Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni! Ei herkille.

Vierailija
09.01.2012 |

Pituus 178cm. Aloitin laihiksen tänään.

http://aijaa.com/005439328729

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuo 108kg oli isoin arvaus. Mut en anna sen nyt masentaa:)

ap

Vierailija
42/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos kaikille tsempeistä ja kauniista sanoista. Arvauksista päätellen en ilmeisesti näytä ihan niin pahalta. Ja yksikään arvaus ei mennyt ainakaan monia kiloja yläkanttiin. Kiva!:) En olisi uskonut, että tästä voi tulla näin hyvälle mielelle ja te löysitte kropastani sellaisia hyviä juttuja, joita en itse ole huomannut. Jee:)

Painoni tänä aamuna: 100,2kg. Tavoitteena laihduttaa n.20kg.

AP

kiva!itellä on paino nyt 100.1 ja pituutta 175,oon nyt viikon vähentäny syömisiäni ja painoa pudonnu 1,5kg aion jatkaa samaan malliin ja pudottaa huhtikuuhun mennessä 15kg oon 23vk.lla raskaana ja syön 1600kcal/pvssä.tsemppiä sulle;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos kaikille tsempeistä ja kauniista sanoista. Arvauksista päätellen en ilmeisesti näytä ihan niin pahalta. Ja yksikään arvaus ei mennyt ainakaan monia kiloja yläkanttiin. Kiva!:) En olisi uskonut, että tästä voi tulla näin hyvälle mielelle ja te löysitte kropastani sellaisia hyviä juttuja, joita en itse ole huomannut. Jee:)

Painoni tänä aamuna: 100,2kg. Tavoitteena laihduttaa n.20kg.

AP

kiva!itellä on paino nyt 100.1 ja pituutta 175,oon nyt viikon vähentäny syömisiäni ja painoa pudonnu 1,5kg aion jatkaa samaan malliin ja pudottaa huhtikuuhun mennessä 15kg oon 23vk.lla raskaana ja syön 1600kcal/pvssä.tsemppiä sulle;)

Painoindeksi ei vain ole kovin hyvä mittari. Sitä huonommin se toimii, mitä pidempi ihminen on. Itse olen tosi hoikka, jos painan 75kg. Tai siis tuolla painolla mulla ei juurikaan ole ylimäärästä. Olen aina ollut luonnostaan aika lihaksikas.

ap

Vierailija
44/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo arvet oikeesti niin pahat? Mies yrittää lohduttaa, että ne on jo paljon vaaleemmat. Mut mietin just, että kehtaanko alkaa käydä uimahallissa. Se olis muuten niin hyvää liikuntaa, mut ei jää kovin hyvät fiilikset, jos kaikki tuijottaa arpia siellä:/

ap

Mulla on vähintään samanlaiset arvet. :) Joskus harmittaa vähän, mutta yleensä ei. Minkäs niille tekee tosiaan, ja niistä olen saanut palkaksi nuo ihanat lapset joita niin kovin halusin. Ja meikkivoidetta arpiin, HAH! :D Jos ne toisia haittaa niin haitatkoon, en ala lotrailemaan niitä piiloon.

Esikoisen jälkeen kävin arpineni bikinit päällä uimassa, mutta toisen lapsen saatuani en ole enää käynyt. Osin siksi, etten ole ehtinyt, mutta osin siksi kun koko mahanahkakin on niin venynyttä. Arvet pelkästään ei haittaa, mutta kassimaha sen kaverina on minusta itsestäni vähän kurja.

Ei paha, ap! Laihduit tai et, olet ihan hieno!

Vierailija
45/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin 10 years younger -idealla.

Arvausten keskiarvo on n.90kg joka on siis 10kg vähemmän kuin oikea painoni. Siitäkin tulin hyvälle mielelle:)

ap

Vierailija
46/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti 178 cm?

Ovenkahvat on standardi korkeudella. Minulla juuri samalla korkeudella kahva ja olen 168. Omaan vieläpä pitkät kädet ja selän.

Eipä mulla muuta, kuhan härnään:) Ainiin, painoa sulla 78kg.

Vierailija
47/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on arpi, joka ei häviä koskaan, vatsaleikkauksen jäljiltä. Se on 40 cm pitkä, poikki koko vatsan rintojen alta lantiolle. Että minun on turha kuvitella esiintyväni enää koskaan bikineissä.

Vierailija
48/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti 178 cm?

Ovenkahvat on standardi korkeudella. Minulla juuri samalla korkeudella kahva ja olen 168. Omaan vieläpä pitkät kädet ja selän.

Eipä mulla muuta, kuhan härnään:) Ainiin, painoa sulla 78kg.

Olen 178cm. Tai 177cm. Tai jotakin siitä välistä. 178cm on muistaakseni lukion viimeisessä terveystarkastuksessa saatu tulos. Sen jälkeen ei olekaan missään "virallisesti" mitattu. En tiedä, onko meidän ovenkahvat standardikorkeudella. Enkä ole mielestäni lyhytjalkainen tai pitkäselkäinen. Pituus on 178cm ja paino 100,2kg. BMI reilu 31. Usko tai älä:)

ap

Vierailija
49/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkase kiinteytystä kehiin niin hyvä on, sinulla on pituutta ni paljon.

mieki vois uskaltaa nakata kuva tänne ;)

-27 saanu jo pois ja viel vähä matkaa.

mut sie pystys siihe ja sinulla on kaunis vartalo.

Vierailija
50/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkase kiinteytystä kehiin niin hyvä on, sinulla on pituutta ni paljon.

mieki vois uskaltaa nakata kuva tänne ;)

-27 saanu jo pois ja viel vähä matkaa.

mut sie pystys siihe ja sinulla on kaunis vartalo.

Laita ihmeessä kuva. Minua innostamaan:) Olis kiva nähdä jo laihtuneitakin kroppia!

ap

Vierailija
51/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaunis vartalo, laihdutat tai et. Olen nyt rehellinen- nuo arvet ovat ikävämmän näköiset kuin lievä ylipaino. Kun ovat tuoreet niin voisit kokeilla niihin jotain hyvää raskausarpivoidetta tai kelocotea. Ainut todella toimiva konsti raskausarpiin pitkällä juoksulla on mikroneulaus. Voit ottaa sitä hoitolassa tai tehdä itse kotona. tilaa rolleri netistä ja rasvaa jollain kollageenivoiteella tai seerumilla. A vitamiini voiteet vahvistavat ihoa, esim apteekin Bella 30+ mikä on todella mainio ja edullinen voide myös kasvoille.

No joka tapauksessa arvet haalistuu ja ne ovat "taistelumerkkejä". Itse säästyin rajuilta vatsan arvilta, mutta rinnat venyivät pahasti.Pienet rinnat venyivät maidon noustua yhtäkkiä kaksi kuppikokoa(raskausaikana eivät kasvaneet), ja mun iho tyyppi ei ole kovin joustava. No sain sitten lopuksi sellaiset ylivenyneet pienet aa/pienia kupin veltot ja tyhjät arpien reunustamat nahkalipareet palkinnoksi raskauksista.

Olen joskus miettinyt, että pitäisi saada saman katon alle, esim johonkin kylpylään kaikki vartalonsa kanssa kipuilevat(oli syy mikä hyvänsä)naiset. Kun mediassa näkee vain ns täydellisiä vartaloita, niin hämärtyykö todellisuus, siis se että minkänäköinen tavallinen synnyttänyt nainen on? En siis tarkoita etteikö tavallinen synnyttänyt nainen voisi tai saisi olla täydellinen ja mikä se täydellinen kenenkin mielestä on- meinaan vaan että harvemmin meillä on mahdollisuutta siihen julkkis kroppaan tyylillä se ja se pudotti raskauskilonsa kolmessa kuukaudessa ja katso millainen bikini kroppa pala pala .......

Ise olen 45 vuotias 3 lapsen äitipituus 160cm ja paino 58kg, ja kipuilen vieläkin, vaikka nuorin on jo 16.En kilojen vuoksi vaan venyneen nahan, sitä tuntuu olevan yllinkyllin jokapuolella...

Vierailija
52/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miepä nakkaa

Vierailija
53/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaunis vartalo, laihdutat tai et. Olen nyt rehellinen- nuo arvet ovat ikävämmän näköiset kuin lievä ylipaino. Kun ovat tuoreet niin voisit kokeilla niihin jotain hyvää raskausarpivoidetta tai kelocotea. Ainut todella toimiva konsti raskausarpiin pitkällä juoksulla on mikroneulaus. Voit ottaa sitä hoitolassa tai tehdä itse kotona. tilaa rolleri netistä ja rasvaa jollain kollageenivoiteella tai seerumilla. A vitamiini voiteet vahvistavat ihoa, esim apteekin Bella 30+ mikä on todella mainio ja edullinen voide myös kasvoille.

No joka tapauksessa arvet haalistuu ja ne ovat "taistelumerkkejä". Itse säästyin rajuilta vatsan arvilta, mutta rinnat venyivät pahasti.Pienet rinnat venyivät maidon noustua yhtäkkiä kaksi kuppikokoa(raskausaikana eivät kasvaneet), ja mun iho tyyppi ei ole kovin joustava. No sain sitten lopuksi sellaiset ylivenyneet pienet aa/pienia kupin veltot ja tyhjät arpien reunustamat nahkalipareet palkinnoksi raskauksista.

Olen joskus miettinyt, että pitäisi saada saman katon alle, esim johonkin kylpylään kaikki vartalonsa kanssa kipuilevat(oli syy mikä hyvänsä)naiset. Kun mediassa näkee vain ns täydellisiä vartaloita, niin hämärtyykö todellisuus, siis se että minkänäköinen tavallinen synnyttänyt nainen on? En siis tarkoita etteikö tavallinen synnyttänyt nainen voisi tai saisi olla täydellinen ja mikä se täydellinen kenenkin mielestä on- meinaan vaan että harvemmin meillä on mahdollisuutta siihen julkkis kroppaan tyylillä se ja se pudotti raskauskilonsa kolmessa kuukaudessa ja katso millainen bikini kroppa pala pala .......

Ise olen 45 vuotias 3 lapsen äitipituus 160cm ja paino 58kg, ja kipuilen vieläkin, vaikka nuorin on jo 16.En kilojen vuoksi vaan venyneen nahan, sitä tuntuu olevan yllinkyllin jokapuolella...

Mihin tuo mikroneulaus perustuu?

Olen samaa mieltä siitä, että arvet näyttävät pahemmalta kuin pieni ylipaino. Mutta toisaalta suurimman osan ajasta ja varsinkin ihmisten ilmoilla käytän sellaisia vaatteita, jotka ne peittävät. Mieheni nähden voin hyvin olla ilman vaatteita. Hän ei ole idiootti. Itseasissa laihdutankin, toki myös ulkonäön vuoksi mutta sitäkin enemmän, terveyteni ja jaksamisen vuoksi.

ap

Vierailija
55/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli lähtöpaino ja mikä on painosi nyt? Miten onnistuit pudottamaan 27kg ja missä ajassa?

Vierailija
57/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni :) kolme lapse äiti, sali reeniin ja juoksuun ihastunut, ruokavaliolla ja herkkujen pois jättäminen, ei nyt kokonaan mut ei joka päivä. lähtöpaino oli 88

Vierailija
58/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://aijaa.com/008039329281" alt="http://aijaa.com/008039329281">http://aijaa.com/008039329281</a&gt;

<a href="http://aijaa.com/008039329281" alt="http://aijaa.com/008039329281">http://aijaa.com/008039329281</a&gt;

Ei uskoisi, että olet laihduttanut melkein 30kg. Tarkoitan, että se ei näy esim. roikkuvana nahkana. Näytät todella hyvältä. Ehkä jopa liian hoikalta minun mielestäni. Kiinteytystä vaan ja vähän lihasta. Onnea saavutuksesta!!:)

ap

Vierailija
59/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mie hoikka ole :)

kovaa vatsareeniä ja tiiäkkö itä, mulla on ollut komeet raksuasarvet mahassa ja persuuksissa. mutta ne on enää todella vaaleet kute näät kuvasta. rasvailen iha perusrasvalla ja ku laihtuu ni ne himmenee

Vierailija
60/113 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos yhtään lohduttaa niin mulla ne jatkuu aina rintoihin asti tuon näköisenä kuin sinun alavatsa, ei kiva, mutta minkäs teet, kannetaan arpemme jos ei nyt ylpeänä niin ainakin masentumatta. Itse käytän muuten kesäisin bikineitäkin, ei ole mun murhe jos muita ällöttää.

Olisin arvannut paninosi 100 kiloon, mutta turha tässä vaiheessa arvailla kun oikea vastaus on jo paljastettu, tsemppiä laihikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi