Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko noloa tarjota uutena vuotena kiinalaisesta haettua ruokaa?

Vierailija
28.12.2011 |

Meille on tulossa uutta vuotta vastaanottamaan sukulaisperhe, yhteensä meitä on neljä aikuista ja neljä pikkulasta. Olen aika poikki valvotuista öistä lasten sairastellessa, eikä oikein olisi virtaa ottaa vastaan koko vieraita, joten tarjoiluissa pitäisi päästä ainakin helpolla.. Olisko noloa, jos hakisin päivällä kiinalaisesta erilaisia ruokalajeja ja keittäisin itse vain tuoreen riisin, lapsille tekisin muuta (jotain nopeaa ja yksinkertaista), tarjoaisimme näitä siis siinä iltasella ja yöpalaksi tekisin jonkun suolaisen piirakan+salaattia. Näiden vieraiden luona saa kyllä aina ihania erilaisia ruokia ja meilläkin normaalisti kokataan itse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusivuosi on vähän samanlainen kuin vappu, että tärkeintä on saada jotain kivaa syötävää, ei niinkään se että mitä se just tarkalleen ottaen on. Ihminen tarvitsee rentoa menoa jouluruokahärdellin jälkeen.

Vierailija
2/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uudenvuoden perinteinen ruoka on tyyliä janssoninkiusaus ja nakit, niin kiinalainen noutoruoka on huikea parannus tähän. Sitten jos teillä on fain dainattu uutenavuotena, niin taso laskee. Mutta siis yleensä ottaen hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kiinalaista kuin nakkeja ja perunasalaattia

Ja jokainen pikkulapsiperheen vanhempi ymmärtää sairastelu-väsymyskierteen