En saa seksiä kotoan tarpeeksi, saanko pettää?
minusta on väräin jos hän ei nauti, niin hän kieltää minultakin sen ilon. Jos hommaan panokaverin ja pidän asian salassa, kai saan niin tehdä? Erota en halua. Hän on muuten maailman paras mies.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2012 klo 13:46"]...tuollainen mies joka on fyysisesti kome, hyvin puoleensavetävä mutta seksi on hänelle pakkopullaa.
ap
[/quote]
Oleko täysin varma että vika on pelkästään miehessä, ettet itse tee tai sano jotain mikä kenties saa ne miehesi sinua kohtaan tuntemat halut katoamaan?
petin miestäni ihanan tyypin kanssa, sain paljon hyvää seksiä. nyt harmittaa ainoastaan se, että en tehnyt noin jo paljon aiemmin. ei kannata kieltää halujaan jinkun toisen vuoksi. kenelle elät, itsellesi vai miehellesi vai peräti yhteiskunnalle, joka sanelee moraalisääntöjä?
Täällä miespuolinen kohtalotoveri, joka on vastaavia ajatuksia pyöritellyt mielessään tässä hetken aikaa. Ehkä täältä löytyisi joku jonka kanssa voisi yhteisen hetken silloin tällöin luottamuksella jakaa, ja piristää toistemme arkea. Jos olet Oulun suunnalta, saa viestittää jaippe at yahoo piste com, saat vastauksen kolmekymppiseltä, ehdottomasti katseenkestävältä mutta ei pinnalliselta, toisen huomioonottavalta pitkältä mieheltä.
oma vakituinen salarakas on paras ratkaisu. Ei tarvitse pelätä tauteja yms. Toimii.
sama homma täällä, meillä menee näin miehellä menee 5 minuuttia ja EIHÄN siinä edes ehdi nauttia kun toinen tulee jo ?
ollaan oltu 3 vuotta yhdessä ja tää on alkanut ilmetä vasta vähä aika sitten ..
rakastan häntä, mutta tuntuu välillä, että se kunnon seksi on hävinnyt ..
mutta sitten se, että en halua pettää häntä jos puhelinseksi lasketaan pettämiseksi ?
En kyllä lähtisi toisen selän takana tekemään mitään tuollaista. Seksi on tärkeää minullekkin, mutta ennemmin laittaisin toisen tunteet etusijalle kuin omat haluni. Ainakin kysyisin ensin kumppaniltani lupaa käydä vieraissa ja jos hän ei sitä antaisi niin jättäisin hänet. Miksi kukaan edes haluaisi elää kylmässä avioliitossa jos jonkun toisen kanssa on parempi olla?
Mielestäni pettäminen on perseestä, vieraissa käynti ei. Tollasta tilannetta ei missään nimessä pidä päästää kehittymään. Kissa pitää pläjäyttää pöytään välittömästi kun tuntuu siltä, ettei saa seksiä tarpeeksi. Pitää yrittää saada aikaan jonkunlainen konsensus asian suhteen. Jos asia ei sovittelemalla parane, pitää ottaa kovemmat konstit käyttöön. Eli joko lupa käydä vieraissa, tai sitten ero.
Kenenkään ei missään parisuhteessa tarvi puutetta, tai varsinkaan totaaliseksittömyyttä hyväksyä. Asiosta pitää kuitenkin pystyä puhumaan ja neuvottelemaan. Ero sitten tietenkin se viimeinen vaihtoehto, mutta sekin parempi kuin pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2012 klo 13:34"]
minusta seksin harrastaminen jonku muun kanssa ei ole pettämistä, rakastuiminen toiseen sen sijaan on.
ap
[/quote]
Entä jos miehesi kertoisi sinulle että on seksuaalisesti kiinnostuneempi nuoremmista ja kauniimmista naisista. Olisiko silloin ok, että miehesi harrastaisi seksiä muiden kanssa ja sinä vastaavasti saisit etsiä seksiä muualta.
Tilanne olisi reilu, eikä kumpikaan pettäisi? M40
[quote author="Vierailija" time="09.01.2012 klo 13:21"]minusta on väräin jos hän ei nauti, niin hän kieltää minultakin sen ilon. Jos hommaan panokaverin ja pidän asian salassa, kai saan niin tehdä? Erota en halua. Hän on muuten maailman paras mies.
[/quote]Et saa. Teet valinnan tai yrität korjata tilannetta.
en millään ymmärrä miten ihmiset määrittelevät suhteen hyväksi vaikka siinä ei ole seksiä!! Se on ystävyyttä. Ero on oikea ratkaisu, voihan ystävyys exän kanssa jatkua silti.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2012 klo 13:21"]minusta on väräin jos hän ei nauti, niin hän kieltää minultakin sen ilon. Jos hommaan panokaverin ja pidän asian salassa, kai saan niin tehdä? Erota en halua. Hän on muuten maailman paras mies.
[/quote]
Tottakai saat pettää, koska se ei ole mieheltäsi millään lailla pois. Ei kannata kuitenkaan hyväksyä että mies käy vieraissa, koska jo nykyisen seksin määrän huomioiden se kertakin on sulta pois.
Onko arvon rouville tullut mieleen, että voisivat itse antaa haluttomille miehilleen luvan käydä vieraissa? Ehkä sen kautta lupa irtoaisi teillekin ja saisitte uutta väriä suhteeseenne. Ainakin se lisäisi luottamusta ja antaisi aiheen keskustella seksistä hedelmällisellä tavalla. Keskustelua te kyllä tarvitsette, sillä jos jompaa kumpaa ei seksi suhteessa kiinnosta, on jossain jotain pahasti vialla. Haluttoman osapuolen syyttäminen ja syyllistäminen ei ainakaan ole oikea tapa lähestyä ongelmaa. Antakaa jotain miehillenne (vaikka seksiä vieraan kanssa), niin todennäköisesti saatte itsekin jotain vastineeksi. Tietysti jos itse ette kestä ajatusta miestänne toisen naisen kanssa, niin tämä ei toimi.
Mutta tuntuu absurdilta laittaa mies vieraisiin, kun ei lähtökohtaisesti jaksa omaakaan vaimoa panna kun puolivuosittain :)
Mutta toki saattais saada siitä jotai virkeyttä seksielämään .-.. tai sitten ei. Kieltämättä pistää uuteen näkökulmaan senkin että haluisinko kuitenkaan että se oma mies kutee jonkun muun kanssa .. EN -> mutta jos tämä ongelma ratkeaisi sillä, niin no problemos!!!
Mutta kyllä se vähän oudolta kuulostaa, että aviopari ratkaisee seksiongelmat käymällä molemmat vieraissa :S
Ei syty millään enää mihinkään :/. Olen ihan nätti ja normaalipainoinen, enkä edes nalkuta juuri koskaan. Mies ei vaan halua. Hän ei halua edes keskustella seksistä, joten olen miettinyt, että a) joko hän on homoseksuaali, joka on kaapissa tai b)hänellä on erektio-ongelmia, mistä ei halua puhua.
mutta näin 23-vuotiaana en ole saanut seksiä viime uuden vuoden jälkeen. Mies ei anna. Hänen ei tee mieli. Häntä väsyttää. Mitä, taasko?
Omat kädet on kivat, kun ei ole mahdollisuuksia mihinkään muuhun, mutta kun ihminen jota rakastaa eniten maailmassa ja joka tekee mulle hyvää ja jolle mä pystyn tekemään hyvää, kääntää joka ilta selkänsä... Ei tunnu mitenkään mieltäylentävältä.
Kuten tuossa joku aiemmin totesikin, oman miehen torjunta vaikuttaa itsetuntoon ja siihen, miten koen itseni. Olen typerä ja automaattisesti ajattelen, että minussa on jotain vikaa, kun mies taas käänsi kylkensä.
Väkisin tulee mieleen, että haluan edes kerran kolmeen kuukauteen kunnon panon. Miehen, joka panee minua. Saisin edes kerran tänä vuonna oikein kunnolla, ehkä sen voimalla jaksaisin taas hetken.
Olen tosissani harkinnut pettäväni miestäni.
Ja ne, jotka heittävät, että miksette jätä miehiänne kerran pihtaavat.. Meillä menee miehen kanssa muuten todella hyvin, rakastan häntä koko sydämestäni ja hän on paras ystäväni. Tämä on ainoa osa suhdettamme, jossa mättää.
Otappa rohkeesti omat kädet ja dildo käyttöön ja pidät omaa kivaa siinä ukkos vieressä. Veikkaampa, että saat kaverin mukaan leikkeihin.
mutta näin 23-vuotiaana en ole saanut seksiä viime uuden vuoden jälkeen. Mies ei anna. Hänen ei tee mieli. Häntä väsyttää. Mitä, taasko?
Omat kädet on kivat, kun ei ole mahdollisuuksia mihinkään muuhun, mutta kun ihminen jota rakastaa eniten maailmassa ja joka tekee mulle hyvää ja jolle mä pystyn tekemään hyvää, kääntää joka ilta selkänsä... Ei tunnu mitenkään mieltäylentävältä.
Kuten tuossa joku aiemmin totesikin, oman miehen torjunta vaikuttaa itsetuntoon ja siihen, miten koen itseni. Olen typerä ja automaattisesti ajattelen, että minussa on jotain vikaa, kun mies taas käänsi kylkensä.
Väkisin tulee mieleen, että haluan edes kerran kolmeen kuukauteen kunnon panon. Miehen, joka panee minua. Saisin edes kerran tänä vuonna oikein kunnolla, ehkä sen voimalla jaksaisin taas hetken.
Olen tosissani harkinnut pettäväni miestäni.
Ja ne, jotka heittävät, että miksette jätä miehiänne kerran pihtaavat.. Meillä menee miehen kanssa muuten todella hyvin, rakastan häntä koko sydämestäni ja hän on paras ystäväni. Tämä on ainoa osa suhdettamme, jossa mättää.
Otappa rohkeesti omat kädet ja dildo käyttöön ja pidät omaa kivaa siinä ukkos vieressä. Veikkaampa, että saat kaverin mukaan leikkeihin.
On kokeiltu vaikka mitä. Olen ostanut seksileluja, seksikkäitä alusvaatteita, olen pari kertaa antanut peppua koska mies sitä aikoinaan hinkui. Nyt ei kelpaa sekään. Edelleen katkerana väitän, etä aikoinaan olin valmis tekemään mitä tahansa seksielämämme suhteen, nyt olen huomannut ettei mikään tunnu auttavan.
Mies ei halua minkäänlaiseen terapiaan eikä kuuntele asiasta "motkotusta."
Koittakaa nyt asettua sen toisen osapuolen asemaan, hyvänen aika. Seksi on iso osa parisuhdetta ja jos siinä ei käy halut yksiin, on parempi erota (varsinkin kun olette ilmeisesti vielä aika nuoria).
Koittakaa nyt asettua sen toisen osapuolen asemaan, hyvänen aika. .
Saat asian kuulostamaan siltä, että halutonta pitää ymmärtää. Parisuhde on kompromisseja, myös sitä jolla on haluja tulee ymmärtää.
Kun aloimme seurustelemaan, minulle olisi seksi kelvannut 14 kertaa viikossa: kerran aamulla ja kerran illalla. Nyt useamman vuoden jälkeen optimi mielestäni olisi 2-3krt/vk. Kuitenkin mieheni on määritellyt että kerta kolmeen viikkoon on sopiva tahti. Ja tähän tahtiin saankin. Ei mene halut yks yhteen, mutta omasta mielestäni minä olen tehnyt kompromissin mutta mieheni ei.
Oletko hankkinut itsellesi leluja, joiden kanssa leikit niin, että miehesikin näkee tämän? Itselläni temppu on toiminut usein mainiosti, eikä ole mieskään sen jälkeen valittanut haluttomuuttaan ;)
Toinen vinkki olisi, että menisitte parisuhde- tai seksiterapeutille. Haluttomuuteen on kuitenkin jokin syy.
kolmas keino olisi, että sanot suoraan miehellesi, että tämä ei riitä, ja jos sitä ei kotoota saa, niin sitten haet muualta. Salassa en kuitenkaan koskaan pettäisi ja aina antaisin miehelleni kotona, kun seksiä haluaisi.
Teillä taitaa olla parisuhteessa selvittämättömiä asioita, jotka painavat miestä. Onko painoa tullut lisää, mites raha-asiat? Onko töissä jokin muuttunut, joku kuollut, lapset, naimisiinmeno, herätys siihen, että tässäkö tämä elämä nyt meneekin... Niin paljon selvittämättömiä kysymyksiä ja niin vähän uskallusta selvittää asioita.
Meillä toimii henkinen puoli hyvin mutta en saa vaimoani tyydytettyä. Siispä sovimme "opintomatkoista" vaimolleni, jolloin hän saa käydä vieraissa. Vaimo on tyytyväinen ja minä saan tyydytettyä omat tarpeeni masturboimalla. Toki matkojen jälkeen säpinää meillä myös keskemämme :)