Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ärsyttävä FB lässyttäjä?

Vierailija
08.01.2012 |

Että mua ärsyttää noi fb kamut jotka monta kertaa päivässä päivittää statustaan tyyliin "oltiin kullan kanssa siellä ja täällä" tai "mentiin murun kanssa kauppaan" tai "hani voiteli mulle leivän" ... Ei juma!

Ja sit se "kultahanimuru" kihertää akkamaisesti jotain yhtä "fiksua" takas. Mun mielestä se on lähinnä noloa ja sit jotku wannabekamut tykkää ja kaikki on yhtä saatanan sydäntä, ihquuuuu...

Mä poistan ja olenkin poistanut surutta tommoset lätisijät mun frendeistä. On mullakin se "kultamuru", mutta me lässytellään sit ihan kaksin, eikä aiheuteta oksennusreaktioita muissa. Mikä tarve on kirjoitella tommosta paskaa? Kiinnostaa kiviäkin!

Ps. Kyse siis neljänkympin molemmin puolin olevista tyypeistä, eli ei edes niitä teinipissiksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mies kommentoi sydämin takaisin, toisen kultapuppeli vaikenee kuin muuri. 99% päivityksistä käsittelee murumussukan tekemisiä tai tekemisten aiheuttamia tunteita fb-kamussa, ei niinkään fb-kamun omaa, muuta elämää.

Vierailija
2/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä käytä puolison nimeä tai lasten nimiä nettijutuissa. Siksi puhutaan murusta tai esikoisesta jne.

No mulla lukee että olen naimisissa senjasen-nimisen tyypin kanssa, joten käytän miehestäni sukunimeä siitä puhuttaessa (meillä yhteinen sukunimi) Miks täytyy hellittelynimeä käyttää aikuisesta miehestä kaikkien kavereiden nähden??

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein koskaan keksi hänelle mitään sanottavaa.

Vierailija
4/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjele jos se niiden murumussukka on sairas niin sitten ruikutetaan sitä ja päivitetään murumussukan tilaa tunnin välein ja kaverit antaa myötätuntoa. Mun yhden lässyttäjäkaverin mies joutui sairaalaan, tilanne ei loppujen lopuksi ollut vakava, vaikka päivityksistä olisi voinut kuvitella murumussukan olevan teholla kuolemansairaana.

En oikein ymmärrä miksi koko homma pitää viedä niin yli, kertakaikkiaan överiksi.

Vierailija
5/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä käytä puolison nimeä tai lasten nimiä nettijutuissa. Siksi puhutaan murusta tai esikoisesta jne.

Vierailija
6/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioni siitä, että niillä pareilla, joilla on tarve tollaseen, täytyy mennä päin persettä. kans sellasta pusuttelua ja sydämiä monta kertaa päivässä. Yäk.

Vierailija
7/7 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovasti se vaan vetää väkeä, joten mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän