Heh, mullapa on parempi vartalo ku Rihannalla :)
Rihalla on tollanen päärynävartalo! Mitättömät tissit ja iso perse!
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1468007/kuuma-rihanna-…
Mulla on isot tissit ja kapea, timmi perse! :) Ei ihme, että miehet pörrää ympärillä!
Heh, taisi mennä vähän itsekehuksi, sori..... :)
Kommentit (20)
niin kuppikon verran isommat tissit ja perse just hinasen pienemmäksi, mutta ennen kaikkea hieman lihasta lisää jalkoihin (ja miks ei muuallekin), niin olisi täydellinen tuo Rihanna.
Oon aina ollut hyvän lihaserottuvuuden perään, vaikka en mistään bodareista tykkää.
Mutta Rihanna saa näistä kuvista 9- arvosanaksi minulta, eli kyllä kelpaa.
kuin Rihannalla. Perä voisi toki olla pienempikin, mutta melko tyytyväinen olen.
mutta itse en panokaveria valitsisi trendien mukaan, mulle kelpaa kaikki......
No totta puhuen siis, en tykkää ihan noista "latinotyypeistä", eli pienempää perää trimmattuna kiitos.
Kohta on tämäkin trendi eletty, eikä sitä kukaan ylpeänä muistele, kuten ei 80-luvun tukkamuotiakaan ;).
No totta puhuen siis, en tykkää ihan noista "latinotyypeistä", eli pienempää perää trimmattuna kiitos.
Kohta on tämäkin trendi eletty, eikä sitä kukaan ylpeänä muistele, kuten ei 80-luvun tukkamuotiakaan ;).
Olen mielelläni isotissinen ja pieniperäinen, eikös se nyt ole kaikkien miesten unelma?! ;) Trendit tulee ja menee, totuus säilyy!
ap
Olen mielelläni isotissinen ja pieniperäinen, eikös se nyt ole kaikkien miesten unelma?! ;) Trendit tulee ja menee, totuus säilyy!
ap
tiimalasi eli rinnat vyötärö lantio sopivassa suhteessa.
ap
Kapealanteiset naiset näyttää ihan transuilta. Hyi.
Tosiaan, tiimalasi vartalo on se :)
Että vaikka omasta mielestäsi sulla AP on parempi vartalo, ei se suinkaan tarkoita sitä että se olisi joku universaali totuus. Makuja on monia :)
kyllä Rihannaa nyt varmaan harmittaa (kieriessään rahoissaan upeitten miesten kanssa) kun palsta-vahverolla on parempi kroppa! :D
jos se olis kapeempi niin menettäis kyl naisellisuutta,olis jotenki miesmäinen
rinnanympärys,vyötärö, lantio?
95-70-87 ;) Musta tiimalasi näyttää aika tunkkaselta, pidän enemmän omasta vartalostani ja niitä taitaa pitää miehetkin, heh =)
ap
Onnea ap! Olen niiiiiiiin kateellinen!
...tai sitten en.
Ei kai kukaan täysjärkinen edes kuuntele tuollaista tusinadiskopoppia?
Itse pidän timmistä, mutta pyöreän naisellisesta takapuolesta ja pienemmistä, mutta kiinteistä rinnoista. Isot rinnat ovat totaalinen turn off...
toi rihannav vartalo on nyt in, ei enää mitkään pamela andersonit rulaa. tervetuloa vuoteen 2012 sieltä 80-90luvulta