Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut lapset kärsivät koti ikävästä, kun taas toiset eivät ollenkaan?

Vierailija
06.01.2012 |

Mistä koti ikävä johtuu? Meillä on 11 vuotias tyttö, joka on pienestä pitäen kärsinyt kauheasta koti ikävästä.

Emme ole koskaan pakottaneet häntä esim. yöpymään vieraassa paikassa ja isovanhempienkin luona on vain nukahtanut yhden kerran (me vanhemmat tulimme paikalle myöhemmin). Muuten tyttö on sosiaalinen ja reipas, eikä kaverikuvioissakaan ole ollut suurempia ongelmia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikuisiakin, jotka eivät tykkää olla muualla yötä. Kaikki eivät ole samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
42/43 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään koti-ikävästä ole kärsinyt koskaan, mutta serkkuni pystyi olemaan vain yhden yön mummolassa ilman vanhempiaan ja heti seuraavana päivänä piti päästä kotiin. Mitään erityistä syytä ei selvinnyt. Minulla kotiolot ei kovin turvallisen tuntuiset, joten ehkä olin enemmän innostunutkin olemaan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6v ei voi olla. Mummilassa yötä, viihtyy päivähoidossa mutta yökyläily katkeaa siihen että itkee kotiin jo hammaspesun aikaan

Tahoo jäädä yöksi,.mutta sitten ei uskalletaan!

10v taas on ollut yökylässä mummilassa kolmevuotiaasta lähtien , eikä pahemmin ole ikävöinyt