Olen treenannut itseni 10v sitten koosta 42/44 kokoon 36/38, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
kun lihasmassakin lisääntyi loppua kohden niin ei voi sanoa että oli laihduttamista koko homma :) Juu, ruokavalio muuttui kokonaa, mutta edelleen syön kaikkea.
Miten ikääntyminen on vaikuttanut painon kurissapitoon?
Miten ikääntyminen on vaikuttanut painon kurissapitoon?
vajaatoimintaan sairastumisen vaikeuttaneen asiaa. Kropassa huomaan selvästi jos herkuttelen vähän ronskimmin, mutta siitä huolimatta pidän kerran viikossa herrkupäivän, mutta yritän siinäkin pysyä kohtuudessa.
t.ap
lisäksi aerobista liikuntaa: fillarointia, stepperöintiä, kesällä golfkierroksia, hiihtoa jne. Salilla käyn 4-6 kertaa viikossa ja aina treenin päälle otan aerobista jossain muodossa.
en viittis, onneks ei tarttekaan. jos sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, kannattaa syödä ne lääkkeet mistä seuraa, että se toimii ihan normaalisti.
nimim. kroonikko jo vuodesta 1984
en viittis, onneks ei tarttekaan. jos sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, kannattaa syödä ne lääkkeet mistä seuraa, että se toimii ihan normaalisti.
nimim. kroonikko jo vuodesta 1984
jos ei ole lihakset kunnossa ja selkätreenien väliinjättämisen huomaa heti. Mä kyllä tykkään liikkua kun olen löytänyt omat lajini.
Ja lääkityskin on.
t.ap
sinulla menee treenaamiseen matkoineen ja suihkuinen?
Kuinka paljon nukut öisin?
Oletko naimisissa?
Onko sinulla lapsia?
sinulla menee treenaamiseen matkoineen ja suihkuinen?
Kuinka paljon nukut öisin?
Oletko naimisissa?
Onko sinulla lapsia?
Treeniin menee max 1,5h, matkaan 5 min. Nukun siinä 7-9h yössä, viikonloppuisin enemmän. Lapsia on meillä 3, ovat 7v, 8v ja 18v. Olen naimisissa.
Eli saitko jostain tietää, paljonko lähti rasvaa ja paljonko tuli lisää lihasta? Tuliko jossain vaiheessa niin paljon lihasta että se näkyi rasvan alta ja jos niin mikä oli silloin rasvaprosentti?
Eli saitko jostain tietää, paljonko lähti rasvaa ja paljonko tuli lisää lihasta? Tuliko jossain vaiheessa niin paljon lihasta että se näkyi rasvan alta ja jos niin mikä oli silloin rasvaprosentti?
oli 22%. Olisi kyllä mielenkiintoista käyudä.
t.ap
millaisilla oireilloa alkoi
lopulta huomasin kuinka treenit eivät enää sujuneet eikä palautumista tapahtunut jne. Mutta väsymys oli pahin oire.
t.ap
Mä olen "elämäni viimeisellä kevennyskuurilla" ja tahti sen mukainen. Onneksi selvisi, että lihasta olisi tullut lisää painoja nostellessa, mutta ei ne lihakset vieläkään näy tuolta läskin alta :/.
Oliko kilpirauhasarvot selkeästi viiterajojen ulkopuolella? Itselläni ei ole, mutta oireet kyllä löytyy...
t.ap
Toki tässkin on niitä, joille geenit ovat suotuisat, mutta minä olen sellaista tyyppiä jolla lihas kasvaa hitaasti ja rasva taas istuu sitkassa :) Pitäjänteinen työ kyllä palkitaan ja välillä pitää elämästä nauttiakin. t.ap
Mä olen "elämäni viimeisellä kevennyskuurilla" ja tahti sen mukainen. Onneksi selvisi, että lihasta olisi tullut lisää painoja nostellessa, mutta ei ne lihakset vieläkään näy tuolta läskin alta :/.
Oliko kilpirauhasarvot selkeästi viiterajojen ulkopuolella? Itselläni ei ole, mutta oireet kyllä löytyy...
kilppariarvot, nyt olen maanantaina taas menossa. Viimeksi oli Tsh 2.5 ja t4v taisi olla 17, jos oikein muistan.
t.ap
t.ap
Toki tässkin on niitä, joille geenit ovat suotuisat, mutta minä olen sellaista tyyppiä jolla lihas kasvaa hitaasti ja rasva taas istuu sitkassa :) Pitäjänteinen työ kyllä palkitaan ja välillä pitää elämästä nauttiakin. t.ap
t.ap
TSH 5.5 ja t4v oli 14. Mikään määrä unta ei riittänyt
t.ap
kilppariarvot, nyt olen maanantaina taas menossa. Viimeksi oli Tsh 2.5 ja t4v taisi olla 17, jos oikein muistan.
t.ap
Ja mä en saanut lääkitystä :(.
TSH 5.5 ja t4v oli 14. Mikään määrä unta ei riittänyt
t.ap
Tossa toi TSH korkeempi kuin mulla oli, T4V tais olla tuon saman. Noilla en saanut lääkettä ja siis valtava väsymys oireena, nukkui miten kauan vaan ja silmät väsyksissä aina. Höh.
Pelkällä liikunnallako? Muutitko ruokavaliotasi?