Kuka OIKEASTI ystävä exän kanssa?
Me olemme parhaat ystävät ja nykyiselläni ei siihen ole mitään sanottavaa hän on sujut sen kanssa. Emme parisuhteessakaan mitään draamailleet, muttaa nyt olemme eron jälkeen todella hyvissä väleissä.
Onko täällä muita joiden ex ei ole k*sipää ja sinä et ole naputtava narttu :) ?
Kommentit (46)
Olen nyt tutustunut mieheen, joka käy esim. lenkillä exänsä kanssa ja lenkittää myös exän koiraa, jos ex on esim. lomalla. Tästä ei ollut mitään puhetta aiemmin ja ymmärsin, että mies on ollut tosi tyytymätön heidän suhteeseensa. Sattumalta törmäsin heihin lenkillä ja mies sitten selitteli jälkeenpäin, että ovat vaan ystäviä. Uskoako moista? Erosivat 7 kk sitten.
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Minä. Olemme olleet nuoresta asti kavereita, yhteinen koirakin on, asuu mun luona mutta mies hoitaa sitä mun kotona jos lähden reissuun. Lisäksi autellaan puolin ja toisin, mies auttelee myös mun iäkkäitä vanhempiani, ja käyttää asioilla ym.
Jos se ex vielä eron jälkeen on pakko pitää frendinä. Kannattaa miettiä miksi erositte. Olisko kuitenkin ollut jotain tehtävissä
Minä oon ystävä lapseni isän kanssa.