Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini jättää tupakantumppeja pihaamme!!!

Vierailija
07.01.2012 |

Meillä on 2 taaperoikäistä ja nyt sen huomasin kuka ton tekee.

Olen niin vihainen ja pettynyt. Onko se jo seniili vai eikö vaan ymmärrä mitä tekee?

Me ei tupakoida ja ihan kamalaa nyppiä pihasta toisten röökejä.

ja nyt kun tarkemmin ajattelen niin aikasemmin on ollut puhetta siitä että roskis voisi syttyä mutta kumpi on todennäköisempää (ja vaarallisempaa) se että ulkoroskis syttyy palamaan, ei ole edes talossa kiinni vai että taaperot ottaa natsoja suuhunsa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. En missään nimessä jätä lapsien näkyviin tai mahdollisesti käsiin purkkeja.

En anna lapsilleni mallia että tupakointi on ok.

Miksi minun pitää omalla tontilla tuijottaa röökipurkkeja ja tyhjennellä niitä kun ei itse polta?

Jos joku polttaa niin polttaa mutta jätteet menee tuohon meidän omaan ulkoroskikseen.

ap

Vierailija
22/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja perustelisiko rva röökaaja itseään?

Se on ulkoroskis! Mitä ihmeen väliä.

Se on meidän omaisuutta ja ollaan miehen kanssa päätetty ettei me jätetä röökejä lojumaan pihaan missään muodossa. Ei polteta niin ei katsella niitä. Ne menee suoraan roskiin!

Jos sen on pakko polttaa niin laittaa tumpit paikkaan josta lapset ei niitä saa.

ap

parempi että ne sun lapset kuolee tulipalossa? No, se hyvä puoli siinä on etteivät ainakaan tupakantumppia syöneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hommataan uusi.

Soitetaan roskafirmaan että tuo uuden.

Eikä se tuolta taloa polta.

Eli teistä on ok jättää röökit maahan?

ap

Vierailija
24/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN SE TULI EI LEVIÄ MIHINKÄÄN TUOLTA!

ap

Vierailija
25/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattoman typerä ja lapsellinen ihminen

Ei voi. En missään nimessä jätä lapsien näkyviin tai mahdollisesti käsiin purkkeja. En anna lapsilleni mallia että tupakointi on ok. Miksi minun pitää omalla tontilla tuijottaa röökipurkkeja ja tyhjennellä niitä kun ei itse polta? Jos joku polttaa niin polttaa mutta jätteet menee tuohon meidän omaan ulkoroskikseen. ap

Vierailija
26/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN SE TULI EI LEVIÄ MIHINKÄÄN TUOLTA! ap

Vierailija
27/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan. En minä ole velvotettu hankkimaan tupakoijille mitään purkkeja ja niitä piilottelemaan.

10 vuotta roskis pysynyt hyvänä. Ne tumpataan ja kansi kiinni. Buuhuu kun on vaikeaa.

ap

Vierailija
28/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos PERUSTELISIT!

ap

Vierailija
29/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN SE TULI EI LEVIÄ MIHINKÄÄN TUOLTA!

ap

sisällön palamaan. Siis kun se ensin kytee siellä roskiksessa ja sitten kipataan autoon, jolloin se voi roihahtaa saadessaan happea. Siinä voi sitten mennä kuskiltakin henki. Juuri tämän takia jätehuolto kieltää ehdottomasti, että juuri poltettuja tupakantumppeja EI saa laittaa roskiin. Ei myöskään takan tuhkia ym.

Vaikka provohan sä selvästi olet, ei kukaan intä ja intä täysin selvää ja järjellä ajateltavaa asiaa. Tai sitten on helvetin typerä ihminen.

Vierailija
30/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan. En minä ole velvotettu hankkimaan tupakoijille mitään purkkeja ja niitä piilottelemaan. 10 vuotta roskis pysynyt hyvänä. Ne tumpataan ja kansi kiinni. Buuhuu kun on vaikeaa. ap

Vierailija
31/31 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sellainen