Kuka OIKEASTI ystävä exän kanssa?
Me olemme parhaat ystävät ja nykyiselläni ei siihen ole mitään sanottavaa hän on sujut sen kanssa. Emme parisuhteessakaan mitään draamailleet, muttaa nyt olemme eron jälkeen todella hyvissä väleissä.
Onko täällä muita joiden ex ei ole k*sipää ja sinä et ole naputtava narttu :) ?
Kommentit (46)
Olemme olleet ystäviä yli 20 vuotta. Soittelemme ja kyläilemme puolin ja toisin. Jopa ex-anopilla käyn edelleen kylässä. Exä on aina ollut ja tulee aina olemaan minulle rakas, mutta ei romanttisessa mielessä. Enemmänkin sisko ja sen veli -meiningillä. Myös ei yhteiset lapsemme ovat kavereita keskenään.
Me ollaan. Oltiin yhdessä 15 vuotta, teineistä asti, joten hän on ihminen joka tuntee minut edelleen kaikista parhaiten ja hänelle voin puhua sensuroimatta ihan mistä vain. Uuden mieheni kanssa olen seurustellut pari vuotta, ja alkuun hän ihmetteli että miksi pitää olla yhteyksissä entiseen, mutta huomasi pian ettei hänellä ole syytä minkäänlaiseen mustasukkaisuuteen.
Meillä on eksän kanssa välimatkaa monta sataa kilometriä joten emme näe toisiamme, mutta viestittelemme facessa viikottain ja soittelemmekin silloin tällöin. Suhteemme kaatui siihen, että olimme vuosia kuin sisaruksia suhteessamme ja halusimme tulevaisuudelta eri asioita (mm. minä lapsen, hän ei). Silti hän on tosi ihana ihminen ja hänestä saa joku nainen oikein hyvän miehen.
Olemme hyvissä väleissä, ei ole mitään syytä riidellä. Romantiikkaa ei ole, ei se kuulu ystävyyteen.
En ole koskaan ymmärtänyt miten exän kanssa voi olla ystävä. Itse en pysty olemaan missään tekemisissä exien kanssa enkä halua että puolisonikaan on.
Mä olen. Ollaan exän kanssa oltu jo vuosia kuin sisko ja veli.
Täällä myös! Puoleen vuoteen en kestänyt nähdäkään jätetyksi tulemisen jälkeen, tuli niin paha olo, mutta kun siitä pääsin yli olen todennut että sovimme paremmin ystäviksi :) tänään taas nähdään, tulee kanssani leipomaan huomista varten :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:59"]Olen exän kanssa hyvä ystävä. En vain enää ajattele häntä exänä. Vaan ihan pelkkänä ystävänä. Valitettavasti hänen nykyisen on täysin vittu pää... Joten näemme nykyisin vähemmän. En halua "kuluttaa" liiaksi hänen aikaansa jottei nykyinen ala valittaa, enkä missään tapauksessa hakua nähdä nykyistä. Onneksi vaikuttaa siltä että ovat lähdössä eri suuntiin.
[/quote]
Sinä se olet jonka pitää hävitä maisemista.
Vierailija kirjoitti:
hyvät ystävät. Naidaan vielä viikottain....
Jos on säännöllinen seksuaalinen yhteys ja tapaa säännöllisesti, niin kysymyshän on parisuhteesta.
Oikein hyvissä väleissä ollaan. Parisuhde ei toiminut, mutta muutenhan kyseessä on ihana ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Me olimme parhaita ystäviä parisuhteessa ja olemme sitä edelleenkin, 6 vuotta eron jälkeen. Parisuhteessa emme voineet emmekä koskaan voi jatkaa, emme sovi yhteen päivästä toiseen saman katon alla, mutta kun voimme tavata harvemmin ja ilman sitoumukia niin olemme tosi hyvät ystävykset.
Ei parisuhteessa ole pakko asua saman katon alla.
Kertokaapa mulle mitä tällaisesta ootta mieltä. Olen eronnut exääni 5 vuotta sitten ja olemme jääneet kavereiksi sen jälkeen. Olemme kyllä välissä käyneet panemassa mutta kaveruus on edelleen säilynyt. 2 vuotta sitten viimeksi päädyimme sänkyyn mutta kavereita edelleen ollaan eikä kumpikaan halua toista takaisin. Nykyinen mieheni ei halua että olen missään väleissä tämän exän kanssa vaikka minun puoleltani se on mahdotonta koska meillä on samat kaverit. Hän kieltää minua sitten menemästä kavereiden tykö jossa tämä exä on. Joudun rajoittamaan omia menoja sen takia että mies ei usko että meidän välillä ei ole mitään. Hän on heti jättämässä minua jos kuulee että olen edes törmännyt häneen ja jutellut. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa.? Muut kaverini joutuvat miettimään että saako nähdä exääni koska mieheni suuttuu siitä että olen ollut samassa tilassa vaikka en ole itse kutsunut exääni paikalle vaan muut kaverini. Auttakaa :( tästä kärsii kaikki. Myös kaverini.
Tapasin erään tyttöystäväni, kun hänellä oli raju ero vielä kesken. Olivat siis kyllä eronneet, mutta ilmeisesti mies ei niin vain meinannut siihen suostua. Oli jopa "kaapannut" autoon ihan mun ja tän naisen suhteen alkuvaiheessa kyselemään mitä lie juttuja. Lopulta ajan kanssa musta ja tämän naisen exästä tulikin parhaat kaverit vuosiksi. Ja tämän naisen kanssa ollaan vieläkin tekemisissä, vaikka on naimisissakin jo toista kertaa eromme jälkeen, josta toki onkin jo se viitisentoista vuotta. t: Mies vailla vihaa ja mustasukkaisuutta
Sairasta, riippua jossain romanttisessa mielikuvassa kiinni.valit kylmasti poikki vaan.
Sairasta epatodellista heratkaa kuinka voitte Olla exsanne kanssa ystavia.valit poikki vaan kylmasti.Jo's loydatte uuden kaverin niin alkaa ainakaan riippuko kiinni exsasassanne. Kumpi on tarkeampi exsanne vai uusi suhteenne ...hmmm...kumpaanhan siis tosiaan kannattasisi santsata????????
Heratkaa.on todella sairasta ja kieroutunutta ajattelua olla tekemisissa exasansa kanssa.valit poikki ja Silla Selva piste ei mitaan Muttia.uusi elama uuden rakkaan Kanssa on edessasi se on se juttu Johon kanttaa panostaa Eika tuhlata elamaansa johonki e xsansa kanssa taysin turhaan hopotykseen.
En halua olla ystävä exien kanssa. En näe siinä järkeä. Minulla ei ole lapsia. Toki jos on lapsia niin on hyvä olla väleissä ettei tarvitse riidellä lasten takia.
Kyllä jotkut pystyy. Esim näyttelijä Esko Salminen jolla on exiä pilvin pimein. Luin jostain että ovat viettäneet isolla porukalla joulua ym.
Minäkään en tajua, etenkään lapsiperheiden kohdalla
1) miksi erota parhaasta ystävästä? Mitä järkeä?
2) jos ongelma onnhikiset sukat tai muu siivouskäsitys, niin miksi erota? Miksi ei jatkaa parisuhteessa eri asunnoista käsin? Jos kerran toinen on niin mahtava
3) jos ongelma on, ettei ole seksuaalista sidettä, niin miksi alun perinkin yritti tehdä ystävyydestä parisuhteen?
Sen vielä ymmärrän, että seurusteleva pari huomaa erehtyneensä rakkauden laadusta, mutta en millään ymmärrä, että lapsiperhe hajotetaan, vaikka ollaan hyviä ystäviä. Ystävyys on hienointa, mitä ihmisten välillä on. Onnellinen on hän, jonka puoliso on myös paras ystävä.
En halua olla exäni kanssa missään tekemisissä. Meillä on kolme yhteistä lasta ja ex hylkäsi lapsensa, kun minä halusin eron. Joku säälittävä yritys kostaa minulle. Naurettava pelle koko mies.
Seurustelen miehen kanssa, jonka paras ystävä on hänen ex. Heillä yhteiset lapset.
Miksi olisin? Ei mitään syytä, ei mitään järkeä.
Olen exän kanssa hyvä ystävä. En vain enää ajattele häntä exänä. Vaan ihan pelkkänä ystävänä. Valitettavasti hänen nykyisen on täysin vittu pää... Joten näemme nykyisin vähemmän. En halua "kuluttaa" liiaksi hänen aikaansa jottei nykyinen ala valittaa, enkä missään tapauksessa hakua nähdä nykyistä. Onneksi vaikuttaa siltä että ovat lähdössä eri suuntiin.