Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
mulla ei oo tullut s-postia edelleenkään kansioon...aiotteko jotenkin selvittää misä tilaukseni menee? olenko siis saamassa sitä lainkaan vai tuleeko rahat takaisin???
*
Mullekaan ei ole tullut viestiä. Laitoin taas uuden
*
Jaa, et sit vissiin tämän viikon perjantaita tarkoittanut kun lupasit paketin olevan meillä viimeistään perjantaina??
*
Eikö teillä ole niitä seurankoodeja kun kyselette=)?
*
tuskin niillä on, kun kyselevät. Ei kai firmalla ole niitä koodejakaan antaa, kun ei ne paketit lähde minkään järkevän/luvatun ajan sisällä
*
Tää on aivan naurettavaa jo, posti katoaa, sähköpostit ei kulje, MITÄ VIELÄ?? Jos joku on varmaa niin se että minä en tästä firmasta osta mitään enää IKINÄ!! Luojan kiitos silloin vielä homma pelitti kun omat ostokseni tein, kyllä olisin nyt vielä tästäkin tuplasti enemmän raivona mitä nyt olen jos olisin yksi teistä joka odottaa postia ja saa koko ajan kysellä perään. Ei tää voi olla enää edes totta!
*
Nyt on minunki pakko jo vähä kommentoida, EN ymmärrä miks ^ ootte ryhmässä jos ette osta ko. firmasta enää ikinä mitään... ja jos teillä on tollasia kokemuksia niin EI ole mielestäni FIKSUN aikuisen ihmisen käytöstä valittaa siitä JOKA ikisessä NIPSULAN päivityksessä...
*
ei oo myöskään kauheen fiksu tunne kun oot maksanu vähistä rahoistas monta kymppiä saati satasia ja odotat tuotteita kuukausia! ? Vai mitä luulet? Jos maksaneet asiakkaat eivät saa mitenkään muuten yhteyttä firmaan, kuin tätä kautta niin pitäiskö sitä jättää kysymättä täälläkin ja kotona vaan pyöritellä peukaloita!?!
*
Yrityksistä annetaan kanavan tai toisen kautta positiivisia sekä negatiivisia palautteita, mikäli muuta keinoa ei ole on helppo tänne FB:hen se palaute kirjoittaa.
Itse tilasin tuotteen marraskuun alussa, tilausvahvistuksessa luki 14pv kun tilauksen summa on kirjaantunut yrityksen tilille.
Odotin 14 pv, odotin kuukauden. Sen jälkeen meinas usko olla koetuksella, juurikin sen takia, että olipa kiva maksaa 30€ tyhjästä.
Tuote luvattiin minulle noin viidesti, toiseksi viimeinen viesti tuli 22.12. "Laitan tuotteen postiin tänään pikakirjeenä, jotta kerkeää jouluksi"
Joulu kyllä tuli ja meni, mutta ei pakettia, loppujen lopuksi sain viestin, että aika ei riittänyt ja tuote postitetaan joulun jälkeisellä viikolla.
Paketti tilattiin 9.11. ja taisi saapua 27.12. Vaikka paketti tuli ja tuote oli kiva, ei korvannut kaikesta tästä tilauskysely rumbasta aiheutunutta mielipahaa. Se että en enää koskaan tilaa täältä mitään, ei estä minua seuraamasta mitä tällä sivustolla tapahtuu. Nipsulaa kehoitan tarttumaan itseään niskasta kiinni ja selvittämään omat resurssit ja mahdollisuudet ja tämän jälkeen miettimään onko yritystoiminta kannattavaa ja järkevää olemassa olevilla resursseilla.*
Tähän huusholliin on tilattu tuotteita yli 100€ edestä JOULULAHJAKSI, joita ei vieläkään ole tullut.
Lukuisiin sähköpostiviesteihiin on vastattu kerran! Monta kertaa on luvattu postittaa tuotteet! Milloin on ollut kangas loppu, lanka loppu, kone rikki.. jne! Tuli jopa viimeviikolla viesti jossa luvattiin että tuotteet perillä pe 20.01.2012.
Saatiin jopa postin seurantakoodi,muuta se postitäti tai postisetä varmaan pölli sen paketin samantien kun sai sen käteensä,koska postin tietokannassa ei moista koodia ole olemassakaan!
Sehän kuitenkin tallentuu samantien järjestelmään,eikä häviä sieltä ihan helpolla.
Olen aiemminkin kommentoinut tänne seinälle asioita ja KYLLÄ, NEGATIIVISEEN SÄVYYN, mutta kas kummaa kun ne hävii melko nopeesti täältä??
Ensimmäinen ja varmasti viimeinen kerta kun täältä tämä talous tilaa yhtään mitään. Mun kärsivällisyys on ainakin jo menny ja aiomme purkaa kaupat jos ei ensiviikolla pakettia ala täällä näkyä. Mutta hei! Sittenhän Nipsula voi laittaa ne meidän tilaamat vaatteet tänne myytäväksi otsikolla: "TOIMITUSVALMIINA HETI"!! Kätevää.. :D*
ylläolevat palautteet on kirjoitettu lähipäivien aikana.
Olen laittanut yhteensä n. kymmenkunta sähköpostia sekä yksityisosoitteeseen että nipsulan osoitteeseen ja yksityisviestiä täällä facebookissa, kai olet saanut osoitteeni? Alkaa tulla hätä, kun muutto on kohta edessä, että löytääkö tilaus minulle asti ennen sitä
*
Yrittäjällä voisi olla NYT vielä mahdollisuus puhdistaa maineensa, mutta aika hilkulla se mahtaa olla. Kannattaa vaan avoimesti tulla tänne tunnustamaan tilanne, mikä se sitten onkaan ja rehellisesti arvioida tilanne!!!! Rehellisyys maan perii!!!
*
Asiakkailta voi oikeasti herua vielä hitunen ymmärrystä jos on avoimesti yhteydessä (yrittäjä asiakkaisiin oma-alotteisesti!) yhteydessä nyt heti! Muutoin alkaa olla kehnompi keissi. Ottakaa vääryyttä kokeneet yhteys kuluttaja-asiamieheen
*
edelleenkään ei ole posti tuonut korvaavaa vaatetta!! jotain vastausta odottelen pikaisesti.
*
Ei taida olla tällä firmalla kovin ruusuinen tulevaisuus.. Vaatteet on ihania, mutta palvelu täysin ala-arvoista joten en kyllä todellakaan jaksa muutaman vaatteen vuoksi uudestaan tällaiseen rumpaan lähteä! Ja todellakin ymmärräe että jokaiselle sattuu virheitä yms.. Mutta tätä soppaa ei kyllä pysty selittään millään "inhimillisellä"! Ja itseäni ainakin suututtaa ylikaiken katteettomat lupaukset..
*
joopa joo! sähköpostia ei vain kummasti ole näkyny vaikka ei ole hotmaili eikä gmail! jos vaatteita et menaa edes tehä nii lähetä edes rahat takas!
*
jokohan tänään sais kuulla edes jotai?? onko täällä ketään joka ois jotain viestiä saanu? alkaa kohta jo huoli tulemaan onko ompelija vielä hengissä kun ei mitään kuulu.. :/
*
Eikö Nipsula ilmoittanut jossain viestissä että käy täällä nykyään aika harvoin?? Puhelinnumero löytyy tiedoista soittakaapa suoraan siihen jos ei sähköpostillakaan saa vastausta
*
NIPSULA VASTASI 25.1. SEINÄLLÄÄN NÄIN:
Täällä näyttää sama homma jatkuvan edelleen. XX: Minkä ihmeen vuoksi lietsot tätä keskustelua jokaisessa statuspäivityksessä? Sinulla ei ole meille tehtyjä tilauksia, oletatko siis kirjoitusten perusteella väitteidesi olevan totuusperäisiä?
Täytyy sanoa että omatkin hermot alkavat olla koetuksella kun Nipsulasta tekemällä tehdään syntipukki ja huono kauppa näiden kommettien ´ja kirjoitusten perusteella. Ja on totta että olen ÄÄRIMMÄISEN PAHOILLANI kaikesta aiheutuneesta hankaluudesta asiakkaille ja TOTTAKAI MINUSSAKIN ON OLLUT VIKAA, ihmisisähän tässä ollaan eikä koneita, mutta teen silti joka ikinen päivä parhaani jotta saan kaiken korjattua. Aikaa se vie, siis se että postin sekoilujen vuoksi tehdään uutta vaatetta tilalle. Se on tällä hetkellä ollut se suurin viivästyksen aiheuttaja.
Ja tosiaan teen tällä hetkellä töitä yksin, aika päivissä todellakin on rajallinen. Halusitte minun sanani tähän asiaan ja kerron sen tässä. Täällä täysin puhtaasti väitetään että valehtelen ja mitään postiongelmia ei ole koskaan ollutkaan, ja olen huijari ja mitä vielä? Jokainen saa puolestani tehdä omat johtopäätöksensä asioihin jos haluaa sen tehdä näiden kirjoittelijoiden juttuja lukemalla.
Ja lisään vielä sen, että tuntuu hirvittävän pahalta täältä lukea tälläista tekstiä.Jos joku sairas mieli kuvittelee että jotenkin nautin tästä tilanteesta, en voi kuin ihmetellä. Olen yrittäjä, teen töitä yksin, suunnittelen ja toteutan vaatteet yksin logomerkeistä lähtien joten se että täällä ihmiset jotka koskaan eivät ole missään tekemisissä olleet meidän kanssamme kirjoittelevat näitä juttuja vetää mielen matalaksi. Tätä keskustelua en jatka sen enempää, vastaan sähköpostitse kaikkiin kysymyksiin aina kun ehdin ompeluilta sen tekemään. Pyydän nyt jokaista joka tätä lukee, miettimään oikeasti miten asioiden laita lienee. Koska niinhän siinä yleensä käy että mitä useampi kokki sen huonompi soppa. Ja mitä enemmän täällä näitä juttuja kirjoitellaan, sitä huonomman maineen te meille teette. Kiitos kovasti siis siitä. Surullista tekstiä...
Minkä ihmeen takia otat uusia tilauksia kun vanhat tilauksetkaan ei saavu perille???! Laitat ilmoituksen seinälle että putiikki kuukauden kiinni kunnes VANHAT tilaukset on oikeasti valmiina ja perillä! Vastaat asiakkaille kysymyksiin.
Kauppa on sopimus ja siitä pitää pitää kiinni ja asiakkaan pitää saada tilaukset kun sovitaan ja jos jotain ongelmia tuleekin niin niistä kuuluu ilmoittaa asiakkaalle heti eikä päivien tai viikon päästä.
Ilmoitit tovi sitten että käyt täällä enään harvoin?! Miten voi olla mahdollista kun asiakkaasi ovat täällä ja sähköpostiin et vastaa ja ne eivät "saavu perille". Miten sinuun voi saada yhteyden muuten?? Ei mitenkään. Odotan tilaustani tämän viikon, niinkuin aikaisemmin jo ilmoitin, jos se ei tule niin rahat on oltava takaisin perjantaina tililläni!
Nyt alkaa olla semmoinen juttu että asiakkaaksi alkavat todella hermostumaan ja ovat pettyneitä!
Ehkä tässä alkaa olla aika ottaa yhteys poliisiin.
Kyllä on aika uskomatonta, että huono maine laitetaan näiden kirjoitusten...eli asiakkaitten syyksi. Eiköhän olisi aika katsoa peiliin?? Nämä jutut ovat valitettavasti totisinta totta ja kyllä, ne pilaavat maineen, mutta aivan syystä
oletteko ottaneet yhteyttä kuluttavirastoon? mitä sieltä sanottiin? mitä nyt tapahtuu? oletteko saaneet yrittäjään yhteyttä? onko paketti saapunut jne.?
ihmettelen suuresti ihmisten kärsivällisyyttä.
Jos olisin itse tilannut ja odottanut maksamiani tavaroita pitkään, yrittäjä ei kunnolla vastaisi ja lukisin netistä, että moni muukin on samassa tilanteessa niin marssisin poliisin puheille.
Eli "toista" pakettia lähettäessä olikin osoitteeni kuulemma "hukkunut" ja kun kävin sähköpostikirjeenvaihtoamme läpi, huomasin etten ollut epähuomiossa ilmoittanut osoitettani lainkaan eikä hän ollut sitä kysynyt, joten ei ihme että "ensimmäinen paketti oli hävinnyt postissa"... Myös se ihmetyttää, kun kaikki muut sähköpostit tulee perille ja menee perille, mutta tämän yrityksen kanssa ei toimi kumpaankaan suuntaan. Paitsi maksuun saakka pelasi kyllä moitteettomasti...
no niin, nyt on mustaa valkoisella siitä että yrittäjä valehtelee postittaneensa ja posti muka hukkaa. Eikun ilmoitusta myös Itellalle tästä valehtelusta! Mistäs tuota tietää vaikka yrittäjä hakisi Itellalta vilpillisesti korvauksia näistä "muka kadonneista" lähetyksistä?
näiden "mukayrittäjien" takia monikaan ei uskalla ostaa pieniltä yrityksiltä.
Eli "toista" pakettia lähettäessä olikin osoitteeni kuulemma "hukkunut" ja kun kävin sähköpostikirjeenvaihtoamme läpi, huomasin etten ollut epähuomiossa ilmoittanut osoitettani lainkaan eikä hän ollut sitä kysynyt, joten ei ihme että "ensimmäinen paketti oli hävinnyt postissa"... Myös se ihmetyttää, kun kaikki muut sähköpostit tulee perille ja menee perille, mutta tämän yrityksen kanssa ei toimi kumpaankaan suuntaan. Paitsi maksuun saakka pelasi kyllä moitteettomasti...
no niin, nyt on mustaa valkoisella siitä että yrittäjä valehtelee postittaneensa ja posti muka hukkaa. Eikun ilmoitusta myös Itellalle tästä valehtelusta! Mistäs tuota tietää vaikka yrittäjä hakisi Itellalta vilpillisesti korvauksia näistä "muka kadonneista" lähetyksistä?
Kyllä olisi jo aiheellista ilmoittaa Itellalle!
näiden "mukayrittäjien" takia monikaan ei uskalla ostaa pieniltä yrityksiltä.
olen menossa ens kuussa ouluun, voiskohan sieltä hakea niitä tuotteita suoraan, jos ne kaikki tilatut on kerran valmiina? ei ainakaan postissa katoais...
olen menossa ens kuussa ouluun, voiskohan sieltä hakea niitä tuotteita suoraan, jos ne kaikki tilatut on kerran valmiina? ei ainakaan postissa katoais...
Otappa vaan yrittäjään yhteyttä ja ehdota tätä :)))
petettyä asiakasta nyt parkumaan saamattomien tilaustensa perään?! Miksi kaikki huijatut on nyt hiljaa, ja vaan jotkut hirmuisen järkyttyneet sivulliset lietsoo tätä ketjua?
petettyä asiakasta nyt parkumaan saamattomien tilaustensa perään?! Miksi kaikki huijatut on nyt hiljaa, ja vaan jotkut hirmuisen järkyttyneet sivulliset lietsoo tätä ketjua?
Ne pettyneet asiakkaat parkuu nyt Nipsulan FB seinällä sen jälkeen kun Nipsulan yrittäjä kävi täällä (siinä edellisessä, poistetussa ketjussa) uhkailemassa..
Ja yrittäjä on tyytyväinen kun sai ihmiset valittamaan omalle FB seinälleen koska sen on niin näppärä poistella itse niitä valituksia sieltä..
Ne pettyneet asiakkaat parkuu nyt Nipsulan FB seinällä sen jälkeen kun Nipsulan yrittäjä kävi täällä (siinä edellisessä, poistetussa ketjussa) uhkailemassa..
Ja yrittäjä on tyytyväinen kun sai ihmiset valittamaan omalle FB seinälleen koska sen on niin näppärä poistella itse niitä valituksia sieltä..
Näin minäkin luulen. Yrittäjä yrittää kaikkensa vähätelläkseen ongelmiaan... Keskittyisi nyt vaan oikeesti ratkomaan niitä
Minulla ei ole yhtään mitään tekemistä ko.putiikin kanssa enkä hlökohtaisesti pidä lainkaan niistä vaatteista, mutta hirvittää vaan tää urpojengi joka täällä kiekuu.
Siellä fb:ssä on tosiaan edelleen se kourallinen porukkaa joka ei ole kamojaan saanut.
mitä urpoa on varoittaa muita omista huonoista kokemuksistaan? Ja Nipsulan kohdalla mikään ei ole tainnut muuttua? Korjatkaa toki jos olen väärässä.
missä on Nipsulan tyytyväiset asiakkaat? Kysympä vaan, onhan ne vaatteet ihan kivan näköisiä.
myös niitä hyviä kokemuksia Nipsulan tyytväisiltä asiakkailta. Anyone?
Jos tiskipino kasvaa hallitsemattomaksi niin se ei pienene pesemällä pyykkiä tai lattiat. Pitää vaan keskittyä tekemään se mikä on tehtävä.
Ei ole helppo sanoa, että ei voi ottaa uusia tilauksia, mutta joskus niin on tehtävä. Mukavampaahan sitä on aina sanoa kyllä, kun rahan edessä ei. Vielä mukavampaa on tehdä ja suunnitella jotain uutta.
Ja tällä en tarkoita erityisesti mitään yritystä vaan ihan yleisellä tasolla puhun.