Tekis mieli lähteä etelään.
Ihan vaan minä ja lapset. Esikoinen on 8 kk ja kuopus masussa, rv 11. Pärjäisköhän sitä viikon jossain tusinakohteessa? Oon ihan kypsä täällä kotona istumiseen ja näihin loskasäihin. Uskaltaiskohan tällä kokoonpanolla lähteä? Vai hajoonko mä sitten siellä esikoisen hoitamiseen ja tuskittelen kun on kuuma? Raskaus ei oo niin pitkällä että masu olis tiellä tai vaivais vielä.
Kommentit (5)
munkin tekisi mieli, vaikka tultiin kyllä Turkista n. 2 viikkoa sitten... kyllä tämä pimeys masentaa...
lainkaan kuuma. Jos olet hyvävoimainen, mikset pärjäisi. Itse olin alkuraskauksissa niin huonovointinen, etten olisi voinut kuvitellakaan. Toki matka voisi olla mukavampi, jos olisi ekstrakäsipari mukana.
Otat äkkilähdön tai sitten ihan kuvastosta. Joku Kanaria sopii ihan hyvin lomakohteeksi. Saatte hieman vaihtelua arkeen. Lämpötilat esim. Kanarialla tähän aikaan vuodesta 20-25 astetta eli tosi miellyttävä ilmasto, ei ollenkaan liian kuuma.
Se yhden hengenlisä matkassa helposti tuplaa lähilähdön hinnan.
Jos lähtee äkkilähdölle voi tulla halvemmaksi maksaa siitä 8 kuisesta aikuisenmaksu. Silloin se saa oman istuimen koneessakin.
Kyllä se aina kotiolot hetkeksi voittaa.
Itse lähtisin kans 3-vuotiaan ja masuasukin kans mutta ei ole just nyt ylimääräistä, muuten lähettäis porukalla. =)