Kertokaas minkälaisia kakkuja aiotte huomenna isille tarjota?
Itsellä tavallinen kakkupohja tehtynä ja mietin miten täyttäisin ja koristelisin.
Kommentit (34)
aamulla saavat lapset koristella sen omien halujensa mukaan...
ja ihan lasten innostuksen ja ilon takia, muuten ei kakuista paljon perusteta.
Sitten maanantaina on miehen synttärit eli on oikein juhlaviikot. Silloin tarjoan Frödingen marenkikakkua. En ole koskaan ennen maistanut eli on pieni ylläri että miltä maistuu.
Viime vuonna oli kuva pyllyistä, mutta se ei o enää muotia, Lapset on hoidossa, etteivät näe tissikakkua....
Sydänkonvehteja omin pikku kätösin asettelen siihen päälle. ;)
mutakakku on Frödingen suklaakakku, siis sellainen, jossa ei ole kakkupohjaa, vaan se on sellasta ehtaa suklaahässäkkää koko torttu =)
hyvää ja voin vaan arvata kuinka paljon siinä on kaloreita
Ja mies kyllä ansaitsee kakkunsa.
Voisiks antaa munki miehel ku se saa muuten vaa tissikakkuu! Ku mul on periaatteet. Etten suostu seksiin enää koskaan ni voisiks auttaa. Missä sä asut??Me asutaan ruttaalla. 30 kilsaa pyttyältä ja 50 kilsaa persuusta.
Me asutaan ihan teiän naapurissa täällä avanteessa, n. 17km persauksesta nännilään päin. Mut varota miestäs, ettei käänny sit vahingossa hakoteille, tonne revantielle, ku toi viduskanristeys on aika hämäävä.
Meillä isi niin huono syömään makeaa,ja lapsetkin. Itse siinä sit vaan paisuisin...Ja muutenkin, tehdään isovanhemmille kierros, ja eiköhän tota makeaa saa siellä...
Mut jos sovitaan nii et tuut meille! Tää o hyvä juttu!! Kyllä mies nyt on hyvillään! Tissikakkua ja oikeeta piluskaa samana päivänä. Kato mun miehel o vaa sellanen lyttyyn menny pumpattava revohka. Ja tekopimpukka. Tää o hyvä. Ihania ihmisiä ja niin auttavaisia tällä palstalla!
Me voidaan tulla vastaanki. Meil o miehen kans sellaset samanväriset siwatuulipuvut ja pipot. sauvotaan rivakasti aina persuan polkua pitkin, et hitaampia heikottaa. Mun mies muistutaa petri munkkia. Et ihan kiva sun on sen kans nusasta. Se varmaan laulaa sitä levoton prinssi oon...
jotka tolleen imasee persaukseensa autoilijaraukat.
Luojankiitos hirvelle ei käyny kuinkaa.
Koristeeksi mietin suklaalla ja persikoilla väsääväni jotain.