Tyttö haluaisi jopon
12 vuotias tyttö haluaisi jopon. Puolella luokalla on jopo.
Pitkää matkaa emme pyöräile, kavereille, kouluun, kauppaan jne...
Kannattaako jopoa ostaa vai onko vaan joku hetken muotioikku?
Ja onko Jopolla hyvä ajaa?
Kommentit (7)
Jopo on hyvä, koska se menee vuodesta toiseen ison säätövaran ansiosta. Hyvä on ajella!
Voisko tuo 24 olla hyvä 150 centtiselle vai käykö heti pieneksi?
Minulla on ollut jopo nuorena ja oli tosi huono ajaa ja hinkuttaa sillä pitempiä matkoja.
Toiseksi, minulla ei nyt ole rahaakaan joka muotioikkua ostella. Joten saa opetella, että kaikkea ei nyt maailmassa saa, vaikka puolella luokalla sellainen olisikin.
Se lienee siis sopiva 12-vuotiaalle.
ITse ostin juuri Jopon 11- ja 9-vuotiaille lapsille. Ovat tykänneet kovasti. Näyttää siltä, että koulun pihassa on tosi paljon Jopoja. On ollut jo monta vuotta.
Jopoja saa käytettynä esim. huuto.netistä. Toki niitä myös varastetaan paljon, joten kannattaa varmistaa, että myyjällä on kaikki avaimet, ostokuitti tms. tallessa. Uuden saa kaupasta hieman alle 400 €:lla, mutta käytettyjen hinnat ovat yllättävän kovat. Näyttää, että muutaman vuoden vanhasta pyörästä saa vielä helposti 300 €. Itse päädyin ostamaan uudet pyörät.
yli 135 cm pituinen. Hyvin sillä ajaa 190 cm pituinenkin eli säätöjensä ansiosta todella pitkäikäinen.
ja lyhyitä matkoja sillä on tosi kiva ajaa, tavallisella pyörällä joutuu usein polkemaan etunojassa, mikä sopii hyvin pitemmille matkoille ja nopeampaan vauhtiin. Jopo on ihan mainio kaupunkipyörä, ja meillä päin ei nuorilla juuri muita pyöriä enää olekaan.
Itselläni on Jopo ja sillä on ihana ajaa! Itse asiassa 13-vuotias poikani on lakannut käyttämästä omaa maastopyöräänsä ja ajaa kouluun minun Jopollani, koska se on kuulemma kivaa (matka 6 km suuntaansa). Minun Jopossani ei ole edes vaihteita.
Olen melko lyhyt (157 cm), joten monet 12-vuotiaat tytöt ovat varmasti lähes samanpituisia. Ainakin minun kokoiselleni Jopo on ihan ykkönen.