Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n. 1-vuotias ei syö

Vierailija
08.01.2012 |

Mä olen niin väsynyt syömispuuhiin. Kohta 2 kk on kulunut niin että kohta 1v. täyttävä pikkuherra ei suostu juuri syömään. Heti kun mennään pöytään ja näkee ruokalautasen saattaa joko ruveta hirveesti kiukkuamaan tai pyrkimään syöttötuolista pois. Yleensä kyllä syö halukkaasti n. 3 lusikallista ja sit olevinaan nälkä on ohitse. Me syödään samoihin aikoihin koko perhe ja poika saa samantyylistä ruokaa kun mekin. Olen kokeillu et jätän syöttämisen siihen kun kiukuttelu alkaa, mut seuraavalla ruokailulla syö yhtä vähän. maitoa ei saa kun sen suositellun 5dl päivässä. Liikkuu koko ajan ja puuhailee, syödäkään ei sen vuoksi malttais..hoikistunut on tosi paljon. Onks kellään mitään vinkkejä tai omia kokemuksia??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollut nirso syömään mutta nyt taas sellainen kausi ettei mikään kelpaa. Ja itse pitäis yrittää saada syödä, apua ei huoli vaikka mitään ei menis suuhun. Mietin, että voisko olla jotain vatsavaivaa tai allergiaa? en ole osannut vielä ratkaista.

Vierailija
2/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on tuossa iässä todella pieni ruoan tarve. Älä vaan tee ruokailusta valtataistelua. Jos lapsi syö kolme lusikallista, niin sitten syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+liimakorva. meillä poika käyttäyty just noin.. ja käyttäkää yksityisellä. kunnallinen on turhanpäivästä, mikäli kyse on liimakorvasta.

meidän poika siis otti 1-4 lusikallista ruokaa halukkaasti vaikka kyse oli lempiruoasta ja sitten alkoi venkoilu ja huuto. öisin ei mitään oireita ja muuten ok reipas poika. ainoastaan ruokaillessa, joten kannattaa käyttää lapsi lääkärissä.... nopeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä