Arvaa painoni! Ei herkille.
Kommentit (113)
100.2?! Sulla on BMI enempi kuin mulla ja joka paikasta silti hoikempi! Tasan ei käy onnen lahjat...
77
Ne on hirveitä:( Ei lähde pois edes laihduttamalla. Olen 27v ja 3 lasta. Paljastan painon pian. Hyviä arvauksia. Tästä saa motivaatiota laihdutukseen.
ap
Suosittelen sulle lämpimästi GERNETICIN SYNCRO-voidetta!!!Sillä saat aivan vaaleiksi arvet.Toinen vaihtoehto on EXUVIANCEN AHA-hoidot,arvet lähtevät niilläkin!Kaunis sopusointuinen kroppa!Tsemppiä laihdutukseen!
t.kosmetologi =)
No mulla on yhdet espritin college-housut kokoa 44. Ne on sopivat. Ei mulla muuten housuja sitten olekaan kuin tuumakoossa.
Kävin juuri ostamassa Speedon uimapuvun uutta harrastusta varten ja löysin aletangosta koon 46, jonka arvelin olevan sopiva. Oli kuitenkin liian iso mulle. No jos se nyt kesään asti pysyis päällä.
ap
100.2?! Sulla on BMI enempi kuin mulla ja joka paikasta silti hoikempi! Tasan ei käy onnen lahjat...
77
77
Monet tutut, jotka tietää, mitä mä painan, ei usko, että painan näin paljon (tai sitten ne sanoo vaan). Mulla taitaa olla painavat luut tai isot lihakset ainakin. Mutta kyllä ylimääräistäkin on. Ja paljon. Painoin ennen raskauksia 85kg, enkä silloinkaan ollut itseeni lainkaan tyytyväinen. Eli siinäkin painossa makkarat pursuili.
ap
Sulla on oikein kaunis ja naisellinen vartalo, muodot kohdallaan. Laidutat esim. 10 kg ja katsot sitten, näkyykö arvet enää.
Nekin on Espritin...niinkuin suurin osa vaatteistani. Tuli ostettua ne, kun imetyksen jälkeen tarvitsin sopivat ja lasten kanssa ei huvittanut kauaa alusvaateosastoja kierrellä.
Ehkäpä otan tuonkin kohteliaisuutena, että menetät ennemmin unesi alusvaatteideni kuin kroppani vuoksi:)
ap
vasta jälkeenpäin huomasin, että olet noin pitkä. Arvioni oli sellaiselle keskimittaiselle naiselle....
Olisipa minullakin noin sopusuhtainen kroppa.
Onko sulla jostain vanhoista verhoista tai lakanoista ommellut alusvaatteet? Kamalat!
Tänään vaaka näytti 98.3kg:) Pitää varmaan kohta ladata uusi kuva...Vaikka 8kg:n pudotuksen jälkeen:):):)
AP
Onko sulla jostain vanhoista verhoista tai lakanoista ommellut alusvaatteet? Kamalat!
Jollakin on ilmeisesti huono päivä.
77
77
Monet tutut, jotka tietää, mitä mä painan, ei usko, että painan näin paljon (tai sitten ne sanoo vaan). Mulla taitaa olla painavat luut tai isot lihakset ainakin. Mutta kyllä ylimääräistäkin on. Ja paljon. Painoin ennen raskauksia 85kg, enkä silloinkaan ollut itseeni lainkaan tyytyväinen. Eli siinäkin painossa makkarat pursuili.ap
Ehdottomasti tulet lataamaan uusia kuvia viiden kilon välein:)
Tosi kiva jttu ja tsemppaa muitakin laihduttajia!!
Laita tuo eka kuva ja sit mihin olet päässyt. Tsempataan sua.
Jos laihdut muutaman kilon käännät varmasti (vielä enemmän)katseita!
Nosto!!! Pakko kehua, että HIENOA (huutamisen arvoinen suoritus!) ap! :) Sä teet sen, hieno vauhti päällä, anna mennä! Oon iloinen sun puolesta.
Itsellä lähes tasan sama pituus ja lähtöpaino ja alas on tultu, 82-84kg:n. :) Ja matka jatkuu. Ja ihanalta tuntuu ja oon ylpeä itsestäni. Ja uusia vaatteita on mahtava ostella. :) Onnea ja oikein hyvää jatkoa sinulle ap! :)
Tästä aloituksesta on nyt 3 viikkoa ja tänään vaaka näytti 5,5kg vähemmän. Ehkä voisin napata kuvan alkuviikosta niin arvon raati saa arvioida, joko tulokset näkyy edes vähän päälle päinkin:)
AP
Siis todella hienoa, että joku uskaltaa laittaa kuvansa ja ottaa vastaan muiden palstailijoiden kritiikin. Kehut on yleensä harvassa, mutta sä olet onnistunut keräämään niitä todella hienosti!
Sullahan on aivan mahtava kroppa! Toki voi muutama ylimääräinen kilo olla, mutta kropan malli on ihan uskomaton!
Ja mitä sinne uimahalliin menemiseen tulee, niin sen kuin menet vain uimaan. Kyllä kaikki tietää mistä sun arpes on tullu eikä kukaan niitä kyttää. Toista se on itsellä.. jos satut yhtäaikaa "mummouinnin" kanssa halliin, niin sitten taivastellaan kovaan ääneen nykynuorisoa, kun pilaavat ihonsa tatuoinneilla. Itselläni on siis 7 tatuointia ja aina ne herättävät normaalissa uimahallissa haloota. Mutta siitä huolimatta käyn rohkeasti bikineissäni uimassa. Ompahan mummoilla jotain puhuttavaa. :D
Oikein paljon tsemppiä urakkaasi! Ja ehdottomasti laita kuvia edistyksestä! Hienoa, että viitsit huolehtia itsestäsi.
93 kg.