Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eläköön etätyö!

Vierailija
10.01.2012 |

tänään olen jo tehnyt töitä, laittanut lapset koulutielle, hoitanut pyykkiä, tiskejä, juonut kahvia ja nyt on hampaat valkaistumassa. ja saan nauttia kauniista siististä, hiljaisesta kodista!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa

Vierailija
2/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjailen, kääntelen ja vääntelen tekstejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä teen esimerkiksi viikon putkeen kotona etänä, arvostan paljon työpaikalla olevia kahvitaukoja, lounastunteja, sosiaalisuutta. Kotona ei tule pidettyä säännöllisiä taukoja.

Vierailija
4/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä vaan pyörin ympäri taloa kuin väkkärä

ja kolleegoihin voi pitää yhteyttä sähköpostitse.

t. ap

Vierailija
5/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siivota.

Vierailija
6/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä valkaiset hampaitasi?Itsellä yotuelin puikko ja hammastahna,ihan jees ainetta.7h pakkausta en ole vie kokeillut :)

Vierailija
7/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle alkoholi alkoi maistua melkein päivittäin. Hoitaa työnsä, joten työnantajalla ei hajuakaan asiasta, luulen...

Vierailija
8/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen jo tehnyt töitä, laittanut lapset koulutielle, hoitanut pyykkiä, tiskejä, juonut kahvia ja nyt on hampaat valkaistumassa. ja saan nauttia kauniista siististä, hiljaisesta kodista!

Minullakin on tänään etäpäivä, mutta ei tässä mitään kotitöitä ennätä tekemään.

Nyt olen ruokatauolla ja samalla surffaan av:lla :D mutta muuten teen ihan oikeasti töitä.

Vierailija
9/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätyö ei ole kotityö, vaan työnantajan työ. Mutta silloin kun työkaverit töissä menee kahville, minä lataan pesukoneen kotona. Ja ruokatunnilla käyn ripustamassa narulle. Aikaa säästyy myös työmatkoilta, 20-30min/suunta. Sen ajan kulutan kodin ja itseni hyväksi.

Vierailija
10/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän kuukaudessa. Ilmeisesti enempi veisi toimistojyrsijät pois työantajan valvovan silmän alta. Muuten etätyö olisi fiksua; työmatkojen ympäristökuormittavuus vähenisi, työinto voisi löytyä uudelleen, olisi enemmmän joustoa jne.

Vierailija
11/11 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntaansa, joten pyrin pitämään 1-2 etäpäivää viikossa. Yleensä on niin kiire, että aamulla koneeseen laittamani pyykit ripustan narulle vasta klo 15 jälkeen. Mutta luksusta on se, että olen kotona kun lapset lähtevät/tulevat koulusta ja matkoihin ei mene aikaa!