Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni! Ei herkille.

Vierailija
09.01.2012 |

Pituus 178cm. Aloitin laihiksen tänään.

http://aijaa.com/005439328729

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 92 kg synnytyksen jälkeen ja pituutta mulla 170 cm. En ollut noin plösö, siis alla oli treenattuja lihaksia. Mutta pläskiä mullakin oli ja öklösti!

Älä välitä raskausarvista, ne on "elämän tatuointeja". Sulla on hyvät muodot, nyt vaan aerobista liikuntaa paljon, ja kasviksia ja hedelmiä ruokavalioon.

Itse laihdutin 30 kg synnytyksen jälkeen. Tiedän mistä puhun.

Hassua, että arvausten hajonta on niin suuri, 78-120kg. Onneksi tänään vaaka näytti jo alle 100kg. Nyt on sellainen fiilis, että laihdutus onnistuu! AP

Vierailija
102/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 178cm. Aloitin laihiksen tänään.

<a href="http://aijaa.com/005439328729" alt="http://aijaa.com/005439328729">http://aijaa.com/005439328729</a&gt;

Noin 85-90 kg.

Ihan sopusuhtainen, ei tuossa kannata hirveästi pudotella, kymmenisen kiloa ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo arvet oikeesti niin pahat? Mies yrittää lohduttaa, että ne on jo paljon vaaleemmat. Mut mietin just, että kehtaanko alkaa käydä uimahallissa. Se olis muuten niin hyvää liikuntaa, mut ei jää kovin hyvät fiilikset, jos kaikki tuijottaa arpia siellä:/

ap

eikä minulla niin olen ole raskausarpiakaan. Silti ymmärrän hyvin, että äideillä niitä on. En pidä niitä kauniina, mutta en ruminakaan. Ne ovat jotain samaa kuin selluliitti; tuskin kukaan sitä haluaa, mutta useimmilla sitä kuitenkin on. Ikään kuin kuuluu naisena olemiseen.

Rohkeasti vain uimahalliin. Siellä ne muutkin raskausarpiset käyvät. En usko, että ketään kiinnostaa tuijottaa.

Vierailija
104/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo arvet oikeesti niin pahat? Mies yrittää lohduttaa, että ne on jo paljon vaaleemmat. Mut mietin just, että kehtaanko alkaa käydä uimahallissa. Se olis muuten niin hyvää liikuntaa, mut ei jää kovin hyvät fiilikset, jos kaikki tuijottaa arpia siellä:/

ap

Ja todellakin käyn uimahallissa, koska se uinti nyt vaan on niin hyvää liikuntaa. Bikinejä en enää pidä, joten ainut paikka tuijotella niitä mun arpia on saunassa tai suihkussa. Tuijotelkoot jos kiinnostaa. Oon muuten sun ikänen :D Tsemppiä laihdutukseen, samat suunnitelmat on täällä suunnalla!

Ei välttämättä aikuiset naiset mutta tuijottaako esim. lapset? Mun kummityttö 10v oli aivan kauhuissaan, kun näki mun mahan. Omat lapset ei tietenkään kauhistele, kun ovat arpiin tottuneet.

ap

että on suorastaan sun "velvollisuus" mennä uimahalliin. Siellä minä ainakin olen pienenä nähnyt jos jonkin sortin vartaloa ja oppinut miltä nainen aikuisena näyttää. Tottakai olen pienenä nähnyt äitini alasti, mutta lapselle on hyvä nähdä oman sukupuolensa edustajia muutenkin. Kaikennäköisiä ja -kokoisia ymmärtääkseen, ettei naisen tarvitse olla sitä mitä lehdistä ja televisiosta näkee.

Lapset tuijottaa, mutta niinhän ne tekevät aina kun näkevät jotain mielenkiintoista. Hymyile takaisin ja osoita siten, että olet sinut itsesi kanssa. Että on ok olla juuri sen näköinen kuin on.

Vierailija
105/113 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kokouikkarit niin ei arvet näy, jos hävettää.

Anna muiden katsoa rauhassa - pidä pää pystyssä, itsetunto on naisessa kauneinta, sitä ei saa meikeillä tai vaatteilla.

Vierailija
106/113 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!!! Pakko kehua, että HIENOA (huutamisen arvoinen suoritus!) ap! :) Sä teet sen, hieno vauhti päällä, anna mennä! Oon iloinen sun puolesta.

Itsellä lähes tasan sama pituus ja lähtöpaino ja alas on tultu, 82-84kg:n. :) Ja matka jatkuu. Ja ihanalta tuntuu ja oon ylpeä itsestäni. Ja uusia vaatteita on mahtava ostella. :) Onnea ja oikein hyvää jatkoa sinulle ap! :)

Vierailija
107/113 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisko laittaa maanantaina 2 viikon muutoksesta kuvan. Omasta mielestä muutosta on jo tapahtunut... :)

ap

Vierailija
108/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon toise kuva laittajana ni sain laihuttamalla raskausarvet himmenee ja huomaamattomkasi. ei ne kokonaan pois mene, mut jos koko aja iho kirraa ja venyttää jos raskausarpia ni ei se ainakaa hyvää tee.

et kyl laihuttamalla saa nitä himmenee, ja rasvaus kehii.

näkeekö minun kuvasta että olis raskausarpia? ei mut kyl ne himmeenä on mulla.

t: toise kuva laittaja

Vierailija
109/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että näytän vaatteet päällä oikeinkin hyvältä, kun ylimääräiset kilot on "piilossa". Terveyssyistä kannattaa tietysti laihduttaa. Tsemppiä!

Vierailija
110/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko jo lopettaa näiden kuvien lataamisen tänne???

Vierailija
111/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 92 kg synnytyksen jälkeen ja pituutta mulla 170 cm. En ollut noin plösö, siis alla oli treenattuja lihaksia. Mutta pläskiä mullakin oli ja öklösti!

Älä välitä raskausarvista, ne on "elämän tatuointeja". Sulla on hyvät muodot, nyt vaan aerobista liikuntaa paljon, ja kasviksia ja hedelmiä ruokavalioon.

Itse laihdutin 30 kg synnytyksen jälkeen. Tiedän mistä puhun.

Vierailija
112/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on arpi, joka ei häviä koskaan, vatsaleikkauksen jäljiltä. Se on 40 cm pitkä, poikki koko vatsan rintojen alta lantiolle. Että minun on turha kuvitella esiintyväni enää koskaan bikineissä.

hä, oletko ihan hoopo? ei ne arvet ketään häiritse! Siitä nyt vaan biksut kesällä päälle ja biitsille!

t. arpimaha itsekin ja ylpeä kropastaan ja selviytymisestään!

Vierailija
113/113 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko jo lopettaa näiden kuvien lataamisen tänne???

jos jo viestistä tajuaa että kuvassa tulee olemaan ylipainoinen nainen niin kuka käskee avaamaan sen kuvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän