Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Selittäkää mulle miksi
07.01.2012 |
ilmalla täytettävä lasketteluvälinä(siis semmoinen rengas) tyhjenee hiukan pakkasessa, mutta jos tuo sisälle se on taas täysin täynnä. Tiedän, että ilma käyttäytyy erilailla eri lämpötiloissa, mutta haluaisen perusteellisen selvityksen. Kiitos!
Kommentit (2)
Kosteutta tietenkin, kun ollaan puhallettu ilma sinne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
menee aina pikkuisen kosteutta joka sitten pakkasessa jäätyy, ->rengas 'tyhjenee'. Kun se huoneenlämmössä sulaa niin tilavuus palautuu normaaliksi.