommentteja. Mitä ootte mieltä kannattaisko kerätä lista palautteista ja kopiot nipsulan sähköposteista ja muista ja lähettää poliisille, jos tarvitsevat niitä tutkimuksissaan.?
Minusta on oikein että asia tulee kuluttajien tietoon. Itse haluan ainakin tietää mikäli olen tilaamassa jostain että minkälaisesta firmasta on kyse.
Syystä että: olin itse juuri ajatellut tilata Nipsulasta ja jopa 250eurolla! Erittäin hyvä että nämä tuodaan kuluttajille ilmi! Missään nimessä en uskalla nyt tilata, ja tämä ei ole pahalla, vaan ihan aiheesta ilmeisesti.
mutta onhan aina olemassa googlen välimuisti. olkaa hyvä
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pgfmCLYJM9MJ:www.v…
Juu ei vieläkään ole saanut pistettä tämä farssi. Vihdoin on yrittäjä tullut esiin piilostaan ja häneen on saatu yhteys, rahojani edelleen odottelen. Enpä olisi IKINÄ uskonut että tästä tulee tälläinen show, ja niin innoissani kun olin vaatteita tilatessani, suomalaista käsityötä ja kaikkea. No eipä tarvi enää ainakaan tästä firmasta innostua. Ikinä en tilaa enää mitään vaikka tämä homma lopulta kunnialla saataisiinkiin päätökseen (epäilen yhä) niin sen verran on mielipahaa tästä aiheutunut, että olkoon miten ihania vaatteita tahansa, niin samaan en enää ryhdy.
Löytyy myös Nipsulan facebook-sivuilta poistuneet keskustelut ja päivitykset sitä kautta.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-ccjiI13gZ4J:www.f…
on tehty ilmoitus ja täällä tästä "jauhetaan" vertaistuen ja varoituksen vuoksi.