Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
suurimmalla osalla kirjoittajista ei ole omia kokemuksia Nipsulasta? En allekirjoita tätä.
ketjua lukee, niin kovin moni ei koskaan ole sieltä mitään tilannut..
Mielestäni kirjoitin, että jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, niin miksi pitää jauhaa tai mustamaalata? Puhuin vain siitä turhanpäiväsestä jauhamisesta tai mustamaalaamisesta, en normaalista keskustelusta... :)
Mutta suurimmalla osalla keskusteluun osallistuneella ei ole mitään kytköstä Nipsulaan, mutta silti pitää tulla kertomaan omia mielipiteitään siitä, kuin surkea asiakaspalvelu nipsulalla on tai kuinka se ei osaa hoitaa asioitaan tms.. ja tämä kaikki perustuu vaan sen pohjalle, mitä MUUT ovat kertoneet..
Ja en, en ole tilannut Nipsulalta mitään, joten olen erittäin jäävi arvostelemaan Nipsulaa millään tavoin, en negatiivisesti enkä positiivisesti!!
Ja Nipsulan fb-sivuilla esiintyvät nimellä kirjoitetut kommentit ja valitukset ovat ensi käden tietoa, eivätkä mitään mutu- tai "mä oon kuullut" -tietoa tästä "yrityksestä".
Löytyy myös Nipsulan facebook-sivuilta poistuneet keskustelut ja päivitykset sitä kautta.
<a href="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-ccjiI13gZ4J:www.f…" alt="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-ccjiI13gZ4J:www.f…">http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-ccjiI13gZ4J:www.f…;
Kiitos tästä, Nipsulan on turha enää selitellä..
Noi nimipylluhousut on ihanat! Ja siihen sais valita kuvan ja värit. oi voiiii:(
Nyt taas "posti" alkanut hukkaamaan lähetyksiä, jo kolme samalle ihmiselle "lähetettyä" tilausta "hävinnyt". Huoh, eikö se yrittäjä vieläkään oppinut...
tai vinkannut vaikka ip-lehdille? Kirjoitellaan siellä pienemmistäkin jutuista.
Nipsula Osoite oli oikea ja sama kuin minkä nyt laitoit. Joten kaiken pitäisi niiltä osin olla kunnossa. En ymmärrä millään että kolme kertaa samaan osoitteeseen lähetetty kirje ei tule perille. Laitoin sinulle sähköpostia juuri. En jaksa jännittää täällä enää joten nyt tehdään vielä kerta niin että uudet housut ja tällä kertaa seurantakoodillinen pikakirje niin tulee takuulla perille asti. On tämä surkeaa.:( Toivottavasti joskus saadaan takaisin niitä edellisiä kirjeitä.
22 tuntia sitten
Toivottavasti asiakkaat jaksavat tehdä ilmoituksia poliisille ja Kuluttajavirastoon.
odotin tuotteitani 3kk mutta lopulta sain ne. ja hyvityksenä vielä housut ja huivin. olen tyytyväinen kyllä vaikka kauan jouduinkin odottamaan.
Onkohan tällä yrittäjällä oikeesti uusi yritys? Jos on, niin olisi kiva tietää minkä niminen... Tietääks joku?
Näkyy harjoittavan kampaamotoimintaa ja rakennekynsien tekoa - kylläkin yritys on ihan sama kuin vaatemyynnissäkin.
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/nipsula/24096596
Aika kurjia kokemuksia netti täynnä tästä lasten vaatteiden kaupasta, harmi sinällään, sillä vaatteet ovat tosi nättejä.
Heinoja vaatteita Nipsulassa näytti olevan vielä vähän aikaa sitten myynnissä ja olin vähällä tehdä tilauksen. Ehkä kuitenkin parempi etten tehnyt, mutta olsiin toivonut että Nipsulan asiat olisi saatu kuntoon.
ettei tämä yrittäjä enää jatka uusien asiakkaiden huiputtamista.
Ikävää noin muutoin mutta onneksi tässä maassa kuitenkin on jotkut rajat olemassa.
Näin yhdellä FB:n kirppis-palstalla, kun tän Eve Kirppis-tyypin tuotteiden perään huudeltiin ja infottiin että useita tyyppejä odottelee maksettuja tuotteita ja mulle tuli heti mieleen, et oisko tää sama nipsula-tyyppi! Googletin ja tadaa, tuttuun ketjuun päädyttiin. Siis huh huh mikä idiootti!
Minulla ei ole yhtään mitään tekemistä ko.putiikin kanssa enkä hlökohtaisesti pidä lainkaan niistä vaatteista, mutta hirvittää vaan tää urpojengi joka täällä kiekuu.
Siellä fb:ssä on tosiaan edelleen se kourallinen porukkaa joka ei ole kamojaan saanut.
aika isot kourat sulla...
Minka ihmeen takia te maksatte etukateen? Syyta on teissa asiakkaissakin. Tyhmat on kusetuksen ansainneet!
Ei sieltä saa muuten tilattua kuin maksamalla etukäteen.
Tilatkaa hyvat ihmiset paikoista joissa tuollaista saantoa ei ole !!! Voi teita! Ehdottakaa vaikka postiennakkoa!
Ei ne ratit nyt niin ainutlaatuisia voi olla!
Mielestäni kirjoitin, että jos ei ole omakohtaisia kokemuksia, niin miksi pitää jauhaa tai mustamaalata? Puhuin vain siitä turhanpäiväsestä jauhamisesta tai mustamaalaamisesta, en normaalista keskustelusta... :)
Mutta suurimmalla osalla keskusteluun osallistuneella ei ole mitään kytköstä Nipsulaan, mutta silti pitää tulla kertomaan omia mielipiteitään siitä, kuin surkea asiakaspalvelu nipsulalla on tai kuinka se ei osaa hoitaa asioitaan tms.. ja tämä kaikki perustuu vaan sen pohjalle, mitä MUUT ovat kertoneet..
Ja en, en ole tilannut Nipsulalta mitään, joten olen erittäin jäävi arvostelemaan Nipsulaa millään tavoin, en negatiivisesti enkä positiivisesti!!