eläköön etätyö!
tänään olen jo tehnyt töitä, laittanut lapset koulutielle, hoitanut pyykkiä, tiskejä, juonut kahvia ja nyt on hampaat valkaistumassa. ja saan nauttia kauniista siististä, hiljaisesta kodista!
Kommentit (11)
Mutta kun minä teen esimerkiksi viikon putkeen kotona etänä, arvostan paljon työpaikalla olevia kahvitaukoja, lounastunteja, sosiaalisuutta. Kotona ei tule pidettyä säännöllisiä taukoja.
kyllä minä vaan pyörin ympäri taloa kuin väkkärä
ja kolleegoihin voi pitää yhteyttä sähköpostitse.
t. ap
Millä valkaiset hampaitasi?Itsellä yotuelin puikko ja hammastahna,ihan jees ainetta.7h pakkausta en ole vie kokeillut :)
jolle alkoholi alkoi maistua melkein päivittäin. Hoitaa työnsä, joten työnantajalla ei hajuakaan asiasta, luulen...
tänään olen jo tehnyt töitä, laittanut lapset koulutielle, hoitanut pyykkiä, tiskejä, juonut kahvia ja nyt on hampaat valkaistumassa. ja saan nauttia kauniista siististä, hiljaisesta kodista!
Minullakin on tänään etäpäivä, mutta ei tässä mitään kotitöitä ennätä tekemään.
Nyt olen ruokatauolla ja samalla surffaan av:lla :D mutta muuten teen ihan oikeasti töitä.
etätyö ei ole kotityö, vaan työnantajan työ. Mutta silloin kun työkaverit töissä menee kahville, minä lataan pesukoneen kotona. Ja ruokatunnilla käyn ripustamassa narulle. Aikaa säästyy myös työmatkoilta, 20-30min/suunta. Sen ajan kulutan kodin ja itseni hyväksi.
päivän kuukaudessa. Ilmeisesti enempi veisi toimistojyrsijät pois työantajan valvovan silmän alta. Muuten etätyö olisi fiksua; työmatkojen ympäristökuormittavuus vähenisi, työinto voisi löytyä uudelleen, olisi enemmmän joustoa jne.
suuntaansa, joten pyrin pitämään 1-2 etäpäivää viikossa. Yleensä on niin kiire, että aamulla koneeseen laittamani pyykit ripustan narulle vasta klo 15 jälkeen. Mutta luksusta on se, että olen kotona kun lapset lähtevät/tulevat koulusta ja matkoihin ei mene aikaa!
kiinnostaa