Arvaa painoni! Ei herkille.
Kommentit (113)
Ehkä uskaltaudun uimaan jo tällä viikolla. Voin tulla tekemään uuden aloituksen, jos minua tuijotetaan:D Joku ehdotti, että alkaisin syödä hedelmiä ja kasviksia. Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin syön ihan tavallista kotiruokaa ja päivittäin myös hedelmiä ja kasviksia. Annoskoot ovat normaaleja. Ongelmani ja se, millä olen läskini hankkinut, on kaikki mitä syön normaaliruoan ja välipalojen lisäksi. Päivittäin jotain herkkuja: suklaata, karkkia, sipsejä, leivoksia... Niistä on mun läskini peräisin. Tavallaan helppoa laihduttaa, kun jättää nuo pois ja jatkaa muuten normaalisti syömistä. Tietysti vähän pienempiä annoksia. Ehkä hidas tapa laihduttaa, mutta todennäköisesti myös pysyvämpi. AP
Ei toimi kovin pitkillä. Mieheni on 193 ja painoindeksin mukaan vaarallisen (vai oliko huomattavan?) ylipainoinen, vaikka oikeasti on ihan normaali, vähän mahaa mutta siis tosiaan aika vähän. Itse olen 156 ja mulle se on just kiva, armollinen indeksi :)
Painoindeksi ei vain ole kovin hyvä mittari. Sitä huonommin se toimii, mitä pidempi ihminen on. Itse olen tosi hoikka, jos painan 75kg. Tai siis tuolla painolla mulla ei juurikaan ole ylimäärästä. Olen aina ollut luonnostaan aika lihaksikas.ap
Se on oikeilla kohdin, kroppa näyttää hyvältä vaikka on ylipainoakin.
sulla on muotoja vaikka ootki päässy levähtämään! tai siis että vähän hoikistumalla susta tulee varmasti kaunis, vyötärö tulee esiin jne:)
Tosin, et kyllä ole nytkään kovin pahasti ylipainoinen. Niin kuin edellinen sanoi, painoindeksi ei oikein toimi pitkillä. Näkeehän sen jo siitäkin, että indeksin mukaan olet vaarallisen ylipainoinen, ja ainakin kuvasta päätellen lähinnä muutamilla ylikiloilla varustettu.
Sulla on sitä paitsi tosi kaunis kroppa, kuten täällä on jo todettukin. Vyötärö ja hyvät sääret (itse olen erityisen kateellinen polvistasi). Ja hei, älä välitä noista arvista. Onhan niitä, mutta kaikki täysjärkiset tajuaa mistä ne johtuu. Jos joku pitää noin selkeästi raskaudesta johtuvia arpia ällöttävänä niin korjaamisen kohde on asenne eikä arvet :)
Kannattaa laihtumisen jälkeen tarkistuttaa, mistä toi jalkojen pituusero johtuu!
Tsemii! Oot hyvällä tiellä mutta muista, että tie on pitkä ja kestää koko loppuelämän :)! LAihtumisesta ja uusista elintavoistasi hyötyy koko perheesi!
noin rumat tissiliivit ja kalsarit, siis hyi saakeli mitä kolttuja. Tosi rumat.
Ei paha ollenkaan, pikkuisen kun laihdutat niin oikein hyvä tulee! Ja plussaa rohkeudesta tosiaan laittaa se kuva.
Kannattaa laihtumisen jälkeen tarkistuttaa, mistä toi jalkojen pituusero johtuu!
Tsemii! Oot hyvällä tiellä mutta muista, että tie on pitkä ja kestää koko loppuelämän :)! LAihtumisesta ja uusista elintavoistasi hyötyy koko perheesi!
Eivät jalkani ole eripituiset?! Kai olisin huomannut sen jossain vaiheessa elämääni. Tai joku muu olisi huomannut. Terkkari tai lääkäri. AP
noin rumat tissiliivit ja kalsarit, siis hyi saakeli mitä kolttuja. Tosi rumat.
Ovat Espritin merkkiset, kuten aiemminkin olen kertonut jonkun vastaajan niitä ihmetellessä. En itsekään erityisemmin pidä kuosista. Pikaostos:)
AP
Ei noista kumpikaan mekkoa muistuttanut. Joko ap kerroit painosi? En jaksa selata ketjua.
Mikroneulaus perustuu siihen että pienen pienillä neuloilla, joita on maalitelan näköisessä rullassa esim 200 aiheutetaan ihoon mikrovaurioita joita iho lähtee sitten itse parantamaan sisältäpäin ja tuottaa kollageenia- iho napakoituu ja jopa arvet häipyy. Googleta mikroneulaus.
http://kasvojenkohotus.blogit.fi/mikroneulaus-ihon-piikitysta-hui/
Tuossa blogissa on kasvojen neulauksesta enimmäkseen mutta neulata voi todellakin esim pakaroita ja vatsaa.Olen vasta aloittanut itse rollaamaan vatsaa ja pakaroita itse, kasvot käyn hoitamassa hoitolassa.
Itselläni on tällä hetkellä surkein paikka pakarat, ne ovat veltot ja roikkuu ja niissä on selluliittiä aika pahasti VAIKKA liikun ikäisekseni kohtuu paljon....ja ruokavaliokin on ok joulua lukuunottamatta. Olis mukava nähdä kuva jonkun toisenkin roikkuvasta pyllystä, kun aina laitetaan kuvia vain täydellisistä sievistä pepuista niin mulle tulee aina paha mieli kun itellä ei ole...Hei kuulostan viisivuotiaalta :))- määki tahon kun naapurin Lissulla on...
Tuon toisen kuvan vartalo hipoo jo Hollywood kastia.Onnea sinulle! Ole ylpeä itsestäsi ja helli ja pidä itseäsi hyvänä.
Onko nuo arvet oikeesti niin pahat? Mies yrittää lohduttaa, että ne on jo paljon vaaleemmat. Mut mietin just, että kehtaanko alkaa käydä uimahallissa. Se olis muuten niin hyvää liikuntaa, mut ei jää kovin hyvät fiilikset, jos kaikki tuijottaa arpia siellä:/
ap
Ja todellakin käyn uimahallissa, koska se uinti nyt vaan on niin hyvää liikuntaa. Bikinejä en enää pidä, joten ainut paikka tuijotella niitä mun arpia on saunassa tai suihkussa. Tuijotelkoot jos kiinnostaa. Oon muuten sun ikänen :D Tsemppiä laihdutukseen, samat suunnitelmat on täällä suunnalla!
Oikea paino on 100,2kg. Tai siis oli. Tänä aamuna vaaka näytti jo alle 100kg:)
AP
ooh kiitos, kiittelee toise kuva laittaja :)
sait minut hyvälle tuulelle :)
Onko nuo arvet oikeesti niin pahat? Mies yrittää lohduttaa, että ne on jo paljon vaaleemmat. Mut mietin just, että kehtaanko alkaa käydä uimahallissa. Se olis muuten niin hyvää liikuntaa, mut ei jää kovin hyvät fiilikset, jos kaikki tuijottaa arpia siellä:/
ap
Ja todellakin käyn uimahallissa, koska se uinti nyt vaan on niin hyvää liikuntaa. Bikinejä en enää pidä, joten ainut paikka tuijotella niitä mun arpia on saunassa tai suihkussa. Tuijotelkoot jos kiinnostaa. Oon muuten sun ikänen :D Tsemppiä laihdutukseen, samat suunnitelmat on täällä suunnalla!
Ei välttämättä aikuiset naiset mutta tuijottaako esim. lapset? Mun kummityttö 10v oli aivan kauhuissaan, kun näki mun mahan. Omat lapset ei tietenkään kauhistele, kun ovat arpiin tottuneet.
ap
ap
Ei välttämättä aikuiset naiset mutta tuijottaako esim. lapset? Mun kummityttö 10v oli aivan kauhuissaan, kun näki mun mahan. Omat lapset ei tietenkään kauhistele, kun ovat arpiin tottuneet.
ap
Ei kukaan ole ainakaan kovin suureen ääneen ihmetellyt. Onhan siellä uimahallissa paljon muitakin ja kaikki erinäköisiä.
Paidoissa 42/xl. Kai L menis, mut en halua, että pursuaa.
Farkuissa tuumakoko 34 (esprit). On turhan tiukat ja vatsa tulee inhottavasti vyön päälle, jos istun:/
ap
Paidoissa 42/xl. Kai L menis, mut en halua, että pursuaa.
Farkuissa tuumakoko 34 (esprit). On turhan tiukat ja vatsa tulee inhottavasti vyön päälle, jos istun:/
ap
itsellesi. Syö nyt raskauden aikana hyvin ja terveellisesti ja tarpeeksi. Aloitat sitten varsinaisen laihduttamisen kun vauva on maailmassa. Tuo kalorimääräsi on siinä ja siinä että riittääkö. Älä näännytä itsesäi kun synnytyskin pitää hoitaa kunnialla. Herkut ja turhat napostelut pois, muuten syö normaalia terveellistä ruokaa ja liiku.