Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa seksiä kotoan tarpeeksi, saanko pettää?

Vierailija
09.01.2012 |

minusta on väräin jos hän ei nauti, niin hän kieltää minultakin sen ilon. Jos hommaan panokaverin ja pidän asian salassa, kai saan niin tehdä? Erota en halua. Hän on muuten maailman paras mies.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse omat valintasi arvojesi mukaan ja elä niiden kanssa. Älä täältä mitään synninpäästöä etsi.

Vierailija
2/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikaa joku muu ratkaisu. Miksi muuten olette yhdessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
4/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikaa joku muu ratkaisu. Miksi muuten olette yhdessa?

sulle ilmeisesti seksi ei ole tärkeätä, tai sitten te harrastatte sitä kuin jotkut pupukat.

ap

Vierailija
5/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sitä mieltä että minulle kerran kuussa pikaset saa myös riittää.

ap

Vierailija
6/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sitä mieltä että minulle kerran kuussa pikaset saa myös riittää. ap

sietämään tai eroamaan. Siinäpä ne.

Pettäminen on aina väärin, mutta ymmärrettävää joskus. Eroaminen on suoraselkäisintä.

Vierailija
7/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta seksin harrastaminen jonku muun kanssa ei ole pettämistä, rakastuiminen toiseen sen sijaan on.

ap

Vierailija
8/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä mielestäni itsekästä ja oikeuttaa harrastamaan sitä muualla. Avioliittoon kuuluu seksi, nimenomaan.

ap

Vierailija
9/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin äiti opetti minulle... seksin puutteeseen ei oo kukaan vielä kuollut ja jos niin kova himo on niin osta vaikka dildo!!

Vierailija
10/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, välillä harvemminkin. Tämä johtuu siis ihan miehen haluttomuudesta, jolle ei ole osannut sanoa mitään "järkevää" syytä, ei kuulemma vain tee mieli.

Minulle tämä ei ole alkuaankaan tarpeeksi. Hyppisin ilosta jos seksiä olisi edes kerran kaksi kuukaudessa. Mutta ei. Tämä syö naista, aina saan pakit vaikka yrittäin miten "vietellä" miestä.

Vientiä olisi toisaalla, mutta epäröin. Parisuhde on muutoin ihan hyvällä tolalla, vain seksi käytännössä puuttuu ja se tekee minut hulluksi. Seksi ei ole tärkeintä parisuhteessa (siis minulle) mutta se on yksi sen osa-alueista.

Varmaan tapoin miehen loputkinhalut, kun vihjaisin, että menen vieraisiin jos tilanne ei parane. Toisaalta, tiedän, että jos jään kiinni, tämä avioliitto on ohi enkä tiedä, onko seksi sen arvoista, että lapset joutuvat kärsimään eron.

Hankalaa on =/

Vierailija
11/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitäisi vaan hoitaa niin ettei jää kiinni.

Minä pidän seksistä ja en ymmärrä kuinka minulla on tuollainen mies joka on fyysisesti kome, hyvin puoleensavetävä mutta seksi on hänelle pakkopullaa.

ap

Vierailija
12/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin muutaman kerran juuri tästä syystä. (meillä tosiaan kans ihan pikanen setti seksiä n. kerran kuussa, riittää miehelle hyvin, minulle ei. Hän ei ole kiinnostunut tulemaan juurikaan vastaan tässä asiassa. Muuten ihana mies.)

Niin mä petin tästä syystä, ja asia vaivasi mua niin sairaasti että kerroin miehelleni jonkun ajan päästä, ja hän antoi anteeksi, ymmärsi kai.

En olisi uskonut sitä pahan olon määrää mikä siitä hetkellisestä seksuaalisen tyydytyksen tunteesta joutui maksamaan.. nykyään mieluummin kärsin puutteesta (harrastan mainiota masturbaatiota aktiivisesti) ja yritän keskittyä suhteemme hyviin puoliin, kuin pettäisin seksin takia. Jotenkin huomaan omankin libidon laimentuneen vähitellen, mikä toisaalta vähän surettaa koska nautin ennen seksistä ihan mielettömästi.

Mutta kysymys on vaikea ja tiedän millaisia tunteita herättää kun on koko ajan se vähän puutteessa oleva, se vähän aktiivisempi osapuoli.. ruinaamassa ja sitten nuolemassa haavoja pakkien jälkeen 2-3k /vk. Itsetunnolle se eniten käy, vaikka muuten seksinpuutteen kestäisikin.

Meillä mies onneksi antaa hellyyttä kohtuullisen mukavasti ja pitää sylissa ja halii.. se vähän helpottaa.

MÄ ajattelen kyllä, että nykyaikainen tasa-arvoinen ja hyvän itsetunnon omaava mies voisi jopa antaa luvan naiselleen käydä vieraissa joskus, jos libidot on näin erilaiset. Mutta ei sellaisia miehiä taida olla todellisuudessa olemassakaan :)

Tsempit sulle!!

Vierailija
13/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät anna munaa pitkässä suhteessa, kun alkuhuuma loppuu ja sitten eivät anna hakea munaa muualtakaan,kun ovat niin mustasukkaisia. Eli naisen pitää kärsvistellä vaan puutteessa ja impomiehet köllöttelevät vaan sohvalla vaimojaan vartioiden. Mitä se on keneltäkään pois, jos puoliso saa kaipaamaansa seksiä, jota kotona ei heru?

Vierailija
14/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät anna munaa pitkässä suhteessa, kun alkuhuuma loppuu ja sitten eivät anna hakea munaa muualtakaan,kun ovat niin mustasukkaisia. Eli naisen pitää kärsvistellä vaan puutteessa ja impomiehet köllöttelevät vaan sohvalla vaimojaan vartioiden. Mitä se on keneltäkään pois, jos puoliso saa kaipaamaansa seksiä, jota kotona ei heru?

Mikä siinä on niin vaikeeta ettiä kokonaan uus mies...joka ei tylsisty.

Sinun mielipiteesi pettämisestä ei yksistään riitä. Tuo asia koskettaa miestäsi yhtä lailla kun sinua.

Vierailija
15/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin juuri samaa, mutten vielä pysty.

Rakastan häntä liikaa.

Pihtaava mies on peevelistä ) :

Vierailija
16/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua kieltäytymällä siitä mihin on lupautunut.

itse en ymmärrä lainkaan sitä, että tällaiset lupauksen pettäjät sitten jaksavat paasata fyysisestä pettämisestä jälkikäteen - ikäänkuin jälkikäteen ovat vaatimassa itselleen sellaista, joka ei heille kelvannut!

Vierailija
17/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos itse ei halua seksiä eikä nauti siitä, niin miksi ihmeessä se nautinto pitää kieltää siltä omalta elämänkumppaniltakin? Uskoisi, että jos rakastaa puolisoaan, niin haluaa tämän voivan hyvin niin henkisesti kuin fyysisetikin - seksuaalista hyvinvointia unohtamatta. Mutta ilmeisesti seksuaalinen haluttomuus oikeuttaa äärimmäisen itsekkyyden seksissä ja oikeuttaa kieltämään seksuaalisen nautinnon myös kumppanilta. Rakkauttako? Ei todellakaan, vaan omistamista.

Vierailija
18/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan myös liikaa pettääkseni, mutta kyllähän tää seksittömyys käy mielenterveyden päälle aika rankasti.

Rakastan häntä liikaa.

Vierailija
19/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan myös liikaa pettääkseni, mutta kyllähän tää seksittömyys käy mielenterveyden päälle aika rankasti.

Rakastan häntä liikaa.

Miten se käy mielenterveyden päälle? Miltä se tuntuu? Miten se eroaa vaikka normaalista "vitutuksesta"?

Itse olen varmaan sellainen pihtaaja ja minusta on jotenkin tdella vaikea ymmärtää miten tuollainen ongelma vaikuttaa ihmiseen.

Vierailija
20/73 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään lupaa pettämiseen, kun halutaan pitää se mies ja saada munaa maailmalta.

Kysy ap vaikka mieluummin vihkipapilta, että onko sallittua.

Eroa hyvä nainen ja sitten hankit seksiä itsellesi vaikka, joka ilta eri miehen kanssa. Jos siis seksistä on onnesi kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan