TRUPLAT lauantaina!
Kommentit (24)
Mulla kans aina ollut lähinnä lapsikuume :D Eniten odotan et pääsen kasvattamaan lasta - enkä hyssyttelemään itkuista vauvaa vaunuissa ;)
Tottakai sitä vauva-aikaakin odottaa ja haluaa ja varmasti nautin siitä täysin siemauksin!! *jos nyt joku epäili* ;) Mutta eniten kuitenkin odotan leikki-ikää! Ehottomasti.
Tää Minjankin ikä on just huippu aikaa! Mielikuvituksella on vaan taivas rajana - jos sitäkään. Juttuja tulee ja menee. Viipotetaan menemään ja ollaan niin ilosia ja muka niin isoa tyttöä ;)
Mulle iski aika nopeesti vauvakuume synnytyksen jälkeen - mut luulenkin et se enemmän oli sitä raskausajan kaipuuta ja myöhemmin se vaan on muuttanut muotoaan..
MARIEELA:
Mullakin sitä pahoinvointia oli toisinaan vielä rv 12 jälkeenkin. Toivottavasti sulla pian helpottaa!
Täytyy pistää vauvelista kuvia kun saan kameran, miehellä meinaan se nyt on laivalla >:(
Polkaisin kuntopyörää taas 35 minsaa, siinäpä kaikki :)
Nyt nukkuu! Oon ihan väsy taas, vauvakin herää kylläö syömään kohta jo mut hirveää univelkaa..
palailen paremmin asialle virkeämpänä..
T:Neiti21
Enkä kyllä mistään oo jääny paitsi :)
[b]Orvokki[/b] saikin suuren suosion :) Mun korvaan se kuulostaa jotenkin.. vanhalta.. En tiiä - mut en vaan tykkää ;) [b]Hönttä[/b] - Olivia oli mullakin joskus mielessä - mut kaverin tyttö on Olivia, joten eiii viitti sit samaa.. (vaikka onkin kyseessä eläin..) [b]Marieela[/b] - Alma ja Lyyli pääs nimilistaan harkintaan! Ihania! [b]Jellona[/b] - Aino ihan kiva - mutta koulussa oli sellanen kiusaaja tyttö eli ei ;)
Mun suosikiks alkaa nousta Inkeri - se on niin vahva ja ytimekäs. Eikä liian samallainen Oton kanssa. Kaneli tuli kans mieleen, mut ei voita Inkeriä.. Seuraava voiskin sit olla Kaneli ;)
16.pv alkaa niitten marsujen luovutus - eli siitä lähtien saa hakea. Varmaan haenkin heti kun vaan voin! :)
[b]Axe[/b] - Mä (ehkä poikkeuksellisesti) suosittelisin oottamaan testausta..... Ainakin oman kokemuksen perusteella. Alkaa vaan enempi ketuttaa jos uus nega - ei se hormoni meinaan välttämättä vielä noussu, niin et näkys. Mut teet teitty ite miten parhaaks näät :) Ja eihän sitä tiiä - näkyiskö.. Voi kun sä nyt olisit raskaana, oon mä niin peukuttanu ja hytkyttäny lanteita!
[b]Jellonalle[/b] rentouttavaa saunailtaa - kuulosti mukavalta :) [b]Serpulle[/b] myös!
Saas nähä mitä huomisesta tulee.. Mummo on kutsunut koko suvun syömään, mut mies ei välttämättä pääse, kun kotona on yhtä sun toista touhua.. Sit mulla oli vaikka mitä suunnitelmia miehelle, mut se ei kerkee kun käymään huomenna :( Maanantaina alkaa se uus työharjottelu siellä hus *******jupinaa*
En oo ostanu kellekkään isälle (omalle, miehelle, papalle) mitään lahjoja - ei etes kortteja.. Ei yksinkertasesti oo rahaa ja vaikka yhelle oisin saanu ostettuu, niin sitten toinen ois jääny ilman - eli mielummin tasapuolisesti ei kenellekkään. Varmaan huomenna sitten väsätään tytön kanssa kartongin jämistä jotain kortteja.. Niin ja tyttö osti Hemtexistä miehelle tyynyliinan " Maailman paras isä" -tekstillä :) *sulosta*