Äitini jättää tupakantumppeja pihaamme!!!
Meillä on 2 taaperoikäistä ja nyt sen huomasin kuka ton tekee.
Olen niin vihainen ja pettynyt. Onko se jo seniili vai eikö vaan ymmärrä mitä tekee?
Me ei tupakoida ja ihan kamalaa nyppiä pihasta toisten röökejä.
ja nyt kun tarkemmin ajattelen niin aikasemmin on ollut puhetta siitä että roskis voisi syttyä mutta kumpi on todennäköisempää (ja vaarallisempaa) se että ulkoroskis syttyy palamaan, ei ole edes talossa kiinni vai että taaperot ottaa natsoja suuhunsa?
Kommentit (31)
Ei minun tehtävä ole huolehtia röökaajille purkkia.
Sanon kyllä äidille mutta nyt tuuletan tässä ettei tartte äidille alkaa avautumaan liiaksi.
Minä en vaan tajua miten se kehtaa tehdä noin! 60- vuotias ja jättää tupakkaa lojumaan maahan 1- ja 3- vuotiaitten herkuksi. Hemmetin pettynyt olen häneen!
ap
mitäs jos laittaisit tuhkiksen äisillesi,niin olisi paikka mihkä laittaa natsa,niin ehkä loppuisi natsojen viljely?
jokin vanha kannellinen säilykepurkki tupakantumppeja varten.
Helppo homma!
Mikset laita pihaan vaikka jotakin isoa lasipurkkia, jossa on kansi? Sinne äitisi voi laittaa tupakannatsat. Sitten kun se purkki on täynnä, sen voi viedä roskikseen.
Ei meilläkään polteta, mutta niille vieraille jotka polttavat on etupihalla tollainen.
Koska se ulkoroskis saa riittää.
Minä EN jätä yhtään röökiä tuohon pihaan lapsien nähtäville tai saataville ja se on näin.
Muut heittää tumpit roskiin, ei todellakaan jätä niitä pihaan.
Minä en niitä poimi. Olen sanonut että roskis on tuolla kadun varressa ja muuta ei tupakoiville tule.
Ja nyt se jättänyt röökejä lojumaan pihaan. Mitä niin vaikeaa on tumpata se tuossa ulkoroskiksella ja viskata sisään?
ap
pihallesi kun kuljen ohi.
Sinäkin tekisit noin lapsenlapsillesi?
Tuo ei ole mikään mielenilmaisu että äitiä jurppii ettei sille ole röökikippoa; se on itse saanut päähänsä että roskis syttyy palamaan.
Joten luonnollisesti parempi jättää niitä ok- talon pihaan?
ap
Koska se ulkoroskis saa riittää. Minä EN jätä yhtään röökiä tuohon pihaan lapsien nähtäville tai saataville ja se on näin. Muut heittää tumpit roskiin, ei todellakaan jätä niitä pihaan. Minä en niitä poimi. Olen sanonut että roskis on tuolla kadun varressa ja muuta ei tupakoiville tule. Ja nyt se jättänyt röökejä lojumaan pihaan. Mitä niin vaikeaa on tumpata se tuossa ulkoroskiksella ja viskata sisään? ap
mitään tupakantumppeja heittä. Joku kerta se varmasti roihahtaa/savuttaa. Ei hyvä.
jokin vanha kannellinen säilykepurkki tupakantumppeja varten.
Helppo homma!
Sitten me ostetaan uusi!
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Ei se ole mikään pointti jättää röökejä lojumaan vesiränneihin.
ap
Kyllä voi heittää. Tumppaa ensin ja sinne vaan.
Tai kerää ne lähtiessään sinne.
ap
Kyllä voi heittää. Tumppaa ensin ja sinne vaan. Tai kerää ne lähtiessään sinne. ap
ne sitten joskus tosiaan alkaa savuttamaan/syttyy tulipalo. Ja sitä tulipaloa ei välttämättä ole niin helppo sammuttaa.
Tuntuu kyllä siitä, että ap on nyt kuitenkin mielestään täysin oikeassa eikä muilla ole asiaan mitään vastaansanomista... Olisi ehkä sitten kannattanut olla kirjoittamatta tänne.
Kyllä voi heittää. Tumppaa ensin ja sinne vaan.
Tai kerää ne lähtiessään sinne.ap
Jaha, ja perustelisiko rva röökaaja itseään?
Se on ulkoroskis! Mitä ihmeen väliä.
Se on meidän omaisuutta ja ollaan miehen kanssa päätetty ettei me jätetä röökejä lojumaan pihaan missään muodossa. Ei polteta niin ei katsella niitä. Ne menee suoraan roskiin!
Jos sen on pakko polttaa niin laittaa tumpit paikkaan josta lapset ei niitä saa.
ap
Jos sen on pakko polttaa niin laittaa tumpit paikkaan josta lapset ei niitä saa. ap
Kiitos mielipiteestäsi mutta minä olen vastuussa omaisuudestani, olen itsekin entinen röökaaja enkä minä siltikään jätä mitään kippoja tuohon pihaan. Ne röökit VOI kävellyttää tuonne roskikseen pihan perälle.
Tämä on meidän valinta: ei ole astiaa tupakalle ja ne laitetaan roskikseen.
ap
Koska se ulkoroskis saa riittää.
Minä EN jätä yhtään röökiä tuohon pihaan lapsien nähtäville tai saataville ja se on näin.Muut heittää tumpit roskiin, ei todellakaan jätä niitä pihaan.
Minä en niitä poimi. Olen sanonut että roskis on tuolla kadun varressa ja muuta ei tupakoiville tule.
Ja nyt se jättänyt röökejä lojumaan pihaan. Mitä niin vaikeaa on tumpata se tuossa ulkoroskiksella ja viskata sisään?
ap
tuolla "roskis saa riittää" meiningillä? Ja kyllä, se roskispalo voi levitä muihin rakennuksiin vaikkei ne ihan kyljessä olekaan kiinni. Myös jätehuolto kehoittaa laittamaan vastapoltetut tupakantumpit ihan muualle kuin roskikseen.
Sun mielestä siis tulipalo on ihan ok, kunhan sun ei vaan tarvi mitään pikkupurkkia sille tupakoijalle antaa. Et taida sinäkään paljon lastesi henkeä arvostaa, äitiisi olet lähtenyt.
Minä en tupakoi mutta kkyllä meillä on sellainen tuolla ulkona. Eipä tarvitse tupakoitsijan heitellä stumppeja maahan.