Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla isorintainen nainen?

Vierailija
09.01.2012 |

Kertokaapa isorintaiset naiset, millaista on elämä isojen rintojen kanssa? Miten suhtaudutte niihin? Oletteko ylpeitä niistä, suhtaudutteko neutraalisti vai inhoatteko niitä?

Entä miltä tuntuu niistä aiheutuva huomio miehiltä? Imarteleeko vai onko tyhmää? Entäs tämä klassikko, puhuvatko miehet rinnoillenne ja miltä se tuntuu?

Ihmettelee pienirintainen nuori nainen

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä blogi vastaa otsikon kysymykseen viihdyttävällä tavalla. http://bustygirlcomics.com/archive

Vierailija
42/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2012 klo 12:10"]

joka haluaisi olla pienirintainen. Olen huomannut että monet pienirintaiset uskovat että suuret rinnat liittyvät aina lihavuuteen, mutta näin ei tosiaan aina ole sillä joillakin naisilla vain on enemmän rauhaskudosta kuin toisilla.

Nyt et puhu faktaa, joillakin naisilla on enemmän rintarauhaskudosta kuin tosilla ja vähemmän rasvaa. Joillakin voi oikeasti olla suuret rinnat hoikkanakin juurikin siitä syystä, että rintarauhaskudosta on paljon.

Miehiltä saatu huomio on huvittavaa ja vaivaannuttavaa, mutta ei imartele. En ole valinnut ulkonäköäni itse ja olisin mieluummin suora ja poikamainen kuin hoikka ja kurvikas.

Harrastan paljon urheilua ja haluaisin siksikin pienemmät rinnat. Kurvikas vartalo ei sovi luonteelleni.

Rauhaskudoksen määrä on kyllä suunnilleen sama kaikilla naisilla. Rintojen kokoon vaikuttaa eniten rasvakudos. Ei sillä, etteikö muuten voisi olla hoikka, vaikka rinnoissa olisikin rasvaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2012 klo 12:10"]

joka haluaisi olla pienirintainen. Olen huomannut että monet pienirintaiset uskovat että suuret rinnat liittyvät aina lihavuuteen, mutta näin ei tosiaan aina ole sillä joillakin naisilla vain on enemmän rauhaskudosta kuin toisilla.

Nyt et puhu faktaa, joillakin naisilla on enemmän rintarauhaskudosta kuin tosilla ja vähemmän rasvaa. Joillakin voi oikeasti olla suuret rinnat hoikkanakin juurikin siitä syystä, että rintarauhaskudosta on paljon.

Miehiltä saatu huomio on huvittavaa ja vaivaannuttavaa, mutta ei imartele. En ole valinnut ulkonäköäni itse ja olisin mieluummin suora ja poikamainen kuin hoikka ja kurvikas.

Harrastan paljon urheilua ja haluaisin siksikin pienemmät rinnat. Kurvikas vartalo ei sovi luonteelleni.

Rauhaskudoksen määrä on kyllä suunnilleen sama kaikilla naisilla. Rintojen kokoon vaikuttaa eniten rasvakudos. Ei sillä, etteikö muuten voisi olla hoikka, vaikka rinnoissa olisikin rasvaa :)

Et kirjoita faktaa. Joillakin naisilla on rauhaskudosta enemmän kuin toisilla ja hoikallakin naisella saattaa olla luonnostaan suuret rinnat johtuen juuri rauhaskudoksen suuremmasta määrästä. Joillakin naisilla taas on enemmän rasvakudosta rinnoissaan ja siksi rinnat pienevät laihduttaessa. Ei ole mitään normimäärää rintarauhaskudoksessa joka yleensä naisilla on, se on yksilöllistä ja joillakin myös rintarauhaskudos kasvaa "normaalia" suuremmaksi luonnostaan.

Vierailija
44/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kun miehet kuolaa ja silmät kiiluen tsiikaa varsinkin kesällä. Olen jumbotissinen (E++), joten niitä ei voi peitellä millään tavoin.

Noh, miehiä on aina riittänyt, mikä on positiivista toki.

Vierailija
45/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD95-rintaisena voin sanoa, että olin tyytyväisempi nuorempana kun koko oli vielä B85. Ne olivat terhakkaat ja juuri sopivat kaikkiin paitoihin, nyt rinnat ovat kuin kaksi roikkuvaa pussia ja terhakkuutta saa vain push up-liiveillä ja korseteilla.

Vierailija
46/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää miltä minusta tuntuu. Mene kauppaa ja osta E70 kokoiset liivit sokria ja sukkahousut. Pue rintaliivit pääöesi Täytä sukkahousut sokerilla tunge ne uusiin liiveihisi niin, että piukottaa. Pidä viikonajan lekkeile, osta vaatteita, biletä, käy töissä, nuku jne. Niin saatat hahmottaa asian jollain asteella. Tietysti menkkojen aikaan rinnat paisuvat vielä niin, että kuppien yläpuolelle muodostuu "pikkutissit", jos saat vielä tämän ilmiön onnistumaan, niin katso myös sivusta miten vaatteesi istuvat ja tiedät taas miltä tuntuu.

Vierailija
47/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mielestäni ole hoikka. Liivit on kokoa 75H tai 80H, riippuen valmistajasta. Ja en voisi kuvitella olevani ilman näitä rintoja. Nämä tekevät minusta naisen. H-kupilla saa huomiota kyllä ja kommentteja tulee paljon. Varsinkin lapsilta ja miehiltä jos ovat kännissä. Mutta ei se haittaa itse kannan näitä ylpeydellä, eikä vaihtaisi pois. Ainoa huono puoli on se että vaatteita on pirun vaikea löytää, ja kun vielä on leveä lantio ja kapea vyötärö, niin tilanne on vielä vaikeampi. Ainoastaan trikoovaatteet istuu, ja ne ei ole töissä ihan soveliasta. Kaikki jakkupukuni on ompelijan muokkaamia ja istuvia vaatteita löydän todella harvakseen kaupasta..

Vierailija
48/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä kommentteja baarissa miehiltä:että sulla on isot rinnat.

Alkaa olemaan jo niin kulunutta,että vastaan:Vittu,kiitti,enpäs tiennytkään.Hyvä,että mainitsit.

T.J kuppi

Vierailija
49/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2012 klo 21:04"]

puhuvat sinulle, että rintasi ovat sopivan kokoiset.
Nimittäin minulle b-kupin tissisille ei kukaan ole koko 50 ikävuoteni aikana ikinä puhunut tisseistäni, eikä sanonut, että kehunut, että ne ovat juuri sopivan kokoiset. Ei oikeastaan kukaan ole koskaan edes kiinnittänyt niihin mitään erikoista huomiota. 

[/quote]

Kurjaa kuulla! :( Minulle taas on sanottu, että ne ovat juuri täydelliset, vaikka olenkin vain AA-A.

Isorintaista ystävääni ärsyttää tässäkin ketjussa monta kertaa mainittu vaatteiden istuvuusongelma. Mutta on pakko sanoa, että sama ongelma on kyllä pienirintaisella ja kapeavyötäröisellä ekä leveälanteisella - vaatteet nyt vain ovat usein suoria eivätkä tiimalasivartalolle (voi olla pieni- tai isorintaisella, mittasuhteet määräävät) suunniteltuja. Suomessa on itse asiassa aika paljon tiimalasivartaloisia naisia, kunpa meillekin tehtäisiin vaatteita :)

Se harmittaa myös ystävättäreni puolesta, että vaikka hän pukeutuisi kuinka pieneen kaula-aukkoon, tissivakoa näkyy helposti ja muut vielä joskus siitä huomauttelevat! Minun puolestani rintavat näyttävät vain paremmalta hieman avarammassa kaula-aukossa (V tai vesiputous) ja siitä vaosta on kenenkään turha huomautella, se nyt näkyy monilla väkisin joka tapauksessa joten miksei korostaa kaunista vartaloa.

Vierailija
50/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut näitä rintojani. Muuten hoikkana naisena nuo lollot tuossa edustassa rajoittavat ennenkaikkea pukeutumista. Lukemattomia kertoja olen ihaillut jotain kaunista vaatetta jonkun muun päällä. Sitten itse käynyt saman tyylistä sovittamassa ja aina todennut joko tyrkykdi tai muuten vaan tökeröksi. Siis hyvin harva kaulanaukko/vaatteen etumustan leikkaus näyttää mielestäni oikeasti hyvältä.

Sitä en allekirjoita, ettäkö olisi ollut jotain haittaa ystävyyssuhteissa naisten kanssa. Jos joku on joskus ilkeillyt, niin syy on muualla kuin rinnoissa. Mutta sellasia kateellisia kommentteja olen kavereiltakin joskus saanut. Olen kyllä yrittänyt selittää, että ette tiedä mitä toivotte. :)

Olen kantanut varmasti tonneittain rahaa rintaliiviliikkeisiin ja sielläkin sopivien liivien valikoima on aina rajallinen. Niskakivut olen saanut pysymään poissa kovalla liikkumisella. Mutta juoksemaan lähtiesskin raivostuttaa se rintojen "köyttäminen" puristavilla liiveillä. Pakko olla supernapakat ja aika tiukat, että juoksu tuntuu hyvältä ja ylipäätään kehtaa juosta. Miehet osaa olla lenkkipolulla(kin) todella ällöttäviä tuijotuksineen.

Mutta nyt näkyy valoa tunnelin päässä. Lapsiluku on täynnä ja imetykset pisn hoidettu. Leikkauspöytä odottaa. :) Tosin julkinen puoli ei tätä kustanna, kun ei kriteerit täyty. Mutta olen valmis pulittamaan sen 5000€ että saan nuo inhokit pois. 75G/H vaihtukoon veitsellä vähintään d:ksi, toivottavasti c:ksi.

Vierailija
51/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti se, että kaikilla on lupa tulla kommentoimaan rintojani. Siis tutuilla naispuolisilla ihmisillä. Kuten työkavereilla ja etenkin kännissä. Olen hoikka 163cm/53kg ja mulla on c-kupin rinnat. Ei siis mielestäni edes isot mutta siroon kroppaani nähden isot ja en ole sen vuoksi niin sopsuhtainen. Näyttäisin hoikemmalta pienemmillä rinnoilla. Minulta usein tulleen kysymään, onko rintani silikonit. Ei ole. Vaikka kiinteät onkin. Itse tykkään rinnoistani ja ne on mielestäni seksikäät :) Mutta en korosta niitä avonaisilla paidoilla koska se on mautonta. Ja hyvin harvoin käytän push upeja. Mieheni iloksi joskus.

Vierailija
52/70 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huomaan miten joku tuijottaa niitä mutta muuten en ole saanut häirintää niiden osalta. Liikunta on inhottavaa juurikin sen takia että ne pomppivat kivuliaasti ympäriinsä, tai pomppivat ennen kuin löysin hyvät urheilurintsikat.

Välillä on vaikea löytää sopivia vaatteita, kun rintojen kohdalta esim napit ei mahdu kiinni.

Vierailija
53/70 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/70 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen tottuu, miesten huomioonkin

Vierailija
55/70 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu on pientä sen rinnalla

Minulle rintojen koko on sinällään yhdentekevä

Vierailija
56/70 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meihet puhuvat rinnoilleni, se on oikeastaan huvittavaa. Ja paljastaa sen kuinka viettien vietävissä miehet ovat...aika harva pystyy olla katsomatta rintojani kun ovat todellakin isot.

Vierailija
57/70 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaisi olla pienirintainen. Olen huomannut että monet pienirintaiset uskovat että suuret rinnat liittyvät aina lihavuuteen, mutta näin ei tosiaan aina ole sillä joillakin naisilla vain on enemmän rauhaskudosta kuin toisilla. Miehiltä saatu huomio on huvittavaa ja vaivaannuttavaa, mutta ei imartele. En ole valinnut ulkonäköäni itse ja olisin mieluummin suora ja poikamainen kuin hoikka ja kurvikas. Harrastan paljon urheilua ja haluaisin siksikin pienemmät rinnat. Kurvikas vartalo ei sovi luonteelleni.

Minua ei miesten huomio kiinnosta, varsinkaan jos se johtuu rinnoistani. Mikäs siinä jos joku ihastuisi minun ihaniin silmiini tai loistavaan huumorintajuun, mutta ei... Se on aina tuntunut olevan vaan se rinnat, rinnat, rinnat...ihan kun minussa ei mitään muuta olisikaan.

Vierailija
58/70 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koko on aina suhteellista.

Jos sinulla on kuppikoko 70H, niin se on suhteessa kokoa 80F mutta pienemmät...

Mutta jos ympärysmitta on on 90 niin kuppikoko on E.

Isot rinnat sinullaa on mutta uskon, että 90E kokoinen rinta on enenmmän vehnäjauhosäkki kuin 70H?

Isommalla naisella rinnat vaan "leviää".

Mutta naisilla on yleinen tapa ostaa liian sopimattomia (halpoja) liivejä jotka ovat kuppikooltaan aivan mitä sattuu.

Vierailija
59/70 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on. Haittaa elämää.

Miehiä ei haittaa ja kehuja tulee, mut tunne on vähän niinku joku kehuis peräpukamia - ei se tee niiden kantamisesta yhtään mukavampaa.

Odottelen että pääsen pienennyttämään tuonne e-kupin tienoille nämä ihanuudet. Lääkärikin kääntyi vastaanotolla ja sanoi: "no oh hoh! Onpas niissä tosiaan kokoa!" Ja sanoi, että aihetta tosiaan on, kuulemma pyrimme siihen, mistä suurin osa hänen asiakkaistaan aloittaa.

85K/80L

Vierailija
60/70 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lihavampana rinnat on 80DD ja tunnen iteni vaan läskiksi. Monet naiset ovat kommentoineet isoista rinnoistani ja musta mulla ei ole mitkään hirveen isot. Olen läski vaan.

Hoikempana koko on 75 B-C. Eikä silloinkaan ole isot.

En ole koskaan saanut mitään erikoishuomiota rintojeni takia. Useammat mihet jotka minä tunnet ovat pylly tai treenattu kroppa miehiä. Itseasiassa yksikään miehistäni ei ole ollut himona rintoihini. Ihan normaalit kiinteän pullataikinan tuntuiset eli ei roiku polvissa.

Kukaan ei ole koskaan puhunut rinnoilleni, tossa ne vain ovat eikä ole yhtään mikään avu.

Mä en juuri noteraa niitä laisinkaan ovat vartalonosa siinä kuin kyynärpää.