Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
uskon tähän, mutta olen henk.koht niin "ärhäkkä" että riitauttaisin asian melko pian kun mittani täyttyisi.
en odottais enää vaan purkaisin kaupan, jos alkaisi mennä kahta viikkoa kauempaa ja ei tulisi viestiä yrittäjältä oma-aloitteisesti että viivästyy.
todellakin ottakaa sinne kuluttajaneuvontaan yhteyttä ja heti!
kukaan teistä postia odottelevista ottanut Nipsulaan yhteyttä puhelimitse?
Ei edes vaivaudu vastailemaan kyselyihin seinällä =(
Tätä jonkun aikaa sivusta seuranneena olen saanut sellaisen kuvan, että kourallinen (n.max 5kpl?) ihmisiä on tilannut jonkun rätin tältä kyseiseltä nipsu-ompelijattarelta, joka on sitten syystä tai toisesta jäänyt saamatta.
Sitten on isohko porukka muita jotka on saaneet tilauksensa ihan ok.
Tämä ompelijatar on jättänyt syystä tai toisesta noiden viiden kamat toimittamatta ajoissa, ja nämä rääväsuut eivät osaa soittaa ompelijattarelle ja pyytää rahojen palautusta, kun eivät enää pysty odottamaan, vaan rääkyvät julkisesti sulaa ilkeyttään kuinka kamalasti niitä on kohdeltu.
Sille ompelijattarelle antaisin ihan vinkin, että jos ja kun joku toimitus joskus viivästyy, kannattaa ihan sitä asiakasta infota ja tarjota heti kättelyssä rahojen palautusta, ja kertoa realistinen toimitusaika, oli se sitten kahden viikon tai kahden kuukauden päästä. Sillä säästyy näiden vesikauhuisten kanojen kaakatukselta.
Kysehän on loppujen lopuksi siitä, että kanat on niin ihastuneita nipsuvaatteisiin että ne haluaa ne kuitenkin, ja jos saavat kiehtovasti kertoa kanakavereilleen kauhutarinoita hirveästä ompelijattaresta joka heitäkin vedätti järkyttävällä tavalla, sehän on plussaa vaan, vähän niinku inttijuttuja. Että miten mä kyykytin sitä ompelijatarta ja melkeen otin yhteyttä kuluttajansuojaan ja melkeen tein rikosilmotuksenkin, mutta sitten mä niinku just sain ne kamat, huh huh, että eiks ollu ihan törkeetä, eiks.
Tätä jonkun aikaa sivusta seuranneena olen saanut sellaisen kuvan, että kourallinen (n.max 5kpl?) ihmisiä on tilannut jonkun rätin tältä kyseiseltä nipsu-ompelijattarelta, joka on sitten syystä tai toisesta jäänyt saamatta.
Sitten on isohko porukka muita jotka on saaneet tilauksensa ihan ok.
Tämä ompelijatar on jättänyt syystä tai toisesta noiden viiden kamat toimittamatta ajoissa, ja nämä rääväsuut eivät osaa soittaa ompelijattarelle ja pyytää rahojen palautusta, kun eivät enää pysty odottamaan, vaan rääkyvät julkisesti sulaa ilkeyttään kuinka kamalasti niitä on kohdeltu.
Sille ompelijattarelle antaisin ihan vinkin, että jos ja kun joku toimitus joskus viivästyy, kannattaa ihan sitä asiakasta infota ja tarjota heti kättelyssä rahojen palautusta, ja kertoa realistinen toimitusaika, oli se sitten kahden viikon tai kahden kuukauden päästä. Sillä säästyy näiden vesikauhuisten kanojen kaakatukselta.
Kysehän on loppujen lopuksi siitä, että kanat on niin ihastuneita nipsuvaatteisiin että ne haluaa ne kuitenkin, ja jos saavat kiehtovasti kertoa kanakavereilleen kauhutarinoita hirveästä ompelijattaresta joka heitäkin vedätti järkyttävällä tavalla, sehän on plussaa vaan, vähän niinku inttijuttuja. Että miten mä kyykytin sitä ompelijatarta ja melkeen otin yhteyttä kuluttajansuojaan ja melkeen tein rikosilmotuksenkin, mutta sitten mä niinku just sain ne kamat, huh huh, että eiks ollu ihan törkeetä, eiks.
sen verran sekavaa tekstiä. Huumori on vaikea tyylilaji eikä sitä kannata yrittää jos ei taidot riitä :)
Jäikö sultakin tilaus nipsulasta saamatta?
Jäikö sultakin tilaus nipsulasta saamatta?
mutta perusmatematiikan hallitsen ja nopeiden laskutoimitusten jälkeen saan kyllä jo enemmän kuin muutamia, jotka ovat maksaneet ja jääneet ilman tilausta.
Ja edelleen suosittelen sinulle, ettei kannata yrittää huumoria jos sitä tyylilajia ei hallitse - siksi tekstisi oli niin sekavaa (hyvä yritys kyllä, mutta ei onnistunut). :)
Facebook-sivuillakin oli jo puhettä kuluttajaviranomaisen kontaktoimisesta ja joukkokanteesta. Nyt piste epärehelliselle yritystoiminnalle!
siitä (vrt. luetun ymmärtäminen), että jos luet tarkkaan noita Nipsulan FB-kommentteja huomaat, että siellä on oikeasti vaan muutama jotka eivät ole niitä rättejään saaneet, ja muu lauma vaan kaakattaa säestykseksi, ihan pelkkää ilkeyttään.
Säälittävää luettavaa, joka antaa typerän kuvan niistä ihmisistä, jotka sellaisista nipsu-vaatteistä pitää, onneksi sinä et kuulu joukkoon :)
Noin 12 h sisällä kirjoitettuja:
oho, livahti liikenteeseen kesken kirjoituksen... Lisäksi minua ainakin v****ti ihan suunnattomasti selvä valehtelu; sanottiin ajat sitten että vaatteet ovat "viimeistelyä vaille valmiina, tulee pe mennessä", vaikka luulen että vaatteet oli vielä tosi pahasti kesken jos ees vielä aloitettukaan? Rehellisyys maan perii, ennemmin olisin kuullut senkin että menee vielä pari viikkoa koska vaatteet on tekemättä. Tässäpä tämän ensimmäisen ja viimeisen kerran tilanneen asiakkaan muutamia mielessä olleita asioita. Ei ole vaatteet sen arvoisia että tähän revohkaan toiseen kertaan lähtisin, selviää huomattavasi pienemmällä ketutuksella kun hankkii vaatteet muualta. Mutta tsemppiä tulevaan, toivottavasti saatte asianne kuntoon.Seommoro!
*
Olen joululahjaksi tilannut kaksi vaatetta jotka olivat tarkoitus tulla talvikäyttöön. Talvi on kohta jo mennyt. Olen itse saanut myös ainakin 4 lupausta milloin tuotteet toimitetaan. Maksettu ne on marraskuun alkupuolella. En tiedä enää mitä tehdä, koska toisella vaatteella ei ole kohta enää käyttäjää...muuttaa muualle. Myös minusta on julmaa että tänne tulee koko ajan uutta mallistoa ja myytäviä tuotteita vaikkei vanhoja pystytä toimittamaan. Oudointa on myös se että tiedän muutaman ystävän jotka on tilannut kuukauden meidän jälkeen ja he saivat tuotteensa jouluksi toisin kuin eräät. Jos et pysty toimittamaan vaatteita nyt niin ilmoitatko ja palautat rahat takaisin. Sähköpostia olen laittanut viimeksi tällä viikolla eikä siihen ole vastattu. Nyt loppuu mun kärsivällisyys....ensi viikolla olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen jatketaan juttua sitten sen kautta.
*
Voin poistaa( tai voitte poistaa, kuten tapanne on?) turhat ja loukkaavat (?) kommenttini koska ne eivät todella tätä firman mainetta hetkauta ainakaan huonompaan suuntaan kun viimeisimpiä asiakkaiden kommentteja lukee. Ja vastapalveluksi toivon, että poistat nimeni tuolta kommentistasi! Hienoa tehdä syntipukki täysin syyttömästä ja varsin potentiaalisesta asiakkaasta. En suostu kyllä mustamaalaamisestanne minkäänlaista vastuuta ottamaan. Kyllä asiakaspalvelunne laatu mustaa maineenne ihan ilman mun ystävällisiä huomautuksia. Parempaa jatkoa olen toivonut ja toivottanut vilpittömästi jo moneenotteeseen
*
Itse olen tilannut talveksi pipon itselleni marraskuun puolessa välissä. Kaksi kertaa pipo on minulle postitettu, mutta kumpikaan ei ole tullut perille asti. Nyt olen muutaman sähköpostin asiasta laittanut ja edellisessä ehdotin kaupan purkua ja tilaan piponi muualta, vielä ei ole vastausta kuulunut...
*
juuh, tulipa vihdoin tännekkin paketti.. mutta,mutta.. haluan reklamoida tuotteen ja ylläri eipä kuulu vastausta säpöön.. näinköhän tässä käy niin että "palautus aika" umpeutuu ennenku saan edes vastausta reklamaatiosta.. :/
*
Lupaava yritys ja pilaa omat mahiksensa. Harmittaa yrittäjän puolesta, vaikka itse toimiikin väärin:(
Asiakas:
Ihanat! Voinko luottaa,että vaate tulee perille ennen kuin poika kasvaa koosta ulos? Uskallan tilata, jos jotenkin varmistuisi että saan maksamani vaatteen.
Nipsula:
Lakihan sen jo sanoo että maksetut tuotteet tulevat perille niinkuin pitääkin. Viime aikojen ongelmat eivät johdu siitä ettei meiltä olisi tuotteita toimitettu vaan aivan muista asioista postituksen kanssa. Joten edelleen meiltä voi rauhallisin mielin tilata, etenkin koska nykyisin kaikki toimitetaan seurattavina postipaketteina ja pikakirjeinä jolloin mitään ei pääse ainakaan postin matkassa katoamaan.
Asiakas:
Ok! Taidanpa tilata nämä:) Laittelen postia
hän on ke-to-yönä valittanut ettei ole saanut lähetystä, sitten on sen torstaina tai perjantaina saanut ja reklamoinut, ja nyt jo lauantaina pelkää reklamointiajan menevän umpeen kun ei ollut vielä vastausta saanut...anna mun kaikki kestää...
Ihan aiheellsta mun mielestä olla huolissaan tämän yrityksen suhteen!
Kyllähän tuolla on älyttömän paljon asiakkaita, jotka eivät ole saaneet maksettuja vaatteitaan. Osa odottaa vielä viime syksynä tehtyjä MAKSETTUJA tilauksia.
ihmettelen suuresti ihmisten kärsivällisyyttä, miksi kukaan ei jo herää ja mene tekemään rikosilmoitusta?
Kuinka monta tilausta (ja minkäarvoisia tilauksia) on maksettu mutta toimittamatta? Puhutaanko sadoista vai tuhansista euroista?
Ei siellä ole "älyttömästi" niitä maksaneita asiakkaita, vaan nimenomaan se kourallinen, mutta ne on ne äänekkäimmät.
Ei siellä ole "älyttömästi" niitä maksaneita asiakkaita, vaan nimenomaan se kourallinen, mutta ne on ne äänekkäimmät.
että on vain kourallinen maksaneita asiakkaita ja niistäkin suurin osa ei ole saanut maksamiaan tuotteitaan?
uskalla olla "liian" hankalia että saisivat rahalleen vastinetta edes joskus. Siis ajatuksena taustalla että jos yrittää sopuisasti hoitaa asian yrittäjän kanssa niin voi ehkä näin saada sen tilaamansa tuotteen joskus.