Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan sairasteluni johtua työpaikan mahdollisesta homeesta tms?

Vierailija
05.01.2012 |

Olen ollut nykyisessä työpaikassani kohta 15v. Tästä on nyt n. 7v aikaa kun minulla alkoi olla vähän väliä keuhkoputken- ja poskiontelontulehduksia ja olin saikulla välillä pitkäänkin. Ensin meidän vanhassa talossamme todettiin olevan hometta ja vähän ajan päästä myös työpaikalla todettiin olevan hometta. Ja tällä selittyi niin minun kuin myös muun perheeni sairastelu ja töissä myös muutamat muut olivat olleet usein sairaina.

Me muutimme pois omasta talostamme ja samoin työpaikkani muutti toiseen rakennukseen. Tuon jälkeen on sairastelut loppuneet lähes kokonaan, joku flunssa on välillä ollut, muttei juuri muuta.

Kuitenkin nyt taas jo useamman kuukauden ajan minulla on ollut välillä poskiontelontulehdus, välillä keuhkoputkentulehdus ja välillä molemmat yhtäaikaa ja sairaslomalla on tullut oltua paljon. Sen sijaan muu perheemme on ollut pääsääntöisesti terveenä. Ja aina kun palaan sairaslomalta töihin niin oloni on jo ekan päivän jälkeen pahempi, joskin taas kotona olo hieman paranee, mutta kun taas on päivän töissä niin olo huononee ja viikonlopulla kun ei töitä ole niin olo on ihan hyvä.

Voiko tällainen oireilu olla merkki, että työpaikallani olisi taas hometta tai jotain, jolle reagoin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aiemmin herkistynyt homeelle, joten herkistyt nyt herkemmin kuin muut. Yhteys työterveyshuoltoon heti, ja rakennus tutkittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi