Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen liikettä, joka möisi pizza-sliceja, kuppikakkuja,juustokakkua.. kävisitkö?

Vierailija
07.01.2012 |

Mahtaisikohan riittää asiakkaita?

Kommentit (227)

Vierailija
81/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukematta koko viestirypästä läpi.

Juu, maukasta pizzaa olisi kiva syödä ILMAN että tarttee ostaa koko uunipellillistä. Tietysti voisi työkavereiden kanssa ostaa kimpassa, mutta kun maut eivät aina täsmää kavereiden kanssa.

Sopivalla paikalla, kodikas tunnelma ja slice ei ole ylihinnoiteltu ja jotain vihreääkin löytyy... Hmm. Minusta ja todennäköisesti parista kaverista tulisi asiakkaita.

Tee ensin pienimuotoinen markkinointitutkimus.

Vierailija
82/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en niitä kyllä lähtisi myymään

ap tekisin suolasta evästä , jota helppo ottaa mukaan ja edulliseen hintaan

eli itse ostaisin niitä lätistysleipiä , eli panniini

suolasta piirakkaa palasen, esim lohi, kasvis, tms

makeista voisin ottaa ehkäpä juustokakkupalasen

eli sinuna kyllä panostaisin enempi suolaiseen, vähä rasvaiseen, terveelliseen

opiskelia varmaankin ostaisin3 e kpil palan piirasta hyvällä täyttellä mukaansa : )

limua/vettä /kahvia /teetä

ehkäpä sit erikoiskahvettakin, koneita sa pikkukahvilaan, kuten kotikäyttöönkin nykyään halvalla, ja ne kapseli säilyy jos ei mene kaupaksi : )

eli ei kuppikakkuja, ei pitsaa, ei korvapuustia, ei donitsia

no jooo opiskelijat on niiden suosijita, eli tutki nyt olisiko just opiskelijat ne pääasiakkaat, jso niin on niin tee kysely paikilliseen opinahjoon, et mitä ostaisivat ja mihon hintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza-Hutilla oli ihanat palat.

Ei mitään kovaa, pohjaanpalanutta ohkasta läpärettä. Kannatan!

lukematta koko viestirypästä läpi.

Juu, maukasta pizzaa olisi kiva syödä ILMAN että tarttee ostaa koko uunipellillistä. Tietysti voisi työkavereiden kanssa ostaa kimpassa, mutta kun maut eivät aina täsmää kavereiden kanssa.

Sopivalla paikalla, kodikas tunnelma ja slice ei ole ylihinnoiteltu ja jotain vihreääkin löytyy... Hmm. Minusta ja todennäköisesti parista kaverista tulisi asiakkaita.

Tee ensin pienimuotoinen markkinointitutkimus.

Vierailija
84/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät unohdu koskaan. Ainakaan niin kauan kuin ihmiset jenkkilässä matkustavat.

Täällä pienessä Suomessa ne saattavat kyllä olla hetken enemmän pinnalla, mutta aina niitä menee.

Jos täällä olisikin joku sellainen myymälä, kuin jenkeissä, jossa myydään uskomattoman kauniita, erilaisia kuppikakkuja, huoh.

Siis erikoistuneet pelkästään cupcakeihin, lisänä jotain pientä makeaa.

yleensä ostelee - jos nyt heitä ajattelee asiakaskunnakseen. Itse aikoinaan parikymppisenä söin paljonkin pizza sliceja (joo, silloin ei terveellisyyys paljon kiinnostanut) ja Pizza Hutin slicet oli erityisen hyviä. 10 mk tarjouksen aikaan olin siellä välittömästi :)

Noihin kuppikakkuihin en usko. Ne taitaa olla nyt joku muotijuttu joka unohtuu ensi jouluun mennessä. Sisustus- ja kokkauslehdet on nyt täynnä noita hiton kuppikakkuja kun ne näyttää niin hyvältä. Mutta kuka niitä oikeasti syö, en tiedä

Mä sain ekan juustokakkuohjeen 7-vuotiaana mummoltani, joka kuoli jo 26v sitten. Ja ihan Suomessa asutaan. Lapsuudenkodissani tehtiin myös kuorrutettuja ja koristeltuja muffinsseja jo 70-luvulla. Silloin ne eivät olleet nimeltään kuppikakkuja.

Vierailija
85/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani tehtiin myös kuorrutettuja ja koristeltuja muffinsseja jo 70-luvulla. Silloin ne eivät olleet nimeltään kuppikakkuja.

siksi epäilyttääkin että ne menisivät kahvilassa kaupaksi.

Onko ap:lla tarkoitus että leivonnaiset syödään siellä paikan päällä vai otetaanko mukaan pääasiassa? Jos otetaan mukaan niin sitten pitäisi sijainnin olla tosi hyvä (ainakin minä otan mukaan jotain tosi kiireellä mutta jos menee varsinaisesti kahville niin sitten matka voi olla pitempikin)

Raikkaanvärinen sisustus, jotain persoonallista. Ei mitään sellaista perinteistä tunkkaista pitseriatyyliä ja tyylikkäät ja hyvin valaistut vitriinit.

Vierailija
86/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksistanne.

Olen ihan ihmeissäni, että näin paljon olette jaksaneet vastata. Kiva juttu.

Luen kaiken tarkkaan ajan kanssa.

Pikaiseen huomaan kyllä, että suolaiset painavat enemmän kuin makeat. Makeita kuitenkaan unohtamatta.

Olen erittäin kiitollinen kaikista vastauksista.

Laittakaa ihmeessä lisää. Jos tuntumaa esimerkiksi

koululaisten syömisiin, niin kertokaa.

Vierailija
87/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en niitä kyllä lähtisi myymään ap tekisin suolasta evästä , jota helppo ottaa mukaan ja edulliseen hintaan eli itse ostaisin niitä lätistysleipiä , eli panniini suolasta piirakkaa palasen, esim lohi, kasvis, tms makeista voisin ottaa ehkäpä juustokakkupalasen eli sinuna kyllä panostaisin enempi suolaiseen, vähä rasvaiseen, terveelliseen opiskelia varmaankin ostaisin3 e kpil palan piirasta hyvällä täyttellä mukaansa : ) limua/vettä /kahvia /teetä ehkäpä sit erikoiskahvettakin, koneita sa pikkukahvilaan, kuten kotikäyttöönkin nykyään halvalla, ja ne kapseli säilyy jos ei mene kaupaksi : ) eli ei kuppikakkuja, ei pitsaa, ei korvapuustia, ei donitsia no jooo opiskelijat on niiden suosijita, eli tutki nyt olisiko just opiskelijat ne pääasiakkaat, jso niin on niin tee kysely paikilliseen opinahjoon, et mitä ostaisivat ja mihon hintaan

eril sarvet olis hyviä, esim juusto, lohi, kinkku, kasvis jne

olisivat helppo ottaa mukaan, ja ne vois valmistaa aamusta ja tarpeen mukaan lämmittääkin ennen syömistä, itse tykkään kylminä syödä

olisivat edullisia joita opiskelijankin pudjetti kestäs ostaa ja olis parempi vaihtoehto kuin pulla

Vierailija
88/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä selvennyksenä, että paikka olisi pieni.

Joitakin asiakaspaikkoja kauniissa ympäristössä ja kaikkea ostettavissa mukaan. Ei kuitenkaan pelkkä take away -paikka.

Vierailija
89/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä, saako kouluihin viedä sellaisia?

Vierailija
90/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaikki perusruoka menee aina kaupaksi.

Erikoisuuksien kanssa sijainti merkitsee eniten.

Vierailija
91/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä kaiken länsimaisen hapatuksen seassa ihania blini- ja piirakkapaikkoja.

Siis onhan ne paikat hieman paikallisia, noin ulkonäölään. mutta piirakat ja blinit on hyviä !

Ja miksi Suomessa kahviloiden tiskeissä olevat karjalanpiirakat, paksut jötikät, on yhtä kaukana aidoista kuin saarioisten roiskeläppä on napolilaisesta pizzasta ? Miksi ei kunnon ihania piirakoita ?

Entäs blinejä kaikilla täytteillä, miksi ei Suomesta saa mistään kioski/kahvilasta, vain jostain mukahienoista rafloista. Helppo tehdä, maistuuu kaikenikäisille, säilyy tuoreena kun paistetaan samalla kun tilaus tehdään ! täytteitä tarvii vain vähän.

Tai vastaavasti lettuja, syrnikeitä tai vohveleita ! tai amerikkalaisia pannukakkuja , jos ap:ta jenkkihomma kiinnostaa ?

Kuppikakut on just niin kun joku sanoi, onhan ne tosi kauniita mutta kuka niitä syö ? Ylikokoista ylimakeaa ? Muffinsitkin jää ainakin meidän perheessä syömättä.

Vierailija
92/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzapalat maistuisivat, kiitos!

Mutta sopivalla hinnalla.

Jos tämä yhtälö toimisi, varmasti poikkeaisin.

Vierailija
93/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aitokarjalaisia vanhanajan tekijöitäkin olisi vielä tiedossa.

Mutta mutta. Riittääkö syöjiä?

-ap

Venäjällä kaiken länsimaisen hapatuksen seassa ihania blini- ja piirakkapaikkoja.

Siis onhan ne paikat hieman paikallisia, noin ulkonäölään. mutta piirakat ja blinit on hyviä !

Ja miksi Suomessa kahviloiden tiskeissä olevat karjalanpiirakat, paksut jötikät, on yhtä kaukana aidoista kuin saarioisten roiskeläppä on napolilaisesta pizzasta ? Miksi ei kunnon ihania piirakoita ?

Entäs blinejä kaikilla täytteillä, miksi ei Suomesta saa mistään kioski/kahvilasta, vain jostain mukahienoista rafloista. Helppo tehdä, maistuuu kaikenikäisille, säilyy tuoreena kun paistetaan samalla kun tilaus tehdään ! täytteitä tarvii vain vähän.

Tai vastaavasti lettuja, syrnikeitä tai vohveleita ! tai amerikkalaisia pannukakkuja , jos ap:ta jenkkihomma kiinnostaa ?

Kuppikakut on just niin kun joku sanoi, onhan ne tosi kauniita mutta kuka niitä syö ? Ylikokoista ylimakeaa ? Muffinsitkin jää ainakin meidän perheessä syömättä.

Vierailija
94/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita karjalainen mummoni teki, kun olimme lapsia.

Nam.

-ap

Vierailija
95/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Yleensä teen itse. OIKEAT piirakat ja blinit ovat työläitä, mutta ihania! Mutta olisi se ilo täällä Hki:n keskustassa nautia piirakoita tai blinejä (siinä missä vaikka hyviä pizzaslicejakin) ILMAN yli puolen tunnin jonotusta...

Mun on aika vaikeaa keksiä parempaa yhdistelmää kuin riisi/ohrapiirakat ja karjalanpaisti (jota ei ole kyllästetty rasvalla ja jänteillä) ja jossa suolaa on riittävästi ravitsemusopista huolimatta :)

Vierailija
96/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös kiva voida tilata esim. mozzarella-oliivileipä niin, että se tehtäisiin vasta tilauksen jälkeen. Eli tuoretta.

Vierailija
97/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen haaveillut kahvilasta, joka olisi vähän fiinimpi. Ripauksia 1900-luvun alun tyylistä. Sopisi varmaan parhaiten Helsinkiin.

-Siellä olisi piano/flyygeli, silloin tällöin esiintyjiä...

-Kristallikruunuja, samettiverhoja, palmuja kukkatelineissä, vanha gramofoni. Kalusteet/valaisimet antiikkia, olisi aito vanhan ajan tunnelma.

-Samovaareja...myynnissä hyviä teelaatuja, kunnollista haudutettua teetä.

Vierailija
98/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina joku ne kannattavatkin kahvilat/putiikit perustaa.

Vierailija
99/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianoa ja gramofonia siellä ei ole, paksut verhot ja jykevät huonekalut toki. Teevalikoimasta en tiedä, koska juon kahvia, joka tuodaan siellä hopeakannussa pöytään.

Joskus olen haaveillut kahvilasta, joka olisi vähän fiinimpi. Ripauksia 1900-luvun alun tyylistä. Sopisi varmaan parhaiten Helsinkiin.

-Siellä olisi piano/flyygeli, silloin tällöin esiintyjiä...

-Kristallikruunuja, samettiverhoja, palmuja kukkatelineissä, vanha gramofoni. Kalusteet/valaisimet antiikkia, olisi aito vanhan ajan tunnelma.

-Samovaareja...myynnissä hyviä teelaatuja, kunnollista haudutettua teetä.

Vierailija
100/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi se juustokakku ja kokeile cannoli-leivoksia!

Kuppikakkuja ja cannoleja ei myy Suomessa kukaan. Miksi aina niitä samoja vanhoja tylsiä makuja? Boooring. Ettekö te uskalla kokeilla mitään uutta mammat? Ihme ennakkoluuloja taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi