Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi talousvaikeudet voivat aiheuttaa mielenterveysongelmia?

Vierailija
20.02.2012 |

tuleeko niitä mt-ongelmia vain materialisteille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoinen tapa jäsentää maailmaa ap:lla!

Vierailija
2/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin sulle lankeaa maksettavaksi usean sadan tuhannen euron takausvelka ja jäät samalla rysäyksellä työttömäksi.

Tai ihan pelkästään siitä, että pankki tahtoo lainaamansa opintolainarahat takaisin vaikka olet työtön sossunrahoilla elävä luuseri.

Jos et ole itse tuossa tilanteessa koskaan ollut et kykene asettumaan talousvaikeuksiin joutuneen ihmisen asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nille jotka haluavat esimerkiksi syödä ja säilyttää asuntonsa.

Se on se jokapäiväinen huoli siitä, että selvitäänkö, riittääkö rahat ruokaan ja mitä jos taas tulee koulusta joku nokkahuilunostovaatimus. Mä muistan ajan, jolloin mun piti jättää itse syömättä, kun esikoisen koulusta tuli ilmo, että pitää osta nokkahuilu, 5 euroa. Olin silloin työttömänä, ei ollut säästöjä enkä saanut mitään korvauksia, kun olin ollut pitkään apurahalla.

Vierailija
4/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat viedä uskon siitä että selviää edes päivästä toiseen, tunne voi olla se että maa on koko ajan vaarassa hävitä jalkojen alta. Esimerkiksi asunto voi mennä jos ei pystykään maksamaan vuokraa. On mahdotonta suunnitella elämäänsä kunnolla viikkoakaan eteenpäin, pienetkin yllätysmenot voivat olla katastrofi. Stressi on jatkuvaa. Miten voi olla vaikea ymmärtää että se syö henkisiä voimavaroja?

Vierailija
5/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kultalusikka pois perseestä ja katsele maailmaa muutakin kuin vaaleanpunaisten lasien läpi.

Ajatteleppa jos esim. 4 vuoden joka päivä, JOKA PÄIVÄ joudut laskemaan JOKAISEN euron, sopimaan jokaiseen laskuun maksuajan, sopimaan asioista ulosottoviranomisen kanssa tai miettimään mistä rahat ruokaan, lasten vaatteisiin yms.

Mikä sitten masentaa jos ei se?